1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Discussie in 'Drugs' gestart door Exort, 27 dec 2003.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. ooscaar

ooscaar Wijs gebruiker

Stimulerend + Entactogeen
    Amfetamine
    2-FMA
    4-FA
    MDMA
    Methylfenidaat
    Methylhexanamine

Verdovend
    Wiet
    Hasj
    Alcohol
    Etizolam
    GHB

Dissociatief
    Ketamine
    Lachgas

Psychedelisch
    Psilocybine
    2C-B
    2C-C
    2C-D
    2C-E
    2C-P
    LSD
    1P-LSD

Laatst bewerkt: 24 aug 2017
  2. Helenas

Helenas Bewuste gebruiker

XTC
    MDMA
    2CB
    2CE
    4-ACO-DMT
    GHB
    LSD
    Ketamine
    Methoxetamine
    4FMP
    Wiet
    Ritalin
    Cocaïne
    Paddo's
    Truffels

3. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Chronologisch op leeftijd, om het voor mezelf overzichtelijk te houden

13 Alcohol
    21 XTC/MDMA
    22 Wiet/hasj
    22 Nicotine
    22 Truffels
    22 Passiebloem
    22 Herbal XTC
    22 Kratom
    22 Salvia divinorum
    22 Cocaïne
    22 6-APB
    22 Methoxetamine
    22 Crack
    22 Poppers
    23 Amfetamine
    23 LSD
    23 GHB
    26 Tramadol
    26 Oxycodon
    26 Fentanyl
    26 Codeine
    26 Temazepam
    26 Lormetazepam
    27 Oxazepam
    27 Ketamine
    27 2CB.

Op mijn to do lijstje staan nog DMT en ayahuasca.

Laatst bewerkt: 25 aug 2017
  4. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Speed..
    Rilatin..
    Coke..
    Wiet..
    Hash..
    Alchohol..
    Ghb..
    Xtc..
    Nicotine..
    Lormetazepam..
    Ketamine..
    Lachgas..
    Cafeïne..

5. Realist

Realist Experimenterende gebruiker

Nicotine
    Cafeïne
    Wiet
    Hasj
    Xtc/mdma
    Truffels
    Alcohol
    Cocaine

Wat ik ooit nog wil proberen is: lsd, dmt, ketamine

6. schaduw

schaduw Newbie

Alcohol
    Wiet/Hasj/Spacecake
    Lachgas
    Poppers
    XTC
    MDMA
    Methylone
    2C-B
    Truffels
    Cafeïne (pilvorm)
    Speed
    Dexamfetamine
    Cocaïne
    Ketamine
    4-FA
    4-FA + 5-APB gemixt (Buisje vloeistof van de smartshop)

Is niet echt drugs...
    Stargate 2.0 (herbal XTC)
    Herbal speed

7. Acidfreakx

Acidfreakx Belezen gebruiker

Mescaline kristallen worden amper gemaakt omdat het niet genoeg opbrengt t.o.v andere psychedelics. Ben op een festival een kerel tegen gekomen met een grote zak vol mescal :)

8. Fool

Fool Badass junkie

Stimulerend
    Cafeïne
    Nicotine
    3,4-CTMP
    Ethylfenidaat
    Methylfenidaat
    Cocaïne
    3-Fluoramfetamine
    4-Fluoramfetamine
    Amfetamine
    Methamfetamine
    3-Methylmethcathinone
    Mephedrone
    Kanna

Verdovend
    Alcohol
    Wiet
    Hasj
    Spacecake
    AH-7921
    Fentanyl
    Kratom
    Morfine
    Opium
    Oxycodon
    O-Desmethyltramadol
    Tramadol
    U-47700
    Alprazolam
    Brotizolam
    Bromazepam
    Clonazepam
    Clorazepinezuur
    Deschloro-etizolam
    Diazepam
    Diclazepam
    Etizolam
    Flubromazepam
    Flubromazolam
    Lorazepam
    Meclonazepam
    Nordazepam
    Nifoxipam
    Oxazepam
    Pyrazolam
    Isopropylnitriet (Poppers)
    Zopiclone
    GHB

