Wat voor effecten heeft oxazepam?

Stonersosa

Experimenterende gebruiker
Ik had een vraagje, ik heb 1 oxazepam (10mg) gekregen van een vriend van mij en ik wil graag weten wat de recreatieve effecten zijn van dit middel en op welk moment kan ik dit het beste gebruiken?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Kalmerend, rustgevend maar vooral een soort stressvrij ontspannend gevoel met een lichte euforie. Ik vond de euforie bij diazepam, i.v.t andere benzo's, best hoog maar volgens mij is dit persoonsgebonden.

Het is lekker om in te nemen rond 19:00 zodat je heb snel voelt. Geniet er lekker van en ga een film kijken of een boek lezen. Het is heerlijk ontspannend en stressvrij.
Daarna lekker vroeg je bed in en je valt in slaap als een roosje :)

Yaizer

Bewuste gebruiker
Dat ik het fijn vind om het rond die tijdstip te nemen, kan ik er nog een beetje van genieten en val ik nog makkelijk daarna in slaap.

Voor de rest maar 3 á 4 keer ervaring met oxazepam en ben geen benzo-fanaat dus spreek hier dus ook uit mij zelf.

Ook een zinsbouw in die zin waar je u tegen zegt :rolleyes:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gaat denk ik meer om het voelen, waarom zou je op dat tijdstip wel snel voelen?

Het gaat er toch om hoeveel je in je maag hebt zitten en voor het laatst gegeten hebt hoe snel je iets voelt? (natuurlijk zit er ook persoonsgebonden dingen aan)

Yaizer

Bewuste gebruiker
Nee die hele zin klopt niet :P
Ik bedoel er niet meer datje hem op die tijd stip sneller voelt als op andere tijdstippen, ik vind het gewoon fijn om hem op dat tijdstip in te nemen.
De hele in is gewoon fout :P

Bovenaan