wat vinden jullie de KUTSTE kater...

psych-out

Bewuste gebruiker
de kutste kater... van welke drugs hebben jullie de kutste kater.
dan kies ik toch wel voor speed.
kut kater, en dan heb ik het niet over de kater na een lijntje maar
een goei weekend.
ik vind het te omschrijven als griep maar dan gezond.
jah rare omschrijving. maar jullie zullen mij wel bergijpen.

vertel is wat jullie de k*tste kater vinden.

yaaaw

Bewuste gebruiker
mdma...pfff dan kan je je zo fokking belabbert voelen
Alcohol heb ik dan echt geen probleem mee

Amaranth

Bewuste gebruiker
Alcohol, want van wiet en hasj kun je nauwelijks een kater krijgen, hooguit een beetje duf voelen als je echt veel hebt gehad.

Wacky

Badass junkie
Speed en Alcohol. Kan moeilijk een keuze maken, ligt aan de dosering van beide.

MDMA veel minder, en LSD eigenlijk helemaal niet.

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
zonder twijfel van MDMA.(alleen blijft zo'n kater 'vrijwel' achterwege bij sporadisch gebruik, na enig consequent gebruik echter, is een MDMA kater gewoon 100% het omgekeerde van MDMA, Pure misery, depressie, moedeloosheid) en in tegenstelling tot alcohol waarvan je zeker weet dat de kater de volgende dag komt, kan hij bij MDMA ergens binnen de dag erna tot 3 weken later vallen.. erg onvoorspelbaar dus..neeej.. alcohol komt daar wat mij betreft niet bij in de buurt.

Inhale

Bewuste gebruiker
Alcohol, dat is ook de enige kater die ik ken. Speed hoef ik niet en mdma niet vaak. En dat duffe gevoel na mdma komt denk ik doordat ik dan een nacht niet heb geslapen. Dat voelt namelijk het zelfde als een nacht niet slapen zonder mdma.

underworld

Wijs gebruiker
2ct7 en flink wat lachgas, wat heb ik daar een gruwelijke kater van gehad door die combi, kon gewoon een dag niet me bed uitkomen zulke verschrikkelijke hoofdpijn had ik.. elke keer als je op probeerde te staan voelt het alsof je hoofd ontploft en je bijna moet kotsen, niet fijn.

verder vind ik een alcohol kater het kutst.
gevolgd door mdma (een flinke hoeveelheid)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
alcohol, geeft me niet echt een kater. maar meer een slaperig gevoel de rest van de dag ernaa, ik zou t liefst blijven pitten, en me 4 keer omdraaien in me nest

Chris Pontius

Badass junkie
PipstothePoX zei:
zonder twijfel van MDMA.(alleen blijft zo'n kater 'vrijwel' achterwege bij sporadisch gebruik, na enig consequent gebruik echter, is een MDMA kater gewoon 100% het omgekeerde van MDMA, Pure misery, depressie, moedeloosheid) en in tegenstelling tot alcohol waarvan je zeker weet dat de kater de volgende dag komt, kan hij bij MDMA ergens binnen de dag erna tot 3 weken later vallen.. erg onvoorspelbaar dus..neeej.. alcohol komt daar wat mij betreft niet bij in de buurt.
Ik denk altijd terug aan de nacht daarvoor en weet dat ik nu wat chagrijniger kan overkomen door die nacht... meestal heb ik er dan niet zo'n last van .

Ik heb eigenlijk nog nooit van mdma of mdmc, of xtc een kater gekregen...
alleen dat ik echt vreselijk sliep en dat is ook echt niet fijn.

dan ga ik toch voor alcohol, als ik een goed weekend heb gehad blijf ik daarna nog wel 3 dagen ziek.

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
ik denk dat het waarschijnlijker is dat je de dinsdag-depressie nog niet hebt gelinkt aan je xtc gebruik. (dat is misschien wel de grootste valkuil van xtc)

linke

Experimenterende gebruiker
speed lichamelijk
cocaïne geestelijk daar ging ik echt teveel van nadenken + spijt

T-Shorty

alchohol vindt ik vreselijk en ik heb dan nog de slechte gewoonte om veel te mengen :kots: gegarandeert

Opa

Bewuste gebruiker
amfetamine en alcohol heb ik toch altijd het meeste moeite mee, maar mss is dat vooral te danken aan makkelijk teveel gebruiken... :rolleyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Tripmiddel + MDMA. Het naspacende, natrippende gevoel met milde visuals + de depressieve kater van de MDMA, net een zwartgallig randje aan alles waarbij je half fout zit te gaan om de 5 minuten, en gewoon in je bedje ligt en niet kan slapen terwijl je wel zwaaar wasted bent.

MDMA = depressief, teveel nadenken, schaamte tegenover m'n ouders (in de zin van ze doen zoveel voor me en ik maar drugs gebruiken)
Speed= alleen de 1e keer was klote, nu nergens meer last van (nooit helemaal nacht doortrekken, altijd liggen/slapen)
Alcohol= verschilt heel erg, wel vaak ranzige smaak in me bek van het vele roken

maiskorrel

Bewuste gebruiker
MDMA. Er hoeft maar een ding dan tegen te zitten en ik zit dan in een depresieve spiraal waar geen eind aan lijkt te komen. Heb dan ook nergens echt zin in en ben helemaal moedeloos. Dit houdt 3 dagen na gebruik aan en dat zijn dus weer 3 verspilde dagen :openmouth: (En in mijn geval dus vakantiedagen).

J89

Ik zorg er altijd voor dat ik een flugeltje ghb heb voor de dag erna
dan word me kater leuk :grin:
gewoon lekker beetje thuis hange, blowtje roken en gtjes droppen
hoe naar de klote je ook bent, je hebt nergens echt last van, gewoon moe alleen.
zo ontkom ik aan de depressie van de xtc of de ziekerigheid van de alcohol

Bovenaan