jidokitemo
Newbie
kheb vannacht 500mg mdma gebruikt daarna 30mg ritalin en toen op t laatst 200mg 3mmc.
waarschijnlijk crash ik zometeen. iemand tips voor de comedown?
waarschijnlijk crash ik zometeen. iemand tips voor de comedown?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dunnetjess33 zei:Gewoon op de blaren zitten. Meer kun je nu niet doen. En zoals hierboven gemeld is, volgende keer niet zo dom doen.
SmartieAndMe zei:jezelf goed kut voelen voor een week en dan beseffen dat de hoeveelheden veel te hoog lagen.
dat is toch medio oktober?ooscaar zei:Inkakken is bijpakken! Gewoon doortrekken tot na ADE en dan zie je dan wel weer
ooscaar zei:Inkakken is bijpakken! Gewoon doortrekken tot na ADE en dan zie je dan wel weer
Maar dan mag je de hele avond niet drinken. :Pstraatmadelief zei:GHB is je beste vriend bij alle crashes. Na de G gaan slapen en morgen gezond weer op.
dan zou ik nog wel een beetje erbij blowen, als je toch bezig bentSmartieAndMe zei:dan moet je wel wat speed en coke bijnemen om wakker te blijven
Na een nacht doorhalen krijg ik energie van GHB! Meer dan van coke.SmartieAndMe zei:dan moet je wel wat speed en coke bijnemen om wakker te blijven