Wat vinden jullie van extracten??

PotHead

Newbie
Ik heb laatst een keer bij de smart-shop wat DMT-extract gehaald, acasia nog iets, omdat ik al van vrienden die het eerder hadden gedaan had gehoord dat je meer moet pakken als aanbevolen is om effect te krijgen nam ik een dubbele dosis en dit deed ook helemaal niks. Een paar maanden terug hadden diezelfde vrienden ook vliegenzwam-extract gedaan en ook dit had geen effect, nu mijn vraag, hebben jullie wel eens een goe dextract gehad en zo ja welke?....

heartcore

Experimenterende gebruiker
Salvia extract is altijd goed (10x, 15x, 20x) maar als je echt goed extract wilt hebben, moet je zelf extraheren. (zie mijn post hier over zelf dmt maken).

qinn

Bewuste gebruiker
PotHead zei:
Ik heb laatst een keer bij de smart-shop wat DMT-extract gehaald, acasia nog iets, omdat ik al van vrienden die het eerder hadden gedaan had gehoord dat je meer moet pakken als aanbevolen is om effect te krijgen nam ik een dubbele dosis en dit deed ook helemaal niks. Een paar maanden terug hadden diezelfde vrienden ook vliegenzwam-extract gedaan en ook dit had geen effect, nu mijn vraag, hebben jullie wel eens een goe dextract gehad en zo ja welke?....

Nee... Ik heb de zelfde middele gebruikt als jou / met jou =P

en ik voelde van die meeste extracte ook geen zak...

Alleen salvia is geweldig.. :rolleyes:

skaffaman

Newbie
Het beste is als je drugs gebruikt die van oudsher door indianen wordt gebruikt je het ook op dezelfde wijze bereid. Zoek op internet wat over de oude gebruiken en rituelen bij de bereiding van dergelijke drugs als DMT, salvia en andere trippers. Dan komt de drug het best tot zijn recht.

Bovenaan