Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Re: professionel ponyrider en grassprietjes verzamelraar

clubmaster zei:
Alcohol
Cafeine
Tabak
Hasj/Wiet
MDMA
Speed
Paddo's
Coke
Keta
GHB
en wil nog meer proberen ik ben student chemie heb van veel dingen verstand maar kan niet overal aankomen iemand die aan dmt kan komen en zo please reageer!! (of iets anders heftig)
Mijn mening is je kan alles gebruiken maar niet combineren met alcohol!!!
en weet wat je slikt of snuift!!!

Missyy23

Bewuste gebruiker
Wiet en Hasj
Speed
Xtc
MDMA
Coke
Ketamine

Mn voorkeur gaat uit naar sos, keta was ook wel erg leuk/lekker die paar keer, maar hou gewoon meer van spul waarvan ik niet ga hallucineren, ben al een dromerig type, geen zin in de mogelijkheid van in een trip blijven hangen ofzo :)

HoneyC

Belezen gebruiker
Alcohol, Tabak, hasj en wiet, mdma kristallen en capsulle, coke en xtc. Zou 2CB en paddo's nog zeker willen proberen :P

sejku

Experimenterende gebruiker
alcohol
wiet/hasj
truffels
xtc/mdma
ketamine
mescaline
speed
2C-B
lachgas
LSD
Coke
MXE
4-fmp
tetrazepam
alprazolam
GHB

Ganja-man

-alcohol
-wiet
-hasj
-bubbel hasj
-lsd
-paddo's en truffels & (champiechocolade),hoort hier te staan,denk ik tog?
-speed
-heroïne
-morphine
-GHB
-cocaïne
-xtc
-mdma
-ketamine
-mephedrone
-gas,voor aansteker's bij te vullen inhaleren(maar of dit hier bij hoort te staan),denk ik
-lachgas
-Farmaceutische drugs,medicatie in mijn ogen dan:ga ze niet allemaal opnoemen.
Waarschijnlijk noch een paar,maar is al voldoende,dat is wat ik me herinner!

Winehouse

Badass junkie
Ik zie dit topic als stoer doen om of schamen om of weten dat
stoer doen om: veeeeel gebruikt veel verschin
allende benzo's waar jullie allemaal vast jaloers om zijn
schamen om: heb weleens teveel coke gebruikt :flushed: :flushed:
weten dat: weet ik zelf nieteens meer

SuperPoes

Newbie
Ik vind het altijd een beetje vreemd dat medicatie bij de meeste ook in het rijtje staat, ik heb sommige hiervan ook gebruikt. Maar enkel omdat de dokter het een verstandig idee vond. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ook wel eens een pammetje pak om zenuwen/spanningen te onderdrukken. Overigens niks extreem hoor, ik denk dat ik ongeveer 1 oxazepam in de 3 weken slik met een dosis van 10mg.

Anyway, hier mijn relatief bescheiden lijstje:

standaard/ medicinaal:
- Alcohol
- Tabak
- oxazepam
- temazepam
- Citalopram

overig:
- wiet/hasj
-Truffels
- Mdma
- Cocaïne
- Speed

Alcohol drink ik vrijwel nooit en roken alleen wel eens onder invloed op een feestje. De pammetjes heb ik voorgeschreven gehad nadat m'n leven behoorlijk op z'n kop stond door een zekere gebeurtenis. Daar komt de Citalopram ook vandaan, alhoewel daar niks recreatief aan is... ik slik de Citalopram ook al een behoorlijke tijd niet meer :)

Wiet en hasj heb ik nooit bijzonder gevonden, wel eens wat trekjes genomen maar nooit echt effect behalve dat het voelde als een pammetje. Truffels kreeg ik een onwijs slechte trip van met zo'n zware bodyload dat ik constant het gevoel had dat mn lijf te zwaar was om adem te halen. Daarna ook nog de rest van de week een vreemd gevoel gehad. Niet mijn soort drugs.

Mdma is mijn grote vriend, ik gebruik altijd kristallen en geen pilletjes. Vind het fijn om exact te weten wat ik wel en niet binnen krijg.

