Hahahah wat ben jij? een wandelende apotheek?
Je lijstje begint aardig lang te worden zeg
Je lijstje begint aardig lang te worden zeg
nog geen hasj maar wil ik wel nog eens proberenclubmaster zei:Alcohol
Cafeine
Tabak
Hasj/Wiet
MDMA
Speed
Paddo's
Coke
Keta
GHB
en wil nog meer proberen ik ben student chemie heb van veel dingen verstand maar kan niet overal aankomen iemand die aan dmt kan komen en zo please reageer!! (of iets anders heftig)
Mijn mening is je kan alles gebruiken maar niet combineren met alcohol!!!
en weet wat je slikt of snuift!!!
MacFuck zei:Alcohol,wiet en XTC![]()
net nieuw in het wereldje ^^
Fool zei:Weet je dat wel zeker?
en truffels en 2cb en LSD en 4FA. Jeuj.ZERO- zei:Nu ook speed, mdma kristallen en 6-apb/benzo fury. Voel ik me weer wat minder newbie.ZERO- zei:Naast alcohol, nicotine, hasj en wiet alleen nog maar poppers, xtc en lachgas. Nu voel ik me helemaal newbie!
ZERO- zei:en truffels en 2cb en LSD en 4FA. Jeuj.ZERO- zei:Nu ook speed, mdma kristallen en 6-apb/benzo fury. Voel ik me weer wat minder newbie.ZERO- zei:Naast alcohol, nicotine, hasj en wiet alleen nog maar poppers, xtc en lachgas. Nu voel ik me helemaal newbie!
Pandan zei:Mijn lijstje:
- Alcohol
- Cafeïne
- Nicotine
- THC
- Psilocybine(truffels)
- MDMA en MDA
- Distikstofmonoxide(lachgas)
- Methylfenidaat(ritalin)
- LSA(natuurlijke LSD)
- Mescaline(san pedro cactus)
- Speed
- 4-FMP
- Oxazepam
- Salvia
Ja toen ik als mod begon had ik wel met heel wat minder middeltjes ervaring haha. Ik begin er meer in te groeien of nietMart94 zei:Hahaha, voel je je nu een beetje mod dan?
Mart94 zei:Hahaha, voel je je nu een beetje mod dan?
Haha, zeker.. Je hebt nu wel een aardig lijstje moet ik zeggenZERO- zei:Ik begin er meer in te groeien of niet![]()
SmartieAndMe zei:Is bij mod zijn niet belangrijker dat je ervaring hebt met forums, ipv drugs?![]()
Fool zei:Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat
+Methoxetamine
Dát was pas raar, moet ik zeker niet te vaak doen! :P
Jazeker, om te beginnen moet je het middel NIET nasaal nemen. Het is vreselijk corrosief en op het internet zie je regelmatig mensen die na een paar keer een bescheiden dosering gesnoven te hebben al 'stukjes' uit hun neus zien komen. Enkel oraal nemen in een bommetje dus.asdsexe11 zei:Dat ethylfenidaat, ken je daar misschien wat meer over kwijt?
Thnx iig