Ik heb nooit veel visuals, niet echt gevoelig voor? maar zal er toch een paar neerzetten die k heb gehad:
MDMA (o.a. original 69):
-brillen zien
-me hand die in 3 seconden helemaal tribal werd getatoeerd (dit vond ik de mooiste)
-wat kleine vage dingen met sigaretten: net als je sigaret aansteekt dat de sigaret ergens een meter verder lijkt te zijn.
De vlam van de aansteker niet zien, dus je dentk dat je aansteker niet aanstaat, maar de sigaret begint wel te gloeien en staat dus wel aan.
En andersom, je aansteker langs je sigaret houden en lijkt het dat je sigaret aan staat. Begin je te roken en rook uit te blazen, 3 minuten later zegt een maat tege je: Ga je die sigaret nog aansteken of niet?
LSD:
-niet echt erge hallucinaties, maar wel 12 uur lang alles golvend zien (het effect van dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M en dan 12 uur lang een iets minder erge versie)
-toen ik het bos inkeek, dat de bomen heelmaal een draaikolk werd.
-trails van de autos, ook leuk om te zien
Paddo's:
enigste visuals op paddos waren van die soort totempalen, die figuurtjes die indianen daar uit snijden, die zag ik in de wolken (dit was bij ehmm heel portie golden nog iets).
Speed (slaaptekort?):
-Alles lichtelijk golvend zien
-mijn linkerhoek van mijn beeldscherm die steeds 10 cm naar onder uitrekte
-Toen ik op bed lag, zat er steeds een maat van me op de stoel langs mijn bed, dit was heel vaag, en telkens als ik weer die vriend probeerde vast te pakken had ik mijn eigen kleren vast die daar lagen.
-Rook tegen mijn plafond, net of er iemand een sigaret bij hield.
-Toen ik een keer 3 dagen wakker was op de pep, toen kreeg ik dikke para aanvallen, niet egt visuals maar vermeld het er toch even bij. Ik hoorde allemaal geluiden beneden en ik dacht dat er een ruit werd ingeslagen. Toen hoorde ik allemaal mensenstemmen en voetstappen. Ik ben toen dus naar beneden gegaan en liep met een ijzeren staaf door het huis te ijsberen en heb echt ALLE kastjes afgezocht naar mensen.
toch wel iets meer visuals als dat ik dacht, maar nog niet echt veel, zeker niet voor het aantal keren drugsgebruik.