De cocaïne die ik heb geprobeerd was zeer waarschijnlijk behoorlijk versneden en de hoeveelheid die ik nam niet verschrikkelijk veel. Ik vond er weinig aan, maar om daar zeker van te zijn moet ik nog eens fatsoenlijk spul vinden.

Speed heb ik wisselende ervaringen mee, ik heb het twee keer nuchter gebruikt en dat viel tegen. De eerste keer omdat ik had gedacht dat het effect net zo noemenswaardig als M zou zijn. Dat viel uiteraard tegen! De tweede keer nuchter kreeg ik al vrij snel het gevoel dat het behoorlijk versneden was. Ik werd er moe en lomp van en liep met het gevoel dat ik een blik energy drank van 500ml achterover had getikt. Omdat het nieuw spul was heb ik het het spul later gewassen met aceton en bleek er 66% rotzooi verdwenen te zijn in de aceton en 33% wit poeder over te blijven. Dit witte poeder heb ik nog niet getest.
De keren daar tussenin heb ik een puntje speed genomen aan het einde van een avondje mdma, dat zorgde er wel voor dat alle vermoeidheid binnen no-time verdween.

Op het to-do lijstje staat nog 4-FA, wat momenteel bij het testcentrum ligt.
6-abp en GHB. Voor alle psychoactieve drugs ben ik een beetje bang geworden door mijn slechte ervaring.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Zoooo heej! Ik zie me hier een aantal lijsten. Van veel drugs weet ik niet eens wat het is.

Mijn lijstje:
Alcohol
XTC
MDMA
Speed

Heb nog nooit een joint gerookt hahaha, ben gewoon in één keer over gegaan op de harddrugs :tongueout:

LSD en truffels wil ik graag een keer proberen :grin:
Voor de rest heb ik eigenlijk nergens behoefte aan.

Oh! 2-CB misschien

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Mijn lijstje:
- Alcohol
- Cafeïne
- Nicotine
- THC
- Psilocybine(truffels)
- MDMA en MDA
- Distikstofmonoxide(lachgas)
- Methylfenidaat(ritalin)
- LSA(natuurlijke LSD)
- Mescaline(san pedro cactus)
- Speed
- 4-FMP
- Oxazepam
- Salvia

Cafeine
Alcohol
Tabak
Wiet
Hasj
Speed
Coke
Crack
Mephedrone
Truffels
Xtc
Poppers
Salvia
Heroine
GHB/GBL
Benzo's(diazepam, temazepam, lorazepam, oxazepam etc)

Fool

Badass junkie
Maar eventjes per categorie gezet. :)

Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
Etizolam

Empathogeen
MDMA

Psychedelica
Truffels

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum

Eigenlijk staan die truffels daar veel te koos :(

hakkenn

Alcohol
Caffeïne
MDMA
Coke
Speed
Ketamine
2CB
Wiet
Hasj
Spacecake
Lachgas

Binnenkort truffels proberen & 4fmp :) ben benieuwd!

Fool

Badass junkie
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
Etizolam
+Pyrazolam

Empathogeen
MDMA

Psychedelica
Truffels

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum

Toch nog leuker dan verwacht(/internet voorspelde). Niet echt een euforisch gevoel, maar wel een tinteling/roes :)

Zifnab

roken/drinken
hasj/wiet
crack
2cb
lsd
dmt
truffels
speed
diazepam/oxazepam/temazepam
fentanyl

rsdf430

Newbie
Cafeïne
Nicotine
Wiet/hasj/spacecake
Alcohol
2c-b

Niet zo heel veel dus.
De to-do list:

In no particular order.

Ketamine
Lachgas
MDMA
LSD
GHB
2c-i,e,c,d,t7
Pep
Ether
4fa
Methylone
Dmt
6apb
Truffels/paddo's
Mxe
5-MEO-DIPT

rsdf430

Newbie
Fool zei:
Weet je dat wel zeker?

Nja ik hoor wel van mensen dat het nasty spul is.
Maar een keer proberen kan geen kwaad toch.
Overigens heb ik veel spul van m'n to-do list al liggen, maar ik gebruik liever alleen op speciale momenten en vaak heb ik niet echt de tijd, of heb ik verplichtingen.

