Wat vind jij de domste drug ooit?

J0rrit

Badass junkie
Mr 187 zei:
Deranged zei:
Je krijgt wel die egoboost en denkt dat je dingen aankan die je eigenlijk helemaal niet aankan. Eventuele problemen lijken op zo'n moment niets voor te stellen maar als de coke is uitgewerkt komen ze 10 keer zo hard weer terug. Dat heb ik wel gehad ja.

Ik lees dat wel meer op sites van egoboost en de hele wereld aankunnen enzo,ik vind dat allemaal wel meevallen..zal wel per persoon verschillen..

Als ik problemen zou hebben ga ik geen sowieso geen coke gebruiken dan wordt het allemaal juist erger in plaats dat ze even niet bestaan..

idd, dat vind ik ook wel meevallen, dat king of the world gevoel. eerste paar keren miss, net zoals bij mdma.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ook denk ik dat een cokert toch veel sneller financieel aan de grond zit dan een lijmsnuiver.. en dat weet je van te voren. dom dus ja

Mr 187

Bewuste gebruiker
Colaiuta zei:
ook denk ik dat een cokert toch veel sneller financieel aan de grond zit dan een lijmsnuiver.. en dat weet je van te voren. dom dus ja

En een lijmsnuiver sneller onder de grond...

Mr 187

Bewuste gebruiker
Colaiuta zei:
Mr 187 zei:
Colaiuta zei:

En een lijmsnuiver sneller onder de grond...

nou simpel, eigen keuze. zwerver zijn, of dood zijn :wave:

Snuif al ruim 10 jaar op zijn tijd een paar lijntjes in het weekend met al mijn kennisen hebben allen een leuk koophuis,mooie auto,goede baan.

Ken geen zwervers.....

Colaiuta

Bewuste gebruiker
dat zijn ook alleen de uiterste gevallen van cokeverslaving en lijmverslaving, gaaf woord trouwens lijmverslaving

candy

Bewuste gebruiker
wat vindt jij de domste drugs ooit

er is geen domme drugs ALLEEN domme gebruikers;!? GELIJK IK !!!!!!!!!!!!!!

minn

Badass junkie
de domste drug, heb er niet veel gehad, om het maar zo te stellen, maar de drugs zoals speed en coke en dat soort shit vind ik wel heel dom. XTC kan dan nog wel, partypil. Maar de rest.. :confused:

Bal0n

Badass junkie
Is het vreemd als ik zeg dat drugs niet dom zijn, maar enkel stoffen, de mensen die ze gebruiken kunnen erg dom zijn?

Mac...

Badass junkie
Persoonlijk zeg ik ook sos
Ik voel er geen kut van
Het is waanzinnig duur
Het is verschrikkelijk verslavend

zommes

Badass junkie
Niet aan beginnen, je verkloot je sport.

Ik vind amfetamine lekkerder. Maar die meningen zijn verdeeld en een discussie heeft geen zin :grin:

Mr 187

Bewuste gebruiker
Nezir zei:
ik zag gisteravond een droom dat ik coke snoof..

- het voelde zo lekker, lekkerder dan (echt, nooit gedaan trouwens)

enige waar ik aan dacht was nergens..

enige wat ik voelde was 'het' gevoel van: the world is mine..

anyway, had een vraagje: "wat is lekkerder, coke, speed of any other amfetamine like meth en dergelijke?"

zelf denk ik aan coke, aangezien het effect kort is

Coke is lekkerder,heb je scarface gezien Nezir Montana?
Maar beter idd niet doen...

Don Casanova

Belezen gebruiker
aan de ene kant wil ik wel elke nacht zo dromen, wat een gevoel..

.. gewoon ook een keer dat ik vloog net als goku.. LEEK ZO FUCKIN' ECHT.. GEVOEL LUCHT WIND SNELHEID ACCELERATIE.. IK VLOOG ECHT, (in mijn droom :rolleyes: )

een jongen bood het mij aan in de nacht, chille jongen.. hij was opgenomen in het ziekenhuis door 7 gram ineenkeer te nemen.. en na 5 weken is ie weer begonnen..

ik geloof best dat het echt lekker is zonder twijfel, misschien wel het lekkerste..

weetje wat het is, dit is zo'n kutmoment eigenlijk.. je wilt het, je hebt het in je hoofd, wat kan nou 1 keer kwaad, je weet wel wat ik bedoel, :grin:.. anyway.. doe wel na dit schooljaar.. als ik mijn vwo diploma heb.. als ik het nog wel wil.. tuurlijk wil ik het. :sunglasses:.. maar doe het nog ff niet.. geen haast

Mr 187

Bewuste gebruiker
Toen ik 17 was,was ik in italie en had ik die shit ook bij me,voelde me echt zwaar relaxed,ik trok op met een paar napolitanen van mijn leeftijd en gingen er savonds mee uit en overdag met whisky cola op de boot...dan is het special...

Maar het wordt snel een gewoonte drug,en dan is het niet meer speciaal maar gewoon geworden...

Beter is ervan af te blijven..net als roken...

Wat niet weet dat niet deert...

Bovenaan