Empathogeen
    MDMA
    6-APB
    Methylone

Psychedelica
    Truffels
    Paddo's
    5-MeO-DALT
    5-MeO-MiPT
    2C-B
    2C-C
    2C-D
    2C-T-7
    25B-NBOMe
    25C-NBOMe
    25I-NBOMe
    LSD
    +1P-LSD
    ALD-52
    Changa
    n,n-DMT

Dissociatief
    Lachgas
    Salvia divinorum
    Diphenidine
    Methoxphenidine
    Methoxetamine
    Methoxmetamine
    Ketamine
    3-MeO-PCP

9. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Je hebt Morfine, Pinky en Fentanyl en Opium gedaan, ook het zwakke Tramadol in tegenstelling tot het mega sterke Fentanyl, maar nog nooit Heroïne zelf? Want dat blijft qua effect toch nog het lekkerste vind ik, Fentanyl daar ga je wel van nodden, maar geen euforie, zelfs eerder een leeg gevoel vanbinnen... Hoe komt dat, dat je Heroïne nog nooit gedaan hebt maar bv. het gevaarlijke en niet aangename Fentanyl wel? En andere Opioiden?

(Heroïne nr. 4 is natuurlijk het van het, daar kan niets tegen op, de zuiverste vorm van Heroïne die er bestaat, en dat kan heel erg zuiver zijn! En is heel erg euforisch!)

10. Raver

Raver Wijs gebruiker

Stimulanten
    Amfetamine
    MDMA
    Cocaïne
    Dex-Amfetamine
    Methylfenidaat (ritalin, medikinet, concerta)
    4-FA
    Caffeïne
    Nicotine

Psychedelica
    Paddo's
    LSA
    2-CB
    MDA

Downers
    GHB
    GBL
    Wiet
    Hasj
    Alcohol
    Baclofen
    Oxazepam
    Diazepam
    Lorazepam
    Lormetazepam
    Clonazepam
    Flunitrazepam
    Temazepam
    Alprazolam
    Etizolam
    Vast nog meer benzo's :tearsofjoy:
    Phenibut
    Pregabaline
    Gabapentine

Dissociatief
    Ketamine
    Lachgas
    Metoxetamine

11. Johnny Snow

Uppers

Speed (kut-drug)
    Cocaïne (zelfs onversneden, Aceton gewassen, uitgekookt en terug omgezet naar HCL, MK8 en MK10 en Coke met Cinamoyl, nooit andere cuts, nooit lager dan rond de 90% zuiver - favoriete drug aller tijden, enkel zuivere Coke, altijd lab getest, nooit van alledaagse dealers, altijd recht van het blok met stempel, recht uit het lab, recht van de importeurs, met prijskaartje...) - volwassen verslaving, jong begonnen met meer en slechte producten versneden straat Coke, later op een gouden bron gestoten...
    Coca-ethyleen
    Basuca (Coca pasta)
    Crack (uitgekookt met Sodium Bicarbonaat)
    Freebase (voorkeur - uitgekookt met Ammoniak, veel zuiverder en veel meer potent, gewassen met water)
    Nicotine
    Caffeïne
    Crystal Meth (Glass en Ice, voorkeur voor Ice wat meer euforisch en minder speedy is, enkel roken/basen) (Tina) - slechts af en toe
    N-Ethyl Hexedrone - twee keer was genoeg
    XTC (voor je eerste experimenten na die met wiet)
    MDMA kristallen (Molly) (dito)
    Kratom (bladeren in poedervorm)

Downers - veel laatste stappen

Oxynorm (Oxycodone Instant smelttabletten) 20 mg.
    U-47700 (Pinky)
    Morfine tabletten, liquid Morphine
    Methadon
    Fentanyl
    #3 Heroïne (bruin, base vorm) roken/basen
    #4 Heroïne (wit, roze, grijs,... HCL vorm) voorkeur: meest euforisch, meest zuiver, eindproduct - snuiven - volwassen verslaving - zelfde gouden bron als de zuivere CocaÏne (zeer zuivere H4)
    Zowat iedere Benzo en Barbituraat
    Quaaludes/Methaqualone poeder (in pil-vorm zelfs de Lemmons, in poedervorm ook gerookt)
    Alcohol
    Kratom (bladeren in poedervorm en extract, voorkeur Gold extract - zeer potent!)