Fool

Badass junkie
Nouja, het schijnt écht fucking slecht voor je te zijn. Op een heel nieuw niveau slecht, zegmaar. En daarbij blijf je er héél lang naar stinken.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Pandan zei:
Mijn lijstje:
- Alcohol
- Cafeïne
- Nicotine
- THC
- Psilocybine(truffels)
- MDMA en MDA
- Distikstofmonoxide(lachgas)
- Methylfenidaat(ritalin)
- LSA(natuurlijke LSD)
- Mescaline(san pedro cactus)
- Speed
- 4-FMP
- Oxazepam
- Salvia

Daar kan ik nu LSD bijvoegen ^^

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Mart94 zei:
Hahaha, voel je je nu een beetje mod dan?
Ja toen ik als mod begon had ik wel met heel wat minder middeltjes ervaring haha. Ik begin er meer in te groeien of niet :grin:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Is bij mod zijn niet belangrijker dat je ervaring hebt met forums, ipv drugs? :grin:

Jaa tuurlijk, maar ze zei in eerste instantie dat ze zich newbie voelde, en nu is ze mod dus vandaar :grin:

Maar een beetje ervaring met verschillende drugs kan toch ook handig zijn als mod, of niet? Want je kan wel alle theorie weten maar uiteindelijk leer je denk ik het meest van zelf gebruiken. (verbeter me als ik fout zit) :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Toen ik als mod gevraagd werd had ik nog wel alleen maar ervaring met de dingen uit die eerste post hierboven geloof ik, haha.
En ja true, nog beter verstandig advies geven (en het zelf niet opvolgen!) :grin:

tabak
alcohol
wiet
speed
coke
salvia
lsa
truffels
mdma kristallen
xtc
poppers
tranquillizers

Verlanglijstje: DMT( binnenkort gaat het gebeuren ga er zelf maken)
2-cb, maar heb hier nog nooit van gehoord enzo dus ja zal ast verlanglijstje blijven.

Mananas

Belezen gebruiker
Tripreporter
- tabak (roken dus)
- alcohol (drinken dus)
- xtc (slikken dus)
- mdma (slikken dus)
- cocaïne (snuiven dus)
- crack (roken dus)
- heroïne (eenmalig, gesnoven)
- dmt (inhaleren dus)
- ayahuaska (drinken dus)
- salvia divinorum (roken dus)
- ketamine (snuiven dus)
- speed (snuiven dus)
- wiet (roken en space-cake dus) en hasj (roken dus)
- 2cb (slikken dus)
- heel wat verschillende benzodiazepines (slikken dus)
- lsd (smelten dus)
- magic mushrooms/truffels (bah!)
- abscint (zuipen dus)
- mescaline (gedronken dus)
- lsa zaden (gedronken dus)
- pcp (slikken dus)
- lachgas (zuigen dus)

Fool

Badass junkie
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
Etizolam
Pyrazolam

Empathogeen
MDMA

Psychedelica
Truffels

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum
+Methoxetamine

Dát was pas raar, moet ik zeker niet te vaak doen! :P

Fool

Badass junkie
asdsexe11 zei:
Dat ethylfenidaat, ken je daar misschien wat meer over kwijt?
Thnx iig
Jazeker, om te beginnen moet je het middel NIET nasaal nemen. Het is vreselijk corrosief en op het internet zie je regelmatig mensen die na een paar keer een bescheiden dosering gesnoven te hebben al 'stukjes' uit hun neus zien komen. Enkel oraal nemen in een bommetje dus.

Het komt mij over als een vrij standaard stimulant met een hogere affiniteit voor de dopamine dan voor de norefridrine. Dat betekend dat het voor de hoeveelheid energie die het oplevert je relatief meer een chill genot-gevoel krijgt. Lage doseringen (klein beetje poeder aan mijn vinger) blijf ik wakker van en de muziek klonk wat beter, maar was toch heel subtiel. Iets hogere doseringen waren ook heerlijk om mee te stappen. Exacte getallen kan ik niet geven, want ik heb mijn weegschaaltje nog niet binnen. :)

Als je meer vragen hebt, stel ze gerust!

Bovenaan