Wat was je heftigste, meest vette visual ooit?

J0rrit

Badass junkie
Dit geldt dan een beetje voor alle tripmiddelen, maar zet het bij lsd omdat deze meer visuals geeft dan paddos bijvoorbeeld. Dus wat was je meest vette visual ooit, dus over al tripmiddelen.

Ben benieuwd wat tripmiddelen kwa visuals allemaal kunnen,hoever het eigenlijkwel niet kan gaan. Heb zelf alleen paddos en salvia gedaan eigenlijk van tripmiddelen.

azgaza

Badass junkie
Ik kan niet kiezen.
Toen er een gezicht in de wolken met oplichtende oranje ogen was was dat wel redelijk indrukwekkend.
Fractal-art wolken ook en sommige van de (bewegende) patronen die ik heb gezien ook. Eigenlijk zijn bijna alle visuals die ik heb gehad zo vet dat het niet mogelijk is er eentje uitte kiezen.

-spaceman-

Badass junkie
Mijn vetste hallicunatie was niet eens onder invloed van lsd maar van mdma.. ik lag in mn tent en maakte een soort van beeldscherm in de rechter hoek (lees tv)... waardoor ik een levendige straat volledig 3d mocht observeren... met auto's fietsers voetgangers en huizen... en het beeld was als het waare door iemands ogen heen... prachtig

Supervlieg

Wijs gebruiker
Kijken naar je medetripper en alleen zn ogen normaal kunnen zien, maar de rest eromheen dat nonstop veranderd. Te wazig voor woorden :mrgreen:

Of op de x, mn beste maat die opeens een jongedame was geworden :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ooit een dolfijn horen roepen in de Afrika haven Amsterdam Ruigoord, ik ben er nu nog van overtuigt dat het echt was.

:mrgreen:

Jeller

Badass junkie
In de schemerzone gingen de kleuren van zwart wit naar hun oorspronkelijk kleur+ fractals en vervormingen natuurlijk..

het leek wel alsof dit een gevecht was van het licht tegen het donker

Jaimie

Belezen gebruiker
Een gekke tekening met allemaal kleine paarse kristalen, het gras was fluo groen en overal was er weerspiegeling in de kristallen. In het midden was er 1 kristal die boven de anderen uitstak als een soort obelisk en die wereld was verbonden met een andere parallele wereld die hetzelfde was maar eigenlijk op zijn kop stond

azgaza

Badass junkie
Ik kan nog steeds niet kiezen maar ik ga nu ff een lijst maken van alle extreem vette:

- De gezichten in de wolken
- Toen patronen zo intens werden dat ik mensen niet goed van hun achtergrond kon onderscheiden (in two trips gebeurd)
- Fractal art wolken
- Patronen die de muziek na doen
- Een vrouw in het hout met mensen erom heen die haar vlees eraf trokken en opaten terwijl ze aan haar vergroeid zaten
- Toen alles in herhalende bewegingen steeds over elkaar heen trok (meerdere trips gebeurd)
- Alle fractal art achtige patronen
- Patrnoen in de stoeptegels in de blacklight hut van ruigoord

Een mentaal moment toen ik over het paadje naar nu - het - water in ruigoord liep, en ineens net weer 5 was en naar de bos-gras-zand vlaktes van ruigoord liep, die al 10 jaar niet meer bestaan. (Ik kwam daar als kind vaak omdat men moeder er een paard had, nostalgische waarde dus aan dat paadje en de kerk).

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Toch wel de instortende flatgebouwen, waar ik in detail de balkonstoelen/tafels, en zelfs etensborden/bestek enz enz op de grond zag/hoorde donderen, mensen gillend wegrennen om vervolgens toch naar beneden te vallen en met smakken op de grond te knallen.... En dat iedereen op straat het verder maar negeerde, Bizar!!

knurft

Experimenterende gebruiker
Met LSD: op een berghelling neerkijkend op de stad Inssbruck
Daarboven besneeuwde bergtoppen en wolken, beneden de de drukke stad heel klein. Deze elementen versmolten met elkaar tot een golvende brei waar ik op een gegeven moment, gezichten en dansende vrouwvormen in kon ontdekken.
Echt een uur of 3 met open mond zitten kijken :grin:

Serenity

Badass junkie
Op MDMA: Mijn vriend die op matrassen op de grond ligt en ik zie hem vrij scherp vanuit mijn ooghoek. Hij had een héle hoge rood wit blauw gestreepte clownsmuts op. Grote rode schoenen. En een colbertje met roodwit gestreept. Ontzettend vet. Hij is die avond in zoveel vette dingen veranderd maar dit was toch wel ultiem. Jammer van visuals op MDMA is dat als je goed knippert en goed kijkt de visuals wegzijn. Met LSD is dit niet, dan blijven ze gewoon.
Op LSD: De afgelopen keer had Joyce (DjoDjo) 3 dubbele ogen, dat vond ik wel schrikbarend en de bananen in de schaal gingen rechtop zitten en met z'n 3en TV kijken. En ik maar gillen: 'Die bananen! Ze kijken TV! En ze dansen opeens!'. Echt gaaf :)

azgaza

Badass junkie
Ik vergat er een! Dacht er gisteren aan toen ik bij C was en ik het over die trip had..

