Wat vinden jullie van 2 mmc?

Benzo J

Newbie
Hey professor Junkie ik heb dus laatst 2mmc gedaan, en ik vond het redelijk prima, wat vonden jullie?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Wat is prima? Beschrijf eens de ervaring en effecten?

Ik heb het al een aantal keer gedaan maar ben er wel weer klaar mee net als alle andere cathinones.
Bij snuiven zit je toch snel weer in zo'n compulsief herdoseren gedrag.
Het motto "op, alles moet op" is net zoals de meeste middelen in deze range herkenbaar.
Verder is het wel een "rustige" stimulant met een pak minder aanslag op het lichaam.
Geen torenhoge hartslag of blauwe ledematen zoals met andere cathinones.

Nihilist88

Badass junkie
Van 4-MMC -> 3-MMC -> 3-CMC allemaal in dalende lijn en dat geldt zeker voor 2-MMC, tot er nog maar sterk afgezwakt stofje overblijft. Vind cathinone rc's/drugs sowieso al de zwakste onder de stims. Wordt vaak oa coke aan gelinkt, waar ik ook niet echt hoog mee oploop.

Na de ban op oa 4-FA, heb je met 4-FMA zelfs juist pak potenter amfetamine rc met als resultaat, meest euforische prep rc en is 3-FA, niet echt verzwakking tov 4-FA, perfecte pep rc, met als pro, net meer inwerking op dopamine dan je noradrenaline, typisch vr pep, dus 2 toppers in de plaats.
Ook met de benzofuries nl 6-APB en 5-APB hebben ze zeer goede rc's met meer MDMA effecten.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Als ik het zo lees dan is het toch en de moeite van het proberen waard?
Dacht laatst 3-mmc te kopen, na testen bleek het toch 2-mmc te zijn. Wel beetje dure nu 🫣

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als ik het zo lees dan is het toch en de moeite van het proberen waard?
Dacht laatst 3-mmc te kopen, na testen bleek het toch 2-mmc te zijn. Wel beetje dure nu 🫣

Een gram 3-mmc voor de ban was bij een vendor spotgoedkoop net zoals 2-mmc. Mensen zijn dat vergeten en betalen nu een pak meer bij dealers die niet eens 3-mmc verkopen 😁.
Dan ben je beter af met een grammetje 2-mmc kopen voor een spotgoedkoop prijsje die wel degelijk is wat je koopt.

Nihilist88

Badass junkie
Top spul. Ondergewaardeerd.

Kan amper het verschil tussen dit en 3-mmc zeggen behalve de werkingsduur.

Bekijk bijlage 54428
Zie da's ook echt je persoonlijke behoeftes en wensen qua effecten. Als je eerder lekker hard en waus ging op MDMA en later lekkere rushes, eerst op 4-FA hebt, waarbij duur ook echt oké zat.

Daarna met 4-FMA en verbeterde en potentere variant van 4-FA, de meest euforische pep-rc en ook qua werkingsduur langer en ook zeker goeie na-stimulatie, niet te verwaarlozen, energie blijft lekker nog wat uurtjes extra aanwezig na de feitelijke rush.

Als je dan vrij snel daarna 6-APB ontdekt en waar die eerste beleving op 100mg vd HCI variant, zooooo über zalig is en echt zowat de perfectie blijkt, van wat je wilt qua werking in zijn totaal, vd effecten, stabiliteit qua hoogtepunt vd rush, die sowieso lekkere energy oplevert, duidelijke maar milde tot lichte visuals en ook andere zintuigelijke veranderingen en tijdens de peak, hier vette euforie bijkomt voor meerdere uren en de werkingsduur, met zotte na-stimulatie, waarbij ik geregeld tot 15u na inname nog grote kijkers en lichte visuals had, gemiddeld sowieso tot 12-15u. Daarom overall de rave-drug bij uitstek. En geen helse XTC-kater, eigenlijk geen echte kater fzo, oké, je bent wel iets lomer en je beseft dat deze duidelijk op je serotonine inwerkt, meer dan bij 4-FMA en zeker ook anders en beter gedoseerd ivm XTC, vandaar misschien ontbreken van eerst die zware come-down en dan die ferme XTC-kater.

En wat later met 3-FA de ideale pep-stim-rc wilt, maar er niet of zeeeer miniem aan je serotonine-niveau geslurpt wordt en eigenlijk ook minder dat strakke effect zoals bij 4-FMA, doordat 3-FA blijkbaar eerste uren net wat meer op je dopamine inwerkt dan op je noradrenaline.

Als je daarna 3-MMC probeert, is het allemaal gewoon pak minder, zowel de energie die ik van eerdere rc's gewend ben als de werkingsduur. Ik moest echt goede dosis zoeken en ja dan ben je 3 uurtjes fzo socialer, maar geen energy rush, dus was dan wel çava als je mild entactogeen rushje wilt en bijnemen was te easy, door de eerder milde rush. Misschien was ik gewoon te verwend met eerder genoemde stofjes en was het de giga energy met lichte, milde tot sterke euforie, die ik bij 3-MMC totaal niet vond.

Nu, 3-CMC kan ik best wel appreciëren, omdat ik het ook totaal los zie van die potentere energy-(euforie) rushes en heel anders werkt. Leuk om iets extra te voelen voor paar uurtjes, sociaal, wat empathischer en als lichter alternatief voor die 6-APB, 4-FMA en 3-FA.
Maar zowel bij 3-MMC als 3-CMC, totaal geen extra stimulatie qua geilheid, opgewonden gevoel, dat heb ik juist enorm bij de amfetamine rc's, op 4-FA was dit echt zeer aanwezig en daarna bij 4-FMA en 3-FA, da's na de energy rush, het andere hoofd effect.
Bij XTC/MDMA was ik oftewel te waus en volledig opgaan in de muziek bij rave/party en bij intiemere setting, was da totaal ni die echte geilheid, maar meer mega open, kei sociaal, mega plakkerig, zin in knuffelen, dat fijne love en cosy gevoel.
En 6-APB laat me te graag kei zweverig en euforisch dansen op een roze wolk, waarbij ik letterlijk niets aantrek van mijn omgeving, dus als er al gewoon matige en verminderde connectie is met anderen, kun je vr die mensen ook geen geilheid ervaren, ik ben gewoon te innerlijk in mijn zweverige euforische dans rush.

Komt er op neer dat de cathinonen-stofjes, mij duidelijk het minst doen en boeien vd stims. Misschien omdat ik een te grote fan ben van lekkere pep-energy met weinig of veel euforie, mr energy first. En dat 6-APB echt gewoon dé vetste stim is voor mij, doordat hier zoveel in het totaalpakket zit qua effecten, het lekkere van XTC, maar dan niet BAM en in golven, maar een zeer lange uitgespannen variant hiervan en daar het ook lange milde tot lichte visuals geeft, levert die zalige extra's op qua beleving tov de pep-rc's, maar moet hier wel zoals bij XTC de nodige pauze tussen laten, hier is 6-APB duidelijk gevoeliger voor ivm pep-rc's en ja dat komt doordat het best een serotonine-slurper is en ge voelt en merkt gewoon te hard het verschil, tussen te snel ofwel voldoende pauze tussen.

• Like
Waarderingen: Plex

kikker1987

Newbie
Ik persoonlijk vond er niks aan. Ik vraag me zelf af of het 2mmc was🤔 heel vaag gevoel in mijn hoofd. Niks stimulerend. Had het gekocht omdat 3cmc niet meer mag. Dus dacht ik ga eens 2 mmc kopen

Bovenaan