wat vragen over de combi paddo's+xtc

Eyezblack

Belezen gebruiker
Hallo! Ik en wat vrienden willen binnenkort de combinatie paddo's/truffels + xtc proberen. Ik heb al wat informatie gezocht op google en op deze site gezocht maar ik wil toch wat meer feedback voordat wij zoiets gaan wagen.

Wat kunnen jullie ons vertellen over deze combi?
is het beter om truffels of paddo's te combineren met xtc?
hoeveel raden jullie aan om voor de eerste keer te proberen?
Zijn er nog rare bijwerkingen waarvan ik moet weten?

Voor de duidelijkheid hebben wij allemaal al redelijk wat ervaring met deze twee drugs apart. Ik bijvoorbeeld heb 11x getript op paddo's, 2 x truffels en 6 x xtc.

Alvast bedankt.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
waren hier niet al een paar topics over?

Anyway, k heb het zelf nog nooit gedaan (misschien binnenkort maar eens doen), maar als je gewoon je portie opvreet en er dan een pilletje achteraan gooit lijkt het mij dat het wel garant voor een leuke dag staat :P

En ja, over de combi.. t lijkt mij dat je blijer en actiever wordt, zodat je minder kans hebt op een bad trip, en evengoed nog de leuke visuals hebt.
(zoiets heb ik ook van anderen gehoord/gelezen)
Volgens mij is het niet 'beter' om paddo's of truffels te nemen, gewoon een beetje afgaan op je persoonlijke voorkeur lijkt me voldoende. Als je truffels dus leuker vind neem je natuurlijk truffels :)

Eyezblack

Belezen gebruiker
ja zoals ik al zei had ik deze site ook al doorgezocht maar alle results waren al meer dan een jaar oud dus ik vraag het nu nog eens. Mischien is er nu nieuwe informatie/ervaringen/tips bekend. Vragen kan nooit kwaad toch? :)

Maar Radeon915 bedankt voor je reactie!

^_^

Bewuste gebruiker
Ik zou niet teveel paddos nemen in dat geval, vind deze combinatie nogal tegenstrijdig dus kan 50/50 gaan denk ik. Je zal zeker meer kans hebben dat het fout kan gaan. Zou eerder candyflippen als ik jou was dat is een iets logischere combinatie.

azgaza

Badass junkie
Ik heb nooit xtc gedaan, maar wat me logisch lijkt is proberen te zorgen dat de xtc niet eerder is afgelopen dan de paddo's, want dan trip je terwijl je neerkomt van de x, en dat schijnt sowieso al niet prettig te zijn, maar in een trip lijkt me dat helemaal naar, dus ik zuo zeggen neem voor de zekerheid de xtc wat later.

Is maar een theorie, maar toch.

^_^

Bewuste gebruiker
Klopt niet helemaal aangezien je xtc wel bij kan nemen 1 of 2 x en je hebt ook nog een soort van afterglow en die is ook nog wel fijn voor 1 a 2 uur waardoor je op een aantal uur komt.

azgaza

Badass junkie
^_^ zei:
Klopt niet helemaal aangezien je xtc wel bij kan nemen 1 of 2 x en je hebt ook nog een soort van afterglow en die is ook nog wel fijn voor 1 a 2 uur waardoor je op een aantal uur komt.

In dat geval is er vast niet zo veel risico met de combinatie; en kan de topic opener het het best gewoon proberen.

^_^

Bewuste gebruiker
Paddos zorgen dat je nogal sloom wordt en xtc precies andersom dus er is wel een risico dat het verkeerd gaat vallen door de verschillen in effecten van beiden drugs.

Beetje verkeerde inbreng hier van veel mensen met gewoon even proberen. Nu zegt eyezblack wel dat hij al vaak op paddos getript heeft dus hij zou het best kunnen proberen ik waarschuw iemand alleen voor wat het risico zou kunnen zijn. Uiteindelijk ligt de beslissing toch bij de persoon in kwestie.

Eyezblack

Belezen gebruiker
^_^ zei:
Ik zou niet teveel paddos nemen in dat geval, vind deze combinatie nogal tegenstrijdig dus kan 50/50 gaan denk ik. Je zal zeker meer kans hebben dat het fout kan gaan. Zou eerder candyflippen als ik jou was dat is een iets logischere combinatie.

Nee ik was ook niet van plan veel te nemen, halve portie ofzo om te kijken hoe het is en dan een of twee pilletjes, als ik niet fout ga kan ik altijd later nog een keer proberen met grotere hoeveelheden.
Candyflippen lijkt me ook vet hetgene is alleen dat ik nog nooit lsd heb gedaan, niet omdat ik niet wil; maar omdat ik het maar niet in mijn handen krijg :P

Maar waarom is het precies een logischere combinatie? Omdat je van lsd niet loom wordt maar juist een beetje energiek?

azgaza zei:
Ik heb nooit xtc gedaan, maar wat me logisch lijkt is proberen te zorgen dat de xtc niet eerder is afgelopen dan de paddo's, want dan trip je terwijl je neerkomt van de x, en dat schijnt sowieso al niet prettig te zijn, maar in een trip lijkt me dat helemaal naar, dus ik zuo zeggen neem voor de zekerheid de xtc wat later.

Is maar een theorie, maar toch.

Nee ik was zowiezo wel van plan om eerst de paddo's/truffels te nemen en als die gezakt zijn tot ik lekker net een beetje in de trip zit de xtc erbij te nemen :wink: ik had al ergens eerder gelezen dat dit verstandiger is en dat lijkt mij ook.

Nouja ik ga het denk ik toch doen ondanks gemengde berichten hier, zolang de omstandigheden goed zijn: mooi weer, geen ouders in de buurt, tripsitter, medetripper(s) etc. Als ik het gedaan heb(wat waarschijnlijk in de meivakantie wordt) dan zal ik een tripreport schrijven :wink:

Nogmals bedankt voor de reacties!

PS dit topic hoeft nou nog niet gesloten te worden, mischien heeft iemand straks nog een goede tip of zoiets dergelijks.

Freud

Newbie
Heb er nu al weer zin in, denk dat het voor mij portie truffels + mdma word :)

Bij jou weer? Buiten? Bij mij? :grin:

Eyezblack

Belezen gebruiker
Ja ik heb er ook zin in :grin: Ik denk dat het voor mij ook truffels worden en die blauwe mitschu's, eerst een later misschien nog een bijnemen.

We moeten alleen nog wat meer lui vinden om mee te doen, of iig minstens te trippen :sunglasses:

maar ik pb je wel over datums enzo, volgens mij valt het onder spam als wij dat hier openbaar bespreken :P

Bovenaan