Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ts zei:2x gigantisch slecht geweest omdat ik er maar gewoon bij ging zuipen...
niet relaxt! Verder nooit meer dan 4/5 pillen op een avond....tenzij het blauwe driehoekjes zijn, daar niet te veel van![]()

22 pillen met in iedere pil 10mg mdma in mss jahspacekonijn zei:jin zei:en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht
als je dr 22 nodig hebt is je leven sowieso al slecht denk niet dat je dan nog enig onderscheid tussen plezierig en verknipt kan maken..
nutsss zei:hoe kut je je ook voelt, de x zorgt voor love en plezier... in principe dan.
spliffsnatcher zei:Slecht van X wilt gewoon zeggen dat je ff op een overgang zit naar de echt goede werking toe
flash kieke zei:ik was eens scheef gegaan toen ik 3 slaappillen heb gepakt met combi alchol:ik zat opt wc. met mijn broek naar beneden ,en heel de wc.ondergekotst: en ik had toen ook ne blackout:en wist nix wat er gebeurt was,maar ze zijde toch dat verhaal dak just em getypt dus...![]()
Ellesdee zei:
oww zeker wel hoor !!Volgens mij kun je op pillen niet echt slechtgaan zoals op paddo's ofzo?

liv23 zei:whahah als ik juist misselijk werd en moest overgeven wist ik dat ik top pil had ben ook altijd vlink hard gegaan op die pillen!
en alles ik pil had geslikt waar ik dat niet bij dee
was het altijd kut pil
zo zie je maar bij iedereen is de werking anders!!
dus is moeilijk tezegen wat je voelt als je fout gaat
weet alleen dat je het kan verkomen!
ga geen pillen slikken als je je al niet lekker in je vel voelt
wat je ook beter niet kan doen is pillen slikken met mensen die je niet kent!(dit geld meer voor paddos en lsd)
need^weed zei:liv23 zei:whahah als ik juist misselijk werd en moest overgeven wist ik dat ik top pil had ben ook altijd vlink hard gegaan op die pillen!
en alles ik pil had geslikt waar ik dat niet bij dee
was het altijd kut pil
zo zie je maar bij iedereen is de werking anders!!
dus is moeilijk tezegen wat je voelt als je fout gaat
weet alleen dat je het kan verkomen!
ga geen pillen slikken als je je al niet lekker in je vel voelt
wat je ook beter niet kan doen is pillen slikken met mensen die je niet kent!(dit geld meer voor paddos en lsd)
onzin man, een onbekende kan binnen 5 minuten je beste vriend worden met xtc, dus zeg maar gerust dat het helemaal niet voor xtc geld.....
![]()
wel als je je al niet goed voelt!en bij somige mensen komt het wel voor in de eerste half uur dat bijna je pil opkomt!daarom zij ik ook dat het meer voor kom bij paddos en lsd!
need^weed zei:onzin man, een onbekende kan binnen 5 minuten je beste vriend worden met xtc, dus zeg maar gerust dat het helemaal niet voor xtc geld.....
en dan nog wat, als je niet echt happy bent die dag (niet lekker in je vel) en je slikt in de avond pillen dan word je door de pil toch gedwongen happy te zijn dus ook onzin
![]()
:P