Wat vragen...

Kobar

Newbie
Ik heb afgelopen weekend voor het laatst pep gesnoven...
Wil stoppen, maar zou wat tips willen die ik kan gebruiken tijdens het afkicke...

Ook vraag ik me af hoe ik het snelste de speed die nog in me lichaam zit kan afbreken...

En wat kan ik doen tegen de depressie`s , en het feit dat ik me zo overdreven kl*te voel...

Nouja ik hoop dat iemand mij wat antwoorden, tips, hulp of weet ik veel wat voor iets bruikbaars kan geven...

Gr kobar

Solidius

Badass junkie
Veel slapen, antioxidanten / vitamines tot je nemen. Mocht je na 2 weken nog steeds hetzelfde voelen dan raad ik je ten zeerste aan om professionele hulp te zoeken.

Sterkte

pieter-b

Wijs gebruiker
je zou dagelijks iboga als voedings supplement kunnen gebruiken, mocht je het er echt moeilijk mee krijgen.
door iboga nemen drugsbehoeften af.
neem in dat geval een voorbeeld aan de toedieningswijze van www.iboga.nl, maar koop het bij azarius.
In dat geval dien je ook nog een loos iets te kopen voor capsules... norit, of spirulina of whatever.
Hou er met dosering ook rekening mee dat azarius schors gebruikt van +-5% en iboga.nl de hele wortel gebruikt van 1%..

PsycDen75

Newbie
Hee als je echt wilt stoppen moet je sterk in je schoenen staan en het gewoon doen ,En op andere dingen je aandacht vestigen
er is zoveel meer :) ,Zeg niet ik doe het nooit meer maar
stel je eerst een doel bv 4 weken niks gebruiken /op stap als je daar doorheen bent wil je het mischien niet eens meer laat je niet lekker maken door de dealer en maak wat van je leven zoek evt prof hulp maar uit erv weet ik dat dat niet echt werkt (gebruik zelf al 16j)
suk6 :wave:

PsycDen75

Newbie
ps volgens mij is pep al .
na een week uit je bloed
"Bij een eventuele test op amfetamine onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 2 tot 4 dagen aantoonbaar. Bij sollicitaties en bij keuringen wordt bij hoge uitzondering op drugs getest en alleen na jouw uitdrukkelijke toestemming.
"

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
pipoxyz zei:
In dat geval dien je ook nog een loos iets te kopen voor capsules... norit, of spirulina of whatever.

Wil even zeggen dat Spirulina geen "loos" iets is! Het heeft mij enorm geholpen toen ik zelf af ging kicken van dagelijks pepgebruik! Ik kan het slikken van Spirulina juist erg aanraden als je wilt stoppen/minderen met speed (ik heb er nog steeds dagelijks baat bij!).
Een pot met 450 pillen (het zijn geeneens capsules), kost ook ruim 30 euro, beetje zonde om dat als "loos" iets er even bij te kopen....

afkicker

Newbie
Kobar zei:
Ik heb afgelopen weekend voor het laatst pep gesnoven...
Wil stoppen, maar zou wat tips willen die ik kan gebruiken tijdens het afkicke...

Ook vraag ik me af hoe ik het snelste de speed die nog in me lichaam zit kan afbreken...

En wat kan ik doen tegen de depressie`s , en het feit dat ik me zo overdreven kl*te voel...

Nouja ik hoop dat iemand mij wat antwoorden, tips, hulp of weet ik veel wat voor iets bruikbaars kan geven...

Gr kobar

Je moet er gewoon 100% achterstaan en het echt willen. Als je vrienden ook aan de pep zitten dan is het misschien beter om er een tijdje niet mee om te gaan of ze vragen dat ze het niet willen doen in het bijzijn van jou. Dit omdat de drempel nog erg laag ligt en de speed voor het grijpen ligt.

De eerste weken ben je erg moe althans in mijn geval. Ik sliep dagelijks enorm veel en de tijd dat ik wakker was deed ik ook niet veel dan wat luieren. Ik had de vaagste dromen en werd bijna dagelijks kletsnat van het zweet wakker.

Naarmate de eerste weken verstrijken ga je je steeds beter voelen. De depressieve gevoelens worden met de dag minder en de zon komt weer te voorschijn achter de wolken :) Probeer ook weer onder de mensen te komen en naar buiten te gaan, voor een wandeling ofzo. In mijn geval had ik me in al die jaren steeds meer binnen gekluisterd vandaar dat ik dit schrijf.

Op een gegeven moment komt er een omslag qua moeheid. De moeheid is verdwenen en je hebt weer een normale nachtrust. Het is wel heel belangrijk dat je je weer in een goed ritme komt. Dus goed eten, beweging en op normale tijden naar bed. Ik word nu gewoon wakker tegen een uur of negen terwijl dat eerder pas laat in de middag was. Ook sta ik dan gewoon op omdat ik totaal niet meer moe ben.

Ik weet niet hoelang je aan de pep hebt gezeten dus dit alles kan wel verschillen. Geef in het begin toe aan je moeheid, je hebt immers heel wat slaap in te halen en doe dit ook. Geef weer ritme en structuur aan je leven. Eet goed!!, rust goed en kom uit huis. Je depressieve zullen ook stukken minder worden.

Succes mate!!

Bovenaan