Dissociatieven - experimentele fase

GHB
    Racemische Ketamine
    Salvia Divinorum (40x en 60x synergetisch)
    PCP
    Lachgas

Psychedelica - tussenfase zonder veel interferentie van andere drugs

n,n DMT (de enige echte Spirit Molecule)
    5 MeO DMT
    Yopo zaden
    LSD
    LSA
    Ayahuasca
    Iboga
    Magic Mushrooms/Truffels
    Cannabis/Hasjiesj
    Mescaline (poedervorm en extract)
    XTC
    MDMA kristallen

RC's

N-Ethyl-Hexedrone
    U-47700 (Pinky)
    Fentanyl

IV gebruik

Snowball (H + C in één spuit) - enkele jaren geleden korte experimentele periode met IV gebruik van Heroïne, Cocaïne en samen - slechts enkele weken lang geëxperimenteerd...
    Eenmalig Ketamine - K-hole
    Eenmalig Meth - sterkste euforie ooit, doch voelt niet zo natuurlijk aan als Cocaïne - zuivere Coke snuiven is even intens als versneden straat Coke spuiten, nog eens te meer bij pluggen... Goede Coke is hard als steen maar blijven wel Flakes bij het verkappen met vaak nood aan een hot plate... Goede H4 eveneens... Beiden absorberen vocht uit de lucht...
    IV gebruik valt toch onder het meest extreme experiment, laatste stap vooraleer terug te vallen in het snuiven van zuivere Coke en high quality H4 gemixt met roken/basen high quality H3 en ter afwisseling af en toe eens roken/basen van Crystal Meth, Ice. Laatste stap die gezet is in mijn drugsroute...

Laatst bewerkt: 22 nov 2017
  12. Raver

Raver Wijs gebruiker

Aanvulling:

Stimulanten
    Happy Caps

Downers
    Midazolam
    Chloordiazepoxide

Steroïden
    Testosteron enanthate
    Trenbolone enanthate
    Mesterolone orals
    Arimidex

Laatst bewerkt: 22 nov 2017
  13. Fool

Fool Badass junkie

Het is daarnaast ook de enige opiaat waarvan ik mensen ken die er verslaafd aan zijn geraakt, daarom ben ik er een beetje terughoudend in. Wellicht dat ik me er ooit eens aan waag, maar ik heb er geen haast bij. :)

14. transformated

transformated Bewuste gebruiker

Cafeine
    Nicotine
    Alcohol
    XTC
    Weed
    Speed
    Lormetazepam
    Flunitrazepam
    Speed
    Oxycontin
    Zaldiar
    Serenase (Lorazepam)
    Quetiapin Sandoz
    Rush liquid incense (poppers)
    2CB
    Lysanxia (Prazepam)
    Victan (Ethylloflazepaat)
    Ketamine
    Morfine
    Dextromethorphan
    Codeïne
    Subutex
    Suboxone
    Targin
    Heroïne
    Oxycodon
    Tramadol
    Diazepam
    Staurodorm
    Nozinan
    Etumine
    Tranxene
    Seroquel
    Trazolan
    +Methadon
    +Truffels
    +Redomex
    +Flurazepam

15. Damn. Dat is geen klein lijstje. Jij mag jezelf met recht een ervaren gebruiker noemen.

Stiekem toch speed twee keer gemeld :wink:

16. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

@Fool

Hoe vond je 1p-lsd? En in vergelijking met lsd en ald-52?

