Miss J
Bewuste gebruiker
Hallo,
Ik had 2 capsules gekregen van een vriend waarvan hem verteld werd dat er MDMA in zat. We hadden ze eerst moeten laten test, I know maar dat hebben we dus niet gedaan, we hebben de capsules open gemaakt en we zij met de helft van het poeder wat er in zat begonnen.
We kwamen er al snel achter dat het absoluut geen MDMA was maar ik ben wel nieuwschierig wat het nou precies was dus misschien herkent iemand de effecten:
-Niet meer moe (Maar wel mogelijk om te slapen later),
-We waren heel erg rustig en geen zin om iets te doen eigenlijk,
-Beetje moeilijk uit te leggen maar we hadden geen gedachten zeg maar,
we zaten gewoon naar de tv te kijken 2 uur lang, het was wel te volgen maar we dachten nergens aan en concentreren was ook best lastig.
-Verder een beetje een licht gevoel in m'n hoofd gehad maar niks raars.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Ik had 2 capsules gekregen van een vriend waarvan hem verteld werd dat er MDMA in zat. We hadden ze eerst moeten laten test, I know maar dat hebben we dus niet gedaan, we hebben de capsules open gemaakt en we zij met de helft van het poeder wat er in zat begonnen.
We kwamen er al snel achter dat het absoluut geen MDMA was maar ik ben wel nieuwschierig wat het nou precies was dus misschien herkent iemand de effecten:
-Niet meer moe (Maar wel mogelijk om te slapen later),
-We waren heel erg rustig en geen zin om iets te doen eigenlijk,
-Beetje moeilijk uit te leggen maar we hadden geen gedachten zeg maar,
we zaten gewoon naar de tv te kijken 2 uur lang, het was wel te volgen maar we dachten nergens aan en concentreren was ook best lastig.
-Verder een beetje een licht gevoel in m'n hoofd gehad maar niks raars.
Alvast bedankt voor de antwoorden!