Wat voel je precies

Fretzel

Experimenterende gebruiker
Je kan beter luchtige toetjes eten

Maar ik voel me altijd opgewekt, love feeling aanwezig. Dus misschien ben je een alien. Probeer eens te overleggen met de marsmannetjes.

luchtigtoetje

Badass junkie
Fretzel zei:
Je kan beter luchtige toetjes eten

Maar ik voel me altijd opgewekt, love feeling aanwezig. Dus misschien ben je een alien. Probeer eens te overleggen met de marsmannetjes.

in luchtige toetjes zit suiker. anders had het wel een leuk grapje geweest denk ik. :rolleyes:

k00k

Bewuste gebruiker
Ik kan het niet echt beschrijven wat je nou 'precies' voelt. Ja, zoals de dingen die hierboven al beschreven zijn. Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven? Nah, ik in ieder geval niet. Anyone?

Daarvoor moet je het meegemaakt hebben. :hearteyes:

taeknic

Belezen gebruiker
RobTrip zei:
Haha, ok.

Afgelopen zaterdag erg getwijfeld om X te nemen. Vorige keer was echter 6 weken geleden, dus niet gedaan. Volgende keer neem ik denk ik een hele van ongeveer 100 mg en na een halfuur weer een hele van 100 mg. Dan zou ik eindelijk is lekker gaan toch? :rock:

Ongetwijfeld,
Je doet het nog netjes met de tussenpauzes moet ik zeggen,
voor mij ziet de laatste periode er zo uit: 11 september ~170mg 25 september ~180mg 20november ~400mg 24 december ~400-500mg
en volgende week zaterdag ga ik weer, maar ik denk dat ik daarna maar eens een wat langere tussenstop hou, want je krijgt zo verschrikkelijk snel tolerantie, en het zal ongetwijfeld ook niet al te best zijn voor mijn lichaam, 17 jarig zijnde(en 67kg wegend).
En in verhouding heb ik afgelopen vrijdag (24 dec) even hard gespaced als 11 september, waar ik toen een aanzienlijk mindere hoeveelheid nodig had.

DDeeJay

Belezen gebruiker
taeknic zei:
RobTrip zei:
Haha, ok.

Afgelopen zaterdag erg getwijfeld om X te nemen. Vorige keer was echter 6 weken geleden, dus niet gedaan. Volgende keer neem ik denk ik een hele van ongeveer 100 mg en na een halfuur weer een hele van 100 mg. Dan zou ik eindelijk is lekker gaan toch? :rock:

Ongetwijfeld,
Je doet het nog netjes met de tussenpauzes moet ik zeggen,
voor mij ziet de laatste periode er zo uit: 11 september ~170mg 25 september ~180mg 20november ~400mg 24 december ~400-500mg
en volgende week zaterdag ga ik weer, maar ik denk dat ik daarna maar eens een wat langere tussenstop hou, want je krijgt zo verschrikkelijk snel tolerantie, en het zal ongetwijfeld ook niet al te best zijn voor mijn lichaam, 17 jarig zijnde(en 67kg wegend).
En in verhouding heb ik afgelopen vrijdag (24 dec) even hard gespaced als 11 september, waar

ik toen een aanzienlijk mindere hoeveelheid nodig had.

ik heb ook na een pauze van 9maanden het pilletje terug "herontdekt" op een festival waar een vriend vroeg of ik er eentje wouw

beste ervaring ooit en sindsdien is 2 maanden al moeilijk voor me :grin:

ga de mijn datums hier even niet neerposten want juli en augustus zijn gewoonweg beschaamend

Nort

Newbie
Ik zelf had bij de eerste keer dat mn kop ontplofte, echt geweldig gevoel. Wist niet hoe ik het houden moest. Was van de club naar huis gegaan en lag 10 seconden in bed en knalde die pil in (duurde 2 uur voordat ie insloeg en ging naar huis omdat het saai feest was, er is wel ergens een trip report)

2de keer was 2 weken er na en had wel een lekker gevoel, niet heel erg love, maar wel een beetje, maar niet maximaal. 3de keer had ik nog minder love gevoel, maar heel veel praten. Dat was een maand na de 2de keer. Wel hele goede ervaringen, maar niet zo als de eerste keer, wat waarschijnlijk komt door het kort achter elkaar gebruiken.

