wat voor rogge granen voor paddo's..

levinus

Newbie
na een lange zoektocht heb ik in het antwerpse eindelijk rogge granen gevonden..bij een molenaar natuurlijk :wave: ..maar nu vroeg die mij of het gekuiste rogge moest zijn of niet..en jah daar wist ik hem niet op te antwoorden..dus kan er iemand mij verderhelpen in oe verre het rogge mag bewerkt of gekuist zijn..of wat r zeker niet mee gebeurd mag zijn..of maakt dat niet veel uit zolang ze niet gemalen zijn..of kan r iemand mij toevallig een foto posten hoe het r uit moet zien..dank u..

Wat wil je dan met die rogge gaan doen?

als je paddo's kweken wilt kun je beter een Kweekset kopen.

Dit is een kweekset die je kopen/bestellen kan bij de Azarius

www.azarius.nl_growboxcub.jpg

qinn zei:
Wat wil je dan met die rogge gaan doen?

als je paddo's kweken wilt kun je beter een Kweekset kopen.

Rogge kun je gebruiken als voedingsbodem.

Sommige mensen willen liever alles zelf doen bij het kweken, dat kost meer moeite maar is uiteindelijk veel voordeliger. Het lijkt mij persoonlijk ook heel erg leuk en ik zal dan ook niet nog eens een kant-en-klare kweekset kopen, maar zelf aan de slag gaan.

Sweet_Shadow zei:
Sommige mensen willen liever alles zelf doen bij het kweken, dat kost meer moeite maar is uiteindelijk veel voordeliger. Het lijkt mij persoonlijk ook heel erg leuk en ik zal dan ook niet nog eens een kant-en-klare kweekset kopen, maar zelf aan de slag gaan.

heupse that's the spirit, fuck dije commerce, als ge het zelf doe is het altij beter...

doe me denke aan de "hoe maak je zelf hasj"-topics waarin iedereen zegt "koopt nen pollinator, koopt nen ice-olator", wel ik zeg: koop nix

ik denk (maar ben nie zeker) da het geen gekuiste rogge hoeft te zijn, tis maar voor wa schimmelke op te late groeien e, dije gekuiste is voor brood enz te maken denkik (denkik e, don't shoot me if i'm wrong)

Terug
Bovenaan