Wat vind jij visueel het heftigst?

Skippy

Wijs gebruiker
LSD vond ik echt geweldig en ik wil zooooo graag een keer DMT gebruiken maar helaas,
neeeeergens te vinden :(

Atropa

Bewuste gebruiker
Een vol shot DMT buiten bewustzijn. De tering wat een supernova.

Ik vraag me af wat er gebeurd als je echt de ballen tript op LSD en dan kunt doorbreken op DMT. Ik denk dat het overgaat in kristal wit of puur zilver en goud of dat je hoofd zo exstatisch wordt dat het neigt richting tijdelijke bedwelming met vage dromen.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Een vol shot DMT buiten bewustzijn. De tering wat een supernova.

Ik vraag me af wat er gebeurd als je echt de ballen tript op LSD en dan kunt doorbreken op DMT. Ik denk dat het overgaat in kristal wit of puur zilver en goud of dat je hoofd zo exstatisch wordt dat het neigt richting tijdelijke bedwelming met vage dromen.
Of dat je voor altijd in je trip blijft hangen doordat het gewoonweg teveel is :P

KurikintonFox

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Juist. Mdma vind ik vetter. Omdat je echt dingen ziet die er niet zijn. Je kan zoooo hard spacen op mdma. Niet dat iets op iets lijkt, ja ook, maar echt gewoon dingen die er niet zijn en uit elkaar knallen als je ze wil aanraken. Personen, tijgers, draken, noem maar op.. 4real :smoke:
vind ik ook

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmm, vind LSD + Lachgas toch ietsjes harder gaan dan DMT. DMT heb ik wel eens gehad bij een lsdtrip, maar dan uit een joint, niet uit een puurpijpje (is toch echt een STUK heftiger) en ook niet geshot. Shotten is sowieso wat ik nooit ga doen, met wat dan ook.

Bovenaan