Wat vind je van?

Mac...

Badass junkie
Voordat andere mensen het zullen zeggen,
Kleur, logo, grootte e.d. zeggen niks over de kwaliteit en werking van een pil.

Bal0n

Badass junkie
Word to that, mac :)

Misschien een idee op een pop-up of 20 door je beeld te laten flashen met: "opdruk, kleur, vorm en smaak zeggen niets over de inhoud van de pil!"

merel

Newbie
maar als je bv roze dolfijntjes wilt nemen, dan kan je toch aan iemand anders vragen hoe ze waren enzo? ze zijn toch door dezelfde personen gemaakt anders zou het nogal stom zijn om er een roos dolfijntje van te maken als iemand anders die al maakt!

Bal0n

Badass junkie
Stel iemand maakt een roze dolfijntje met 180 mg MDMA erin. Een beetje "slimme" chemist maakt dan dezelfde soort pillen, maar dan met 90 mg MDMA. Dan maakt hij 2x zoveel winst.. :wink:

Dat is de reden dat er goede en slechte pillen zijn met dezelfde opdruk.

Mac...

Badass junkie
Dat nog neit eens alleen, heb ooit met iemand gepraat die in zo'n lab meewerkte. Ik vroeg hem wat hij moest hebben voor 100 pillen en dan mocht ik nog zelf mijn opdrukje uitkiezen. En denk maar niet dat bv mitsubishi's die je in A'dam koopt dezelfde zijn als in Limburg, want die worden mss wel door 100 drukkers in NL gedrukt. En bovendien als het waar was, hadden we ook al veel pillen niet meer kunnen krijgen doordat er nog ieder jaar genoeg drukkers worden opgepakt.

Bovenaan