Het moment dat mijn vriend (C. dus) in een demoon veranderde. Ik zat in zijn kamer in het donker en toen hij binnen kwam en ging zitten vervormde zijn gezicht in een ontzettend nare demoon. Maar ik von dhet wel heel vet.

DreamWeaver

Badass junkie
On acid; Kijkende naar Sietse, die tegenover me zat. Ik had 300 microgram (anderhalve maya) achter de kiezen en was zwaar trippende. Ik zag slechts zijn ogen, omdat ik me daarop concentreerde. De complete achtergrond (dus mijn hele blikveld behalve z'n ogen) begon te draaien en vormden de skyline van een grote stad. Alles draaide en werd donkerrood en groen. Prachtig! Ontzettend veel lol gehad, ondanks alle discomfords waar we mee te maken kregen.

Fuck, moet dat tripreport nog steeds posten :flushed:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Op mdma: Ik wandelde met vrienden op het strand en voor ons zagen we (allemaal) een heuvel. Toen we die heuvel echter probeerde te beklimmen bleek het het helemaal geen heuvel, maar gewoon een grote schaduw te zijn die op het strand geworpen werd door gebouwen op de dijk.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Op mdma: Ik wandelde met vrienden op het strand en voor ons zagen we (allemaal) een heuvel. Toen we die heuvel echter probeerde te beklimmen bleek het het helemaal geen heuvel, maar gewoon een grote schaduw te zijn die op het strand geworpen werd door gebouwen op de dijk.

Dit gebeurde uiteraard niet overdag voor de duidelijkheid. Het was nacht en de schaduw kwam doordat de maan zo fel scheen in combinatie met verlichting op de dijk. We hebben toen nog heel veel rare visuals gehad...

jcp

Bewuste gebruiker
Op MDMA:

Stond achter m'n huis in de bosjes te pissen :) keek ik naast me tegen een grote boom aan, stak er ineens een heel eng (zombieachtig) wijf d'r kop achter die boom vandaan, was ook zo weer weg...
Later ook nog een enge kerel die naast een vriend van me stond.

Die zelfde avond had ik ook hele rare dingen zoals een witte draad die uit de mond van m'n vriendin stak, dus ik eraan trekken en er kwam steeds meer uit (m'n vriendin werd er flink para van, want die zag natuurlijk niks).

Een vriend met een kaal hoofd had allemaal honingraat structuur op zijn harses, en ik smeerde het uit over zijn hoofd...

Verder was ik diezelfde avond een glas ranja aan het inschenken, en ik was bezig met de ranja, komt er ineens godz veel schuim over het glas heen.
Ik met m'n vinger er doorheen, en het zat ook op mijn vinger.

Knipperde ik met m'n ogen zat het glas nog maar 1 duim vol.

Verder (zoals elke keer dat ik XTC gebruik) zie ik bij iedereen brilletjes.

Dit was de eerste keer dat ik XTC probeerde en het waren 2 blauwe mitsubishi's :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
- We lagen in de caravan, er was enkel een klein theelichtje aan, en het hoofd van mijn vriend vervormde van normaal naar een lijk naar een zombie naar een monster. En dat zo de hele tijd door. Ik was echt heel erg bang toen, zo realistisch. :openmouth:

- Eentje waas ik echt HEEL duizelig van werd, was een CEV van een tunnel met allemaal kleine bewegende southpark hoofdjes die allemaal lachten en ronddraaiden. Iedereen was erbij! Chef, Cartman, Kenny, TIMMEH. :hearteyes:

- Ik had een combi op van mdma en lsd, en daardoor waren de CEV echt gruwelijk realistisch. Ik zag een groepje meisjes voor me staan, en eentje draait zich heel snel in paniek om en rent echt verdomde hard richting mij en loopt tegen me aan en vervaagt dan in het niets. Ik schrok me zo te pletter, ik voelde ze bijna tegen me aanbotsen!

