luchtigtoetje zei:Hoeveel had je gegeten en hoe lang van te voren?
Gewoon avondeten om 6 uur
Om half 1 ofzo genomen alle keren
luchtigtoetje zei:Hoeveel had je gegeten en hoe lang van te voren?
Fretzel zei:Je kan beter luchtige toetjes eten
Maar ik voel me altijd opgewekt, love feeling aanwezig. Dus misschien ben je een alien. Probeer eens te overleggen met de marsmannetjes.

RobTrip zei:Haha, ok.
Afgelopen zaterdag erg getwijfeld om X te nemen. Vorige keer was echter 6 weken geleden, dus niet gedaan. Volgende keer neem ik denk ik een hele van ongeveer 100 mg en na een halfuur weer een hele van 100 mg. Dan zou ik eindelijk is lekker gaan toch?![]()
taeknic zei:RobTrip zei:Haha, ok.
Afgelopen zaterdag erg getwijfeld om X te nemen. Vorige keer was echter 6 weken geleden, dus niet gedaan. Volgende keer neem ik denk ik een hele van ongeveer 100 mg en na een halfuur weer een hele van 100 mg. Dan zou ik eindelijk is lekker gaan toch?![]()
Ongetwijfeld,
Je doet het nog netjes met de tussenpauzes moet ik zeggen,
voor mij ziet de laatste periode er zo uit: 11 september ~170mg 25 september ~180mg 20november ~400mg 24 december ~400-500mg
en volgende week zaterdag ga ik weer, maar ik denk dat ik daarna maar eens een wat langere tussenstop hou, want je krijgt zo verschrikkelijk snel tolerantie, en het zal ongetwijfeld ook niet al te best zijn voor mijn lichaam, 17 jarig zijnde(en 67kg wegend).
En in verhouding heb ik afgelopen vrijdag (24 dec) even hard gespaced als 11 september, waar
ik toen een aanzienlijk mindere hoeveelheid nodig had.
)had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uurDDeeJay zei:ik lees het vaak en ik snap het niet dat een pil pas na 2 uur kan inslaan!
als ik een niet geteste pil (belgie he)had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uur
en als ik wist dat het wel goeie waren en ik kreeg na 1.5 uur nog geen gevoel... bijsteken dan maar
ik reken altijd op feestjes op 30-45 min tot hij inslaat
taeknic zei:DDeeJay zei:ik lees het vaak en ik snap het niet dat een pil pas na 2 uur kan inslaan!
als ik een niet geteste pil (belgie he)had die na 2 uur pas insloeg ... dan ga ik ervan uit dat het mCPP is want deze slaagt in op +/- 1.5 uur
en als ik wist dat het wel goeie waren en ik kreeg na 1.5 uur nog geen gevoel... bijsteken dan maar
ik reken altijd op feestjes op 30-45 min tot hij inslaat
Kan heel goed hoor, ligt ook aan je maaginhoud en verteringsstelsel.
Ik heb wel eens 2,5 uur moeten wachten voordat ze inkickten, en waren wel gewoon MDMA schijfjes.
DDeeJay zei:jah maar na 2.5 uur...
ik denk toch ook dat ik best voorzichtig ben maar na 2.5 uur zou ik niet denken dat hij nog zal vallen
Dan wens ik je bij deze alvast een heel fijne space toeRobTrip zei:Ik ga deze maand weer nemen. Ik heb dan ongeveer 11 weken pauze genomen. Eerst even nieuwe pillen halen en uiteraard zelf testen.
k00k zei:Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven?
k00k zei:Ik kan het niet echt beschrijven wat je nou 'precies' voelt. Ja, zoals de dingen die hierboven al beschreven zijn. Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven? Nah, ik in ieder geval niet. Anyone?
Daarvoor moet je het meegemaakt hebben.![]()
RobTrip zei:k00k zei:Ik kan het niet echt beschrijven wat je nou 'precies' voelt. Ja, zoals de dingen die hierboven al beschreven zijn. Maar zeg eens eerlijk, kun jij het echte 'love' gevoel beschrijven? Nah, ik in ieder geval niet. Anyone?
Daarvoor moet je het meegemaakt hebben.![]()
Ik hoorde laatst een mooie uitspraak:
Het voelt alsof je de jackpot heb gewonnen, en alle mensen rondom je hebben de jackpot ook gewonnen.
Ik heb de laaste tijd wel veel nagedacht, en het gevoel is toch wel relaxed. Volgende week waarschijnlijk volgende keer. Niet teveel van verwachten en gewoon op me af laten komen. Ik laat nog weten hoe het was![]()
Lekker boeiend als je weet hoeveel erin zit. Dan pak je toch gewoon 2?RobTrip zei:Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.
kiekert zei:Lekker boeiend als je weet hoeveel erin zit. Dan pak je toch gewoon 2?RobTrip zei:Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.Dat is het grote voordeel van testen
Dat is omgerekend toch zo'n honderdtwintig kilometer per uur. Da's toch best hard.RobTrip zei:Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.
Goede vrienden, leuke dingen om je mee bezig te houden, de vrijheid van een huis.. Perfecte setting als je 't mij vraagt.RobTrip zei:Ik twijfel er nu aan om het thuis te doen. Ik ben samen met een goede vriend. Thuis is ook relaxed, samen met lachgas, ijsjes en lekker thuis zijn. Wat zouden jullie doen?>
Exceptional Insight zei:Dat is omgerekend toch zo'n honderdtwintig kilometer per uur. Da's toch best hard.RobTrip zei:Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.
Goede vrienden, leuke dingen om je mee bezig te houden, de vrijheid van een huis.. Perfecte setting als je 't mij vraagt.RobTrip zei:Ik twijfel er nu aan om het thuis te doen. Ik ben samen met een goede vriend. Thuis is ook relaxed, samen met lachgas, ijsjes en lekker thuis zijn. Wat zouden jullie doen?>
kiekert zei:Haha gamen e.d. geef je toch op na een 10 minuten als ie inslaat![]()
Gewoon lekker thuis chillen. HeerlijkIk vind het veel intenser en veel meer --xtc-- om thuis te doen
Vooral met vrienden erbij.
kiekert zei:Lekker boeiend als je weet hoeveel erin zit. Dan pak je toch gewoon 2?RobTrip zei:Inmiddels nieuwe zelf laten tesetn. Groene lacostes. 65-85 mh, wordt je ook niet echt vrolijk van in deze tijden.Dat is het grote voordeel van testen