Mephedrone inderdaad.benniesmitters zei:Meow Meow (weet niet meer of dit nou mephedrone of methylone was? Mephedrone toch?)
Mephedrone inderdaad.benniesmitters zei:Meow Meow (weet niet meer of dit nou mephedrone of methylone was? Mephedrone toch?)
JackHerrer zei:En wat vond je van ketamine?
+ ketamine, alweer 2 maanden terug.ZERO- zei:+2ci en coke.ZERO- zei:In chronologische volgorde: alcohol, nicotine, wiet, hasj, poppers, xtc/mdma, lachgas, speed, kratom, herbal xtc, 6apb, 2cb, truffels, 4fa, lsd, methylfenidaat, ghb.
Bal0n zei:Alcohol
Weed/hasj
Paddo's
LSD
LSA
GHB
DXM
Codeïne (eenmalig)
Lijstje voor dit jaar:
Ketamine
2c-b
2c-i
MDMA
MDA
Ayuasca
Je wilt vier keer psychedelica in een week doen? Je weet dat ze onderlinge tolerantie opleveren? Lijkt me zonde van alle psychedelica eerlijk gezegd.Yaizer zei:Een drukke psychedelische week voor de planning maar heb er enorm veel zin in! Hoop uit deze week veel te leren!!!
Waarom niet gewoon één goede trip dan? Of met vijf dagen ertussen twee? Je zou kunnen beginnen met truffels en als je nog wilt vijf dagen later 2C-E of n,n-DMT. Anders zul je toch wel echt een vermindering van effect gaan merken. Je kunt ook hoger gaan doseren, maar of je dat verstandig lijkt kun je het beste zelf beoordelen.Psychedelibee zei:Je wilt vier keer psychedelica in een week doen? Je weet dat ze onderlinge tolerantie opleveren? Lijkt me zonde van alle psychedelica eerlijk gezegd.Yaizer zei:Een drukke psychedelische week voor de planning maar heb er enorm veel zin in! Hoop uit deze week veel te leren!!!
Geniet ervan! DMT is speciaal genoeg om voorlopig op te teren.Yaizer zei:Naja....nog steeds enorm excited voor de dmt!!!
Yaizer zei:Wauw was ook nog eens een kunst om aan n,n dmt te kunnen komen.
Gelukkig gezegend en kan hoogstwaarschijnlijk aan 0,3 gram n,n dmt komen!
Hoop dat er een breakthrough inzit. Dit zou echt geweldig zijn.
Niet de lichte breakthrough maar de ego-death / hyperspace breakthrough.
De datum staat volgens mij voor aankomende zaterdag avond!![]()
![]()
(6x per jaar)Tekzor668 zei:Meth fool? Wat is jou bevinding ervan?
Yes, vooral gesnoven en aan het einde éénmaal gerookt.Yaizer zei:Meth
Ben benieuwd wat je er van vond! Hoe heb je het gebruikt?