Miss J

Bewuste gebruiker
Op MDMA:

Toen ik in het donker in m'n kamer naar het plafond zat te staren kwam er opeens een wit 'gat' in de muur waar duizenden kleine spinnetjes uit kwamen kruipen terwijl er over de muur een enorme jungle (in schaduw vorm) aan het groeien was. :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ook op MDMA:

Een huis zien, compleet met ramen, deuren en individuele stenen in wat later het licht van een lantaarnpaal bleek te zijn wat door wat bomen heen scheen.

Een sloot aanzien voor een grasveldje en er vervolgens bijna inrijden met m'n fiets

Een vrachtwagen met aanhanger waar een zoot auto's opstonden, die scheef in een woonwijk stond. Dit bleken later gewoon wat rijtjeshuizen te zijn.

Het vreemdste vond ik eigelijk op het laatst, toen ik een peuk op stak en ik allemaal zwarte, slang achtige sliertjes uit het brandende stuk zag komen. Ook als ik met m'n ogen knipperde etc. ging het niet weg.

MetaalKonijn

Badass junkie
Radeon915 zei:
Het vreemdste vond ik eigelijk op het laatst, toen ik een peuk op stak en ik allemaal zwarte, slang achtige sliertjes uit het brandende stuk zag komen. Ook als ik met m'n ogen knipperde etc. ging het niet weg.

Haha dat is apart ja. :mrgreen:

.. en dan ook nog clichématig je filter aansteken, ipv de cig

Djo

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Radeon915 zei:

Haha dat is apart ja. :mrgreen:

.. en dan ook nog clichématig je filter aansteken, ipv de cig

Doe mij ook zo'n pakje peuken! TerrorSigarets! :smoke:

De meest rare/heftigste visual, poeh poeh, het is altijd wel raar!
Tijdens een feestje van mij een keer, had er iemand kipnuggets gebakken. Onder het bakken sloeg de lsd al bij diegene in, dus ze wisten niet of het nu al goed was. Het leek in elk geval op een bordje ingewanden wat daar op tafel gezet werd. Ik heb er in elk geval niks van gegeten!
Ook uit het bakje M&M's wat op tafel stond, heb ik niks gegeten. Ik denk toch dat veel van mijn raarste visuals met eten te maken hebben, doe maar effe niet! Heb nu nog de kriebels van een saucijzenbroodje, wat er ech te luguber uitzag. Uit die zelfmaakpakjes had iemand de me laatst voorgeschoteld. Echt gedverderrie! :rolleyes:

123spacer

Ik heb nooit veel visuals, niet echt gevoelig voor? maar zal er toch een paar neerzetten die k heb gehad:

MDMA (o.a. original 69):
-brillen zien
-me hand die in 3 seconden helemaal tribal werd getatoeerd (dit vond ik de mooiste)
-wat kleine vage dingen met sigaretten: net als je sigaret aansteekt dat de sigaret ergens een meter verder lijkt te zijn.
De vlam van de aansteker niet zien, dus je dentk dat je aansteker niet aanstaat, maar de sigaret begint wel te gloeien en staat dus wel aan.
En andersom, je aansteker langs je sigaret houden en lijkt het dat je sigaret aan staat. Begin je te roken en rook uit te blazen, 3 minuten later zegt een maat tege je: Ga je die sigaret nog aansteken of niet?

LSD:
-niet echt erge hallucinaties, maar wel 12 uur lang alles golvend zien (het effect van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M en dan 12 uur lang een iets minder erge versie)
-toen ik het bos inkeek, dat de bomen heelmaal een draaikolk werd.
-trails van de autos, ook leuk om te zien

Paddo's:
enigste visuals op paddos waren van die soort totempalen, die figuurtjes die indianen daar uit snijden, die zag ik in de wolken (dit was bij ehmm heel portie golden nog iets).

Speed (slaaptekort?):
-Alles lichtelijk golvend zien
-mijn linkerhoek van mijn beeldscherm die steeds 10 cm naar onder uitrekte
-Toen ik op bed lag, zat er steeds een maat van me op de stoel langs mijn bed, dit was heel vaag, en telkens als ik weer die vriend probeerde vast te pakken had ik mijn eigen kleren vast die daar lagen.
-Rook tegen mijn plafond, net of er iemand een sigaret bij hield.
-Toen ik een keer 3 dagen wakker was op de pep, toen kreeg ik dikke para aanvallen, niet egt visuals maar vermeld het er toch even bij. Ik hoorde allemaal geluiden beneden en ik dacht dat er een ruit werd ingeslagen. Toen hoorde ik allemaal mensenstemmen en voetstappen. