Wat voel je bij heroïne?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ander gevoel als crack roken
Crack is basecoke en dus een stimulant en dus totaal anders dan Hero in wat voor vorm ook.
Praktisch tegenpolen waardoor vele het heerlijk vinden om te combineren.
Het dat is het ook maar het verslavingspotentieel is het dat niet waard.

Wel is het onzin dat je meteen lichamelijk afhankelijk bent na 1malig gebruik. Al treedt dit zeker wel heel snel op want na 3 a 4 dagen bescheiden doseringen ga je dat de dag erna al merken aan bijv. een grieperig gevoel. Dus heeeeeel snel en zeker in vergelijking met andere middelen.

Nou zijn er eigenlijk ook maar weinig middelen echt lichamelijk verslavend dus dat kan ergens ook gauw. Wat het (voor mij tenminste) zo gevaarlijk goedje maakt is teneerste omdat het zo goedkoop asf... als je nog geen tolerantie hebt natuurlijk ... maar ook de subtiele en functionele werking ervan.
Neem je een lage dosering, dan ben je ontspannen maar wel actief en zin om dingen te doen ... Bijna stimulerend zelfs ... Hogere doseringen wordt hero pas echt versuffend .

Ik weet wel dat toen ik nog nooit hero had genomen ik een totaal ander idee had over de werking dan daadwerkelijk geval is.
Ergens viel het tegen en werkt hero zeer subtiel wat het voor figuren als mezelf dus juist extra gevaarlijk maakt want het "lijkt" en voelt zo harmless...

Het ergste is nog zolang je blijft gebruiken blijft dit ook zo lijken.... totdat je even niet neemt..... My god dat gun je niemand om zich zo te voelen als met de afkick van opioides of opiaten. Samen met benzo's echt by far the ergste afkick die ik kan verzinnen. (pyro's zal wel net zo erg zijn maar geen ervaring mee)

SoulAssassins

Badass junkie
Het gevoel bij een goede dosis smack is bijna niet te beschrijven.
Ik zelf zij redelijk vaak dat het een orgasme is maar dan 1000x sterker ,ik zij het meestal tijdens het shotten als het spul binnen 6 sec in me hersens terecht kwam en dan was de spuit nog niet helemaal leeg.

We gebruikte wel echt bijna pure smack ,die zooi van vandaag wil je niet eens in je arm hebben of folie.

Bovenaan