17. transformated

transformated Bewuste gebruiker

Ahja nu zie ik het dat ik het 2 keer geschreven heb. Dat is een foutje normaal zou het cocaine moeten zijn.
    Ik weet wel het een en ander maar ervaren gebruiker zou ik mezelf niet noemen. Ik lig nu mooi in het ziekenhuis erdoor. Altijd teveel nemen dat was het probleem. Kon ik het maar veranderen.

18. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Je had dit eerder al gepost, maar dan niet gestructureerd. Het is niet de bedoeling om telkens dingen dubbel te gaan plaatsten. Ik heb nu je out post even verwijderd, maar topics volspammen stellen we niet op prijs hier.

SanneBanne vindt dit leuk.
  19. Fool

Fool Badass junkie

Tussen ALD-52 en LSD kan ik geen enkel verschil benoemen, ik vindt ze niet van elkaar te onderscheiden.

Van 1P-LSD heb ik 'maar' 125ug gehad, en dat leek ook erg op LSD, wellicht dat hogere doseringen een wat meer eigen karakter geven. Wel heb ik het idee dat 1P-LSD net iets korter duurt dan LSD zelf. :)

Mindless vindt dit leuk.
  20. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Ik deel die mening wel. Nu ik na 1p-lsd genomen te hebben weer eens ald-52 geprobeerd heb, lijkt 1p voor mijn gevoel ook wat korter en ook gewoon wat minder psychedelisch. Eigenlijk moet ik nu ook weer eens lsd proberen om te zien hoe dat is t.o.v. die twee. Voor mijn gevoel was ald-52 ook niet te onderscheiden van lsd, maar nu zo achteraf is het eerlijk gezegd ook moeilijk om te herinneren hoe lsd precies was...

Fool vindt dit leuk.
  21. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

@SanneBanne of iemand van de andere nu aanwezige moderators, kan het nog om aan mijn lijstje die ik hier eerder neerzette, codeine en dexamfetamine toe te voegen?
    Of kopieer ik de ganse reutemeteut en voeg ik dit hier zelf aan, wordt nerveus van incomplete lijstjes.
    De waarheid moet worden nagestreefd.

22. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Je kan je laatste lijstje gewoon kopiëren en plakken, aanvullen en opnieuw posten. Zo doen de meeste het in ieder geval. :grinning:

23. Psychedelibee

Ik heb het inmiddels net al aangepast voor @lysergic bink

Maar in het vervolg kan het inderdaad gewoon opnieuw gepost worden.

24. lysergic bink

@Psychedelibee THX man ! hahaha in het vervolg zeg je, je begint me al een beetje te kennen. Waarschijnlijk nog wel een paar psychedelische middelen deze winter. Moet kunnen,

Fool vindt dit leuk.
  25. lysergic bink

Ja , dat kon ik doen, maar door de rijke toevoeging de laatste maanden van middelen, zou mijn lijstje tot ergernis toe her en her de revue passeren voor de forumleden en anonieme lezers.
    Een ander frustreren is nooit fijn uiteraard.

26. Misschien een idee een profieloptie in te stellen met de gebruikte drugs van die gebruiker?

lysergic bink vindt dit leuk.
  27. Psychedelibee

Ik ging er eigenlijk vanuit dat je de toevoegingen de vorige keer vergeten was. Het is namelijk wel gebruikelijk om je lijst hier gewoon opnieuw te plaatsen als je iets nieuws hebt gebruikt. Waarbij je je nieuwe drug met een plusje ervoor zet, zodat mensen ook zien wat er nieuw is bijgekomen.

In periodes waarin ik veel nieuwe drugs probeerde spaarde ik het altijd op, zodat ik hier niet om de week weer mijn lijst hoefde te plaatsen. Dat scheelt inderdaad frustratie van anderen en dan neem je niet direct het hele topic over.

28. lysergic bink

Ja , dat lijkt me een goede manier om het een beetje in beheersing te houden.Ga nu per 3 a 5 nieuwe soortjes , de update zelf copy pasten ,voorzien van de geaccentueerde plusjes .

