wat vinden jullie de KUTSTE kater...

Holden

Bewuste gebruiker
PipstothePoX zei:
oi.. alcohol + cocaine = meest dehydrerende drugscombo.. dat wordt zeker een kater :)

En toch heb ik meer last wanneer ik alleen maar reteveel gezopen heb..Na de combinatie van alcohol met sos heb ik ook nooit een kater van de alcohol, hoewel ik drie keer zoveel dan normaal drink. Enkel wat tam & lui van de coke, maar dat valt allemaal héél goed te relativeren als je het vergelijkt met speed of xtc = mental breakdown

Stylus

Belezen gebruiker
Speed, daar word je zo ontzettend zielig en depressief van. En qua lichamelijke katers is een flinke dosis morphine echt ver uit de ergste, beats alcohol by miles!

DAnOoNtje

Experimenterende gebruiker
alcohol en amfetamines, echt allemaal wel kutkaters mee gehad, maar dat je bij speed meteen weer zin krijgt in een nieuwe dosis en bij mdma dat je misselijk word van je eigen After-E.
Maar alcohol zuigt het hardst, zeker als je geen eieren in huis hebt :smoke:

alcohol noooooit last van,ik zuip soms een literfles baco weg,
soms met,soms zonder sos.
gwn beetje moe.
een pillentje.... sjow
elk woord dat ik zeg eindigt met een ademhaling,als je me begrijpt.
gwn moeite om praten.

hoe harder de trip,hoe harder de diss

Inhale

Bewuste gebruiker
xtc-maniac zei:

Maar jij bent nog redelijk jong toch? (of vergis ik me nu) Ik had vroeger ook nooit alcohol katers, nu wel.

Oom Klaas

Badass junkie
Coke...

Geestelijk gezien voor mij de moeilijkste kater, zelfs na 1 lijntje al.

Lichamelijk gezien is 't dan speed en alcohol.

Skippy

Wijs gebruiker
alcohol, maar mocht ik is een paar goeie pillen op hebben, dan ben ik ook niet vooruit te branden wanneer ik wakker ben :P

gekkehenkie

Belezen gebruiker
PipstothePoX zei:
zonder twijfel van MDMA.(alleen blijft zo'n kater 'vrijwel' achterwege bij sporadisch gebruik, na enig consequent gebruik echter, is een MDMA kater gewoon 100% het omgekeerde van MDMA, Pure misery, depressie, moedeloosheid) en in tegenstelling tot alcohol waarvan je zeker weet dat de kater de volgende dag komt, kan hij bij MDMA ergens binnen de dag erna tot 3 weken later vallen.. erg onvoorspelbaar dus..neeej.. alcohol komt daar wat mij betreft niet bij in de buurt.

lol.

space scientist

Wijs gebruiker
geestelijk is het zeker de coke, en die wordt erger naarmate ik vaker en meer ging gebruiken

lichamelijk toch wel alcohol, maar dan alleen als ik echt enorm veel zuip, xtc hoef ik maar een beetje scheef te zijn geweest en ik heb een kater dat wil je niet weten

Inhale zei:
xtc-maniac zei:

Maar jij bent nog redelijk jong toch? (of vergis ik me nu) Ik had vroeger ook nooit alcohol katers, nu wel.

ja man, 16
dus de echte alcohol katers gaan nog komen?
lekker dan :confused:
maar wat is voor jou de kutste kater dan?
en is een xtc kater erger dan een speedkater? of dat nie?
of is dat bij iedereen anders

Oom Klaas

Badass junkie
@xtc maniak:

Ja, coke is voor mij een te lekker goedje en wanneer de coke uitwerkt wil ik meer en dan staat me weinig in de weg of ik maak die vrij om meer te nemen wanneer ik mij niet in de hand hou.
Als ik me wel in de hand hou dan heb ik een ziekelijke drang naar cocaine,
wat na bij mij zo'n 3 dagen later pas weg is.

Xtc heeft bij mij niet zo'n heftige kater reactie,
ik kan een dagje niet zo heel blij zijn en klein beetje moe maar dat komt dan van slaapgebrek.
Af en toe ben ik na een pilletje juist een week lang heel vrolijk, apart spul.

Er bestaat ook een knopje genaamd "wijzig" boven je post,
erg handig dan hoef je geen 2 posts te maken.

Jeller

Badass junkie
kheb nooit echt een kater
speed+alcohol doet me wel redelijk mottig voelen..

tkutste vind ik als je niet kan slapen van drugs bijvoorbeeld van speed of lsd.

Dimension4

Alcohol :(

Ben zondagnacht zo ziek geweest (had nl zondagmiddag behoorlijk wat gedronken)
Hele nacht liggen kotsen, hoofdpijn, niet kunnen slapen omdat je zo ziek bent :kots:

Nee nou weet ik weer waarom ik niet zoveel alcohol meer drink :openmouth:

hahahaha ow ja,,
als ik een lijn neem op nuchtere geest,dan voel ik me inplaats van flex gelijk al depri.
dus ik doe het alleen als ik lam ben,dan neem ik zo af en toe een sleutelpuntje.dat werkt wel een beetje flex.
en van een coke kater ga ik juist altijd buiten lopen..zeker 15 kilometer,met me hond.
beetje als een psycho in mezelf praten,maar dan heb ik geen last van een kater.
mn naam is wel xtc maniac,maar heb in 2009 pas 1 half pilletje genomen die trouwens niet eens goed viel.
de kater is te erg,ik heb het er niet meer voor over om me een paar uurtjes goed te voelen,en dan een hele dag echt totaal DOOD,zeker als ie uitwerkt,
ik voel het gwn broeien van vertieftheid in mezelf.ook dat schaamte gevoel.
naja genoeg over X.ik had een vraag, hoe zit het met paddo's? is dat ook zo erg?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Speed zonder twijfel.
1x speed betekent voor mij de volgende dag zo'n brakke dag dat na elke stap die ik zet het zweet op me voorhoofd staat, en doodmoe, en een maag die honger heeft maar 0 eetlust :kots:

Dimension4

xtc-maniac zei:
hahahaha ow ja,,
als ik een lijn neem op nuchtere geest,dan voel ik me inplaats van flex gelijk al depri.
dus ik doe het alleen als ik lam ben,dan neem ik zo af en toe een sleutelpuntje.dat werkt wel een beetje flex.
en van een coke kater ga ik juist altijd buiten lopen..zeker 15 kilometer,met me hond.
beetje als een psycho in mezelf praten,maar dan heb ik geen last van een kater.
mn naam is wel xtc maniac,maar heb in 2009 pas 1 half pilletje genomen die trouwens niet eens goed viel.
de kater is te erg,ik heb het er niet meer voor over om me een paar uurtjes goed te voelen,en dan een hele dag echt totaal DOOD,zeker als ie uitwerkt,
ik voel het gwn broeien van vertieftheid in mezelf.ook dat schaamte gevoel.
naja genoeg over X.ik had een vraag, hoe zit het met paddo's? is dat ook zo erg?

Het enigste waar ik last van had/heb met paddo's is dat je 'gewoon moe' bent van het vele nadenken :P
nachtje goed slapen en het is weer goed :rock:

Bovenaan