Wat te gebruiken?

Drugz

Newbie
Goedenavond!!

Ik heb mij de afgelopen dagen ingelezen in allerlei soorten drugs, maar echt een antwoord op mijn vraag heb ik niet gevonden. Ik heb over een maandje een festival waar ik graag een pilletje xtc wil gaan slikken. Maaar, zoals jullie allemaal wel weten is het ook koningsdag volgende week. En bij koningsdag wil ik eigenlijk ook wel xtc nemen. Maar aangezien ik wil dat een pilletje speciaal blijft, ga ik bij koningsdag geen xtc nemen. Dus ik ben opzoek gegaan naar vergelijkbare alternatieven (ook met behulp van dit forum), maar ik heb niet echt iets gevonden.
-Vaak wordt er gezegd om dan speed te gebruiken, maar dat wil ik sowieso niet want daar word ik echt super rot van.
-Kanna leek mij wel wat, alleen ik vind het niks om heel de dag te snuiven.. En aangezien kanna maar twee uur werkt, als het al werkt, moet je toch vaker bijnemen. Je kan het ook roken en eten, maar dan schijnt het effect er niet te zijn.
-Bij één smartshop verkopen ze verder N Eye ZZZ, een middel waar veel goede verhalen over zijn. Maar op internet staat nergens wat er nu precies in zit, overal wordt er een beetje gegist naar de werkende bestandsdelen. Ik heb de smartshop opgebeld maar die wilde het niet zeggen. En ik wil dit middel niet nemen zonder dat ik zeker weet dat het mijn serotonine niet aanspreekt, anders had ik net zo goed xtc kunnen nemen (is nog veel goedkoper ook).
-2CB lijkt mij verder wel chill, vooral een kleine dosering dat ik een beetje dat happy en love gevoel heb. Helaas is er in mijn omgeving niet aan 2cb te komen.

Duss..
Iemand nog andere alternatieven?

Bedankt alvast!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Speed of 2C-B zouden zelf mijn eerste keuze zijn als alternatief voor MDMA op een feestje. Keta vind ik zelf ook wel leuk op een feestje, maar dan moet je wel echt zorgen dat je niet teveel neemt. Anders eindig je al snel in een hoekje ergens op de grond.

Waar kun je allemaal aankomen? Dan kan ik vast wel zeggen of dat wellicht geschikt is voor een feest. Er zijn zoveel middelen namelijk.

Drugz

Newbie
Vooral de smartshop dingen zijn voor mij makkelijk aan te komen (en xtc dan). Maar bij de producten van de smartshop heb ik altijd veel twijfel. Ooit een keer happy caps genomen, nou ik denk dat ik blijer was geweest als ik het geld zelf door de wc had gespoeld of in de fik had gestoken. 2cb heeft ook mijn voorkeur, maar mijn "xtc-connectie" heeft dit niet helaas.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als dat je keuze mogelijkheden zijn blijft er helaas niet zoveel over ben ik bang.

In de smartshop worden soms wel leuke dingen verkocht, maar dan moet je wel goed weten waar je naar zoeken moet. Middelen waarvan ze de inhoud niet willen vertellen zou ik in ieder geval sowieso niet gebruiken. Dan is het of niks spannends, of een research chemical. Research chemicals gebruiken hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar dan kun je ze beter gewoon online via vendors bestellen die ze gewoon verkopen als de stof die het is en niet als een of ander obscuur drankje/geurtje/etc.

Waarom wil je geen speed gebruiken als ik vragen mag?

Drugz

Newbie
De volgende dag moet ik weer werken. De laatste keer dat ik speed had gebruikt was ik de volgende dag totaal niet in staat om te werken. Ik zat toen echt te twijfelen om mijn baan op te zeggen zodat ik lekker naar huis kon :rolleyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De dag na speed werken lijkt me inderdaad ook zeer arelaxt, maar datzelfde geldt voor MDMA en vele andere middelen vind ik persoonlijk.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Ik heb even wat research gedaan naar N Eye ZZZ en dat blijkt gewoon 4-FA (ook wel 4-fmp genoemd) te zijn. Dit werkt, net zoals MDMA, in op je serotonine. Hoewel 4-FA minder serotonine verbruikt dan MDMA en je dan dus zou verwachten dat de hersteltijd lager is dan MDMA, is dit niet getest en raadt bijvoorbeeld Unity aan om tussen gebruik even lang te wachten als met MDMA(6-8 weken)

Enige wat dan nog overblijft is 2c-b. Misschien dat je dan even kan rondvragen of iemand toevallig nog andere mensen kent die het wellicht leveren.

P.s. voor de mods: ik heb nu al een paar keer gehad dat, nadat ik een bericht heb getypt en op 'Bevestig' druk, ik in 1x word doorgelinkt naar het topic en het bericht niet geplaatst wordt.

Drugz

Newbie
Peppi en Coki zei:
Ik heb even wat research gedaan naar N Eye ZZZ en dat blijkt gewoon 4-FA (ook wel 4-fmp genoemd) te zijn. Dit werkt, net zoals MDMA, in op je serotonine. Hoewel 4-FA minder serotonine verbruikt dan MDMA en je dan dus zou verwachten dat de hersteltijd lager is dan MDMA, is dit niet getest en raadt bijvoorbeeld Unity aan om tussen gebruik even lang te wachten als met MDMA(6-8 weken)

Bedankt voor deze info! Maar goed dat ik het niet gekocht heb dan! Anders had ik onbewust mijn eigen regels overtreden :wink:. Toch maar nog maar even een rondje doen dan in mijn contactenlijst voor 2-cb.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Peppi en Coki zei:
P.s. voor de mods: ik heb nu al een paar keer gehad dat, nadat ik een bericht heb getypt en op 'Bevestig' druk, ik in 1x word doorgelinkt naar het topic en het bericht niet geplaatst wordt.
Wij mods kunnen hier niks mee helaas. Plaats even een berichtje in feedback als je wilt, wellicht dat de admins er wat mee kunnen. Ben echter bang dat dit aan je browser ligt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dit topic beantwoord zichzelf al een beetje als je logisch nadenkt inderdaad. De dag erna werken dus je wilt niet verrot zijn, dan valt eigenlijk al het stimulerende al af, verder kun je niet aan illegale middelen komen behalve XTC. Sowieso is keta geen aanrader als je dat niet eerder gedaan hebt dus blijft er niets over.

Lekker een biertje drinken en misschien een joint als je dat chill vind. Verder drugs bewaren voor een moment dat het beter uit komt.

Bovenaan