Voor morgen heb ik kirstallen(82% :hearteyes: ) en het is nu 2 maand geleden voor het laatst, dus ben benieuwd. Daarna niks meer nemen tot Awakenings Festival.

Is wel even leuk geweest zo kort achter elkaar.

DDeeJay

Belezen gebruiker
ik lees het vaak en ik snap het niet dat een pil pas na 2 uur kan inslaan!

als ik een niet geteste pil (belgie he :rolleyes: )had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uur

en als ik wist dat het wel goeie waren en ik kreeg na 1.5 uur nog geen gevoel... bijsteken dan maar

ik reken altijd op feestjes op 30-45 min tot hij inslaat

taeknic

Belezen gebruiker
DDeeJay zei:

als ik een niet geteste pil (belgie he :rolleyes: )had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uur

en als ik wist dat het wel goeie waren en ik kreeg na 1.5 uur nog geen gevoel... bijsteken dan maar

Kan heel goed hoor, ligt ook aan je maaginhoud en verteringsstelsel.
Ik heb wel eens 2,5 uur moeten wachten voordat ze inkickten, en waren wel gewoon MDMA schijfjes.

DDeeJay

Belezen gebruiker
taeknic zei:
DDeeJay zei:

Kan heel goed hoor, ligt ook aan je maaginhoud en verteringsstelsel.
Ik heb wel eens 2,5 uur moeten wachten voordat ze inkickten, en waren wel gewoon MDMA schijfjes.

gevaarlijk voor teveel te nemen zou ik dan denken toch?

DDeeJay

Belezen gebruiker
jah maar na 2.5 uur...

ik denk toch ook dat ik best voorzichtig ben maar na 2.5 uur zou ik niet denken dat hij nog zal vallen

luchtigtoetje

Badass junkie
DDeeJay zei:
jah maar na 2.5 uur...

ik denk toch ook dat ik best voorzichtig ben maar na 2.5 uur zou ik niet denken dat hij nog zal vallen

nee maar je voelt altijd wel in je lichaam of het goed gaat ja of de nee. Ik bedoel qua instinct. Daar ga ik altijd op af. Net als vannacht, heb ik uiteindelijk evenveel bijgepakt als vorige week, met het grote verschil dat ik me nu wel goed voelde erbij. En viola, alles is goed gegaan :)

RobTrip

Belezen gebruiker
Ik ga deze maand weer nemen. Ik heb dan ongeveer 11 weken pauze genomen. Eerst even nieuwe pillen halen en uiteraard zelf testen.

taeknic

Belezen gebruiker
RobTrip zei:
Ik ga deze maand weer nemen. Ik heb dan ongeveer 11 weken pauze genomen. Eerst even nieuwe pillen halen en uiteraard zelf testen.
Dan wens ik je bij deze alvast een heel fijne space toe :wink:
Zal ook wel goed komen na 11 weekjes denk ik zo. :hearteyes:

kiekert

Bewuste gebruiker
Ik voel dat love-effect alleen bij thuisgebruik. Als ik op een feest ben, is mijn xtc ervaring veel minder en milder. Thuis ook maar een beetje nodig om hard te gaan, op een feest moet ik veeeel meer nemen om een beetje space te krijgen.

RobTrip

Belezen gebruiker
k00k zei:
Ik kan het niet echt beschrijven wat je nou 'precies' voelt. Ja, zoals de dingen die hierboven al beschreven zijn. Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven? Nah, ik in ieder geval niet. Anyone?

Ik hoorde laatst een mooie uitspraak:

Het voelt alsof je de jackpot heb gewonnen, en alle mensen rondom je hebben de jackpot ook gewonnen.