Maar vond deze twee wel noemenswaardig, zeker codeine .. wat mijn eerste opiaat ervaring was, en me flink lucide heeft doen dromen, topspul !Waarschijnlijk volgt oxycodon binnenkort . Verder zie ik dit jaar vooral nog de klassiekers eens op het menu staan. Maar telkens met een mooie intervalperiode ertussen om de ''lessen '' te interpreteren en plaatsen.

Het kan nooit de bedoeling zijn hier er topsport van te maken onder leden wie de meeste exotische zinsbegoochelende zooi achterover gooid puur voor de kick en zonder de ''leraars'' onder de stoffen hun lessen te laten bezinken.

Drugs puur voor de roes nemen lijkt me niks, alle respect voor degenen die het wel zo doen... maar er moet iets uit te halen zijn.informatie aanboren in het bewustzijn, je perspectief veranderen over iets..of het herbeleven van een ervaring met een dieper gelaagde waarheid dan je voorheen vermoede.Kortom je blik verruimen.

daarom zie ik deze ''wat voor drugs heb je ooit gebruikt'' topic Eerder als een zinvolle bron aan informatie, voor leden die kunnen zien wie waar ervaren mee is en op die manier om advies , raad enz te vragen.
    We zijn hier om elkaar te helpen, zeker niet om elkaar te bestrijden.

29. Fool

Fool Badass junkie

Niet?! Ik deed nog wel zo mijn best op psychedelibee in te halen. :(

30. lysergic bink

Ik heb psychedelicbee er juist altijd van verdacht , zijn lijstje af te zwakken tov de realiteit van zen stoffeninname, om jou met geen gevoel van uitzichtloosheid op te zadelen ... je had nu net nlichtpuntje om naar toe te werken.
    Empatisch dat wel, nuja dat wordt in de wandelgangen gefluisterd.
    Zijn de mythes hier rond de forumleden buitenproportioneel meer opgeblazen dan in werkelijkheid of zijn we juist allemaal legendarischer dan de internetimago's... om dat we bescheiden voor de dag willen komen.En we niet willen gezien worden als de groezelige tandeloze junks die we zijn in onze caravan .We liggen met zen allen in de goot maar sommigen van ons kijken naar de sterren.

Laatst bewerkt: 24 nov 2017
    Fool vindt dit leuk.
  31. Psychedelibee

Allemaal leuk en aardig, maar je kan mij niet wijs maken dat je drugs zoals codeïne (of elke andere opiaat) en amfetamine (of elke andere stimulant) neemt voor andere doeleinden dan de roes. Als je wel oprecht denkt dat dit zo is, dan ben je denk ik niet eerlijk naar jezelf toe. Zeker als ik zie in welke hoeveelheden en frequentie jij amfetamine gebruikt de laatste tijd, dat kan toch weinig met geestverruiming te maken hebben.

Overigens geen verwijt ofzo, want als je mijn lijst bekijkt zie je dat ik vrijwel alles wel gebruikt hebt. Maar enkel bij de psychedelica en dissociativen gebruik ik die om mijzelf te verruimen. Alle anderen gebruik ik puur uit nieuwsgierigheid of voor de roes. Waarbij ik inmiddels ook wel op het punt sta dat ik voor alles wat niet geestverruimend is wel zo'n beetje uitgeexperimenteerd ben, maar dat is in mijn geval dan ook niet zo gek want de meest gebruikelijke dingen heb ik wel gehad.

32. lysergic bink

@Psychedelibee Ik gebruik de amfetamine functioneel momenteel ...en ja s'avonds is het dan wel prettig om bij thuiskomst nog wat te lullen en plezier maken met vrienden of hier op het forum.
    Maar amfetamine puur voor de roes? Neen , ik ben eerlijk hoor hier in, waarom zou ik in anonimiteit vertoevende moeten liegen over mijn gebruik.