Ik heb de laaste tijd wel veel nagedacht, en het gevoel is toch wel relaxed. Volgende week waarschijnlijk volgende keer. Niet teveel van verwachten en gewoon op me af laten komen. Ik laat nog weten hoe het was :)

atbboy

Bewuste gebruiker
RobTrip zei:
k00k zei:

Ik hoorde laatst een mooie uitspraak:

Het voelt alsof je de jackpot heb gewonnen, en alle mensen rondom je hebben de jackpot ook gewonnen.

Ik heb de laaste tijd wel veel nagedacht, en het gevoel is toch wel relaxed. Volgende week waarschijnlijk volgende keer. Niet teveel van verwachten en gewoon op me af laten komen. Ik laat nog weten hoe het was :)

Pilletje slikken en dan gewoon door gaan waar je mee bezig was, en als het komt gewoon laten gaan. Ik heb altijd een '' love '' gevoel mogen ervaren, alles is geweldig iedereen is zo aardig enz. nooit behoefte om te knuffelen ofzo want daar ga ik meestal te hard voor xD

RobTrip

Belezen gebruiker
Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden. Ik heb nog een oude van 100. Dan neem ik eerst die en na 1.5/2 uur nog een groene lacoste. Dan komt het goed denk ik. :)

kiekert

Bewuste gebruiker
RobTrip zei:
Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.
Lekker boeiend als je weet hoeveel erin zit. Dan pak je toch gewoon 2? :) Dat is het grote voordeel van testen

RobTrip

Belezen gebruiker
kiekert zei:
RobTrip zei:
Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.
Lekker boeiend als je weet hoeveel erin zit. Dan pak je toch gewoon 2? :) Dat is het grote voordeel van testen

Klopt, maakt ook niet veel uit. Maar als je dan toch zelf test, hoop ik natuurlijk wel dat er minimaal 100 mg in zit. Vooral in deze tijden. Maar ik neem nu gewoon eerst een oude van 100 en na 1.5/2 uur nog een nieuwe van 75 ongeveer.

RobTrip

Belezen gebruiker
Ik twijfel er nu aan om het thuis te doen. Ik ben samen met een goede vriend. Thuis is ook relaxed, samen met lachgas, ijsjes en lekker thuis zijn. Wat zouden jullie doen?>

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
RobTrip zei:
Dat is omgerekend toch zo'n honderdtwintig kilometer per uur. Da's toch best hard.

RobTrip zei:
Ik twijfel er nu aan om het thuis te doen. Ik ben samen met een goede vriend. Thuis is ook relaxed, samen met lachgas, ijsjes en lekker thuis zijn. Wat zouden jullie doen?>
Goede vrienden, leuke dingen om je mee bezig te houden, de vrijheid van een huis.. Perfecte setting als je 't mij vraagt.

RobTrip

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
RobTrip zei:
Dat is omgerekend toch zo'n honderdtwintig kilometer per uur. Da's toch best hard.

RobTrip zei:
Goede vrienden, leuke dingen om je mee bezig te houden, de vrijheid van een huis.. Perfecte setting als je 't mij vraagt.

Ok, cool. Ik twijfel namelijk een beetje dat het niet Saai ofzo wordt met ze tweeen. We zijn heel goede vrienden, maar dat is een beetje mijn punt.

Heb je, of iemand anders natuurlijk, nog goede tips voor bepaalde activiteiten of andere tips? Gamen, muziek luisteren, naar buiten gaan, slap lullen en lachgas gebruiken heb ik tot nu toe :)

kiekert

Bewuste gebruiker
Haha gamen e.d. geef je toch op na een 10 minuten als ie inslaat :grin:

Gewoon lekker thuis chillen. Heerlijk :) Ik vind het veel intenser en veel meer --xtc-- om thuis te doen :) Vooral met vrienden erbij.

RobTrip

Belezen gebruiker
kiekert zei:
Haha gamen e.d. geef je toch op na een 10 minuten als ie inslaat :grin:

Gewoon lekker thuis chillen. Heerlijk :) Ik vind het veel intenser en veel meer --xtc-- om thuis te doen :) Vooral met vrienden erbij.