Codeine was voor tandpijn, 2 tabletjes, en die gaven onverwachts een zeer aangenaam effect , nlucide droom zeer surrealistisch.Maar de intentie was niet de roes op zich te bekomen , maar de pijn te helen.
    Psychedelica vind ik bewustzijnsverruimend en zie ik zelfs enkel als medicatie, of om me te herbalanceren.
    Nooit voor kicks, enkel voor de heling of de lessen.

Ik zou puur voor het plezier amfetamine niet zo frequent nemen als nu deze periode ...het is voor een functioneel effect die ik benut voor een huidige onderneming van me die ik niet nader kan noemen, voor mogelijke identiteitsherkenning.

Het enige waar ik je gelijk in geef is dat de frequentie , en soms de hoeveelheden nu momenteel qua speedgebruik niet conform de gangbare normen zijn.

De roes op zich is nooit het doel van men hedendaags druggebruik , soms het bijeffect maar zeker niet het doel op zich.

En ivm het al dan niet bewustzijnsverruimende van speed, mja,soms lijkt het zo ,maar het is het al reeds in de persoon aanwezige die er vlotter uitkomt, alsook het de fantasiestroom toch wel nmerkwaardige boost geeft..dit bewustzijnsverruimend noemen is mss niet de correcte term, maar toch bij tijd en wijle zeker het geheugen en de creativiteit krijgt een flow.
    Het introspectieve en het kosmisch bewustzijn krijg je er niet op neen, alsook de empathie en het eenheidsgevoel , of de diepe persoonlijke inzichten geeft het ook niet.
    Maar tstimuleerd zeker bepaalde prestaties van de geest door zaken aan te boren alsook associaties te leggen die anders niet zo evident zouden zijn?

Drugs die ik vroeger voor de roes nam waren oa mdma , wiet, alcohol... maar echt gewoon puur voor nroeseffect neem ik eerlijk waar niks. En tot voor nmaand geleden was ik zelfs een LSD purist, enkel die stof nam ik nog.
    Omdat het de enige drug is die geeft en niet neemt.

PS tot slot nog ik propagandeer zeker geen speedmisbruik , en adviseer niemand zich daar aan te wagen, mijn functioneel gebruik eindigt trouwens dit weekend.
    Nam het vaker zes weken lang meerdere keren per week , dan weer nhalf jaar niet.
    Ik heb waarschijnlijk een merkwaardige kijk en manier van omgaan met drugs, maar de intentie beinvloed absoluut de ervaring.
    Stel dat ik puur op het bekomen van een roes als uitgangspunt al men vroegere experimenten gericht had , ben ik zeker dat de effecten van al wat ik nam veel minder leerrijk waren.

Vind nroes voor de roes na jaren ervaring gewoon zinloos, ...puur flippen zonder boodschap lijkt me zonde.En eerder vluchtgedrag ook, realiteitsontduiking..maak de realiteit liever intenser.
    Mede daar ik onder zware roezen vroeger ook heel foute dingen deed, hou ik netjes bij waarom en hoe ik iets neem.Ook veroordeel ik hierbij niemand die wel graag van de realiteit vlucht.
    Ieder zen visie, ieder zen ding.Elk zijn proces van ontwikkeling of zelfontvouwing.
    Oordelen over nander is zinloos je kent de struggle van de persoon niet.
    Dus daarom dring ik zeker mijn visie niet op.

Laatst bewerkt: 24 nov 2017
  33. Psychedelibee

Ik bedoelde ook niet liegen naar anderen op het forum toe, maar meer naar jezelf.

Maar in je eerdere post pretendeerde je anders toch dat je drugs enkel gebruikt voor geestverruiming. Nu noem je er nog een paar andere doeleinden bij.

Nogmaals geen verwijt van mijn kant, als je speed functioneel wilt gebruiken moet je dat ook helemaal zelf weten. Ik haal het eigenlijk alleen maar aan omdat je eerder pretendeerde enkel drugs voor geestverruiming te gebruiken. Dat komt dan nogal tegenstrijdig over en doet voor mij als buitenstaander vermoeden dat je niet eerlijk naar jezelf bent of je gebruik aan het goed praten bent. Ik benoem het enkel om je erop te attenderen, omdat het nogal gebruikelijk is dat gebruikers niet eerlijk willen zijn naar zich zelf. Maar zo te horen weet je prima van jezelf hoe je gebruik ervoor staat en waarvoor je het wel of niet doet.

34. lysergic bink

Het siert je psychedelicbee, dat je me probeert aan te wijzen dat ik mezelf zou voorliegen .
    Weet dat dit uit bezorgdheid is en dat hoor je ook te doen in je rol als moderator.
    Zelf was ik ook bezorgd om jou door je situatie omlangs,dus het is wederszijds.

Ja drugs gebruiken , is voor mij normaal LSD, dat klaart de klus het beste en sluit ook best aan bij men karakter.
    Functioneel gebruik en speed in 1 zin gebruiken , ja dat ruikt niet lentefris... ook daar snap ik wel tussen de regels wat je bedoelt.

Speed bengelt er zowat tussen in het is zeker bewustzijnsveranderend, versnelt een aantal hersenfuncties.
    Maar op een andere manier is het ook zeer bewustzijnsvernauwend... in focussen op bepaalde zaken verlies je het algemene overzicht soms.
    En als je het lang gebruikt is het zeker niet bewustzijnsverruimend alleen al doordat je minder nadenkt dan over de eventuele schade, die je oploopt voor het functionele op dat moment die primeert.

Met psychedelica ga je net meer streven naar nog gezonder leven , handelen, ethischer zijn, je ecologische voetafdruk verlagen enz.

Dus op korte termijn kan het functioneel soms wel handig zijn die pep , maar op middellange en lange termijn is het waardeloos.
    Omdat de aanslag op de gezondheid voor geen enkel doel gerechtvaardigt kan worden.
    Maar de reden van men onnodig lange periode van speedgebruik kan ik niet publiek melden maar moest het je oprecht interesseren wil ik gerust prive praten.
    Omdat ik je nu een vertekend beeld van de feiten geef omdat ik nbeetje discreet wil blijven naar identiteitsherkenning.

35. lysergic bink

@Psychedelibee die eerdere posts , bedoel je daar mijn post van x aantal maand terug mee?
    Dan pretendeerde ik dat niet hoor, dat was volstrekt de waarheid.
    Speed is er nu zo sneaky plotsklaps tussengeslopen , maar voordien heb ik periodes gehad dat ik het maanden zelfs jaren niet nam.En enkel trouw zweerde aan de middelen die pas echt energie geven zoals goede acid.

36. Psychedelibee

Ik doelde op deze post:
    Maar voldoende over jouw gebruik, het gaat teveel off topic. Mijn intenties waren goed in ieder geval en het doet me goed om te zien dat je het allemaal op een rijtje hebt en eerlijk naar jezelf bent.

37. lysergic bink

Ok uitgebreide verduidelijking volgt in een prive bericht want niks is wat het lijkt.

38. Spacemafkees

Spacemafkees Newbie

Tot nu toe:
    Cafeine
    Nicotine
    Alcohol
    XTC
    Wiet
    Speed
    Truffels
    4-FMP
    Maar er staan er nog een hele hoop op mijn to-do list :lolol:

39. Johnny Snow

Mijn oprechte excuses...!

40. Pierre-Jean

Pierre-Jean Newbie

Nieuw hier en binnenkort eens rapportje schrijven maar alvast deze iets makkelijkere post :)

alcohol (al een tijdje onder controle)
    wiet (als student - niet overtuigd)
    xtc (ow yes)
    mdma (mja... moeilijk te doseren niet?)
    coke (ahzo duur...)
    speed (helaas teveel een soort basis drug geworden)
    4FMP (puur goud!)
    ketamine (1 keer, heel weinig)
    LSD (1 keer, heel weirrrrrrd...)
    poppers (tja... :) )

Laden...