Ja, ik ben benieuwd hoe anders ik het nu ervaar nu ik het zeer waarschijnlijk thuis doe. Maar gewoon lekker chillen thuis dus wordt vast leuk. Met lekkere muziek enzo komt het vast goed :grin:

Casplantje.

Belezen gebruiker
Over dat 'love gevoel'.. Ik had eerder XTC gebruikt vóór dat ik voor het eerst verliefd werd, dus voor mij voelt verliefd zijn meer als XTC.. :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
kiekert zei:
RobTrip zei:

Enige boeiende eraan zou de prijs per stuk kunnen zijn en de evt. bindmiddelen die wel of niet "goed" zijn :)

RobTrip

Belezen gebruiker
Zo, even een kort verslagje.

Inderdaad besloten om het thuis te doen. Om 2.00 een hele pil van 100 mg genomen. Om 22.30 voelde ik hem al inslaan. Ik zei de hele tijd dingen als: Wow, dit is echt lekker. Jezus, lekker dit man. Aaaaah, wat lekker :grin:

Zo ging het een paar uur door. Heerlijk gevoel, Niks hoefde, alles mag. Alles had een heel positief gevoel. Lekker Radiohead en rustige minimal en techno opgezet( Anja Schneider en Patrrice Baumel( Aanrader!).

In totaal nog 3 keer een halfje bijgepakt van een pil van 75 mg. Toen kwam de comedown om 4 uur ongeveer. Voor het eerst merkte ik iets negatiefs. Ik voelde me leeg en niet echt pretiig. Dit duurde gelukkig niet lang.

Daarna lachgas genomen, wat een vreemde ervaring was dat. Ik zat elke keer helemaal in een andere, soort van droomwereld. Echt heel bizar. Dan denk je dat je bijbent, maar dan ben je het nog niet. Ik zat ook helemaal rustig met me ogen dicht en me arme te bewegen.

Achteraf gezien was het dus een super ervaring. Het waren wel dezelfde effecten als de voorgaande keren toen ik het in discotheklen nam, maar nu wazs het toch intenser. Vorige keren ging ik gewoon lekker dansen en was alles goed. Nu voelde ik me echt helemaal geweldig, alles was lekker en ik voelde me zo gelukkig. Ik snap nu echt het XTC gevoel.

Iedereen bedankt voor de tips ook :)

Het was eigenlijk niet de bedoeling dat dit topic over alleen mijn ervaringen ging, dus als andere mensen nog hun gevoelens ofzo willen beschrijven is het leuk

rr00

Experimenterende gebruiker
Leuk verslag. Het heeft ook echt met je mood en verwachtingspatronen te maken.

De eerste keer dat ik het deed wist ik absoluut niet wat me te wachten stond, had geen flauw idee, en zwierf 5 uur lang helemaal van de kaart en totaal euforisch rond op festival. Nog nooit zo ontspannen geweest als toen... magisch.

2 maanden later de tweede keer, constant naar toegeleefd en hooggespannen verwachtingen. Was er van overtuigd dat de pilletjes het feestje wel leuk zouden maken en dat kon natuurlijk alleen maar tegenvallen. Had een te kleine dosis genomen waarbij de dalletjes net ongemakkelijk werden, werd er helemaal arelaxed van. Iedereen om je heen die strak staat natuurlijk direct vragen wat er is terwijl je niet op die aandacht zit te wachten. Uiteindelijk nog dik bij gedosed op dat festival en werd alles alsnog leuk, maar toch een tegenvallende ervaring. Uiteindelijk ook veel te ver gegaan trouwens waardoor ik de vieze nare kater van MDMA heb leren kennen... heeft nog weken geduurd voordat ik me echt weer 100% voelde.

Vanaf toen rustig aan gaan doen: gewoon een lekkere hoeveelheid nemen, misschien nog 1 of 2 keer klein beetje bijpakken en er dan vrede mee hebben dat het over is. Topfeestjes en een veel beter gevoel achteraf :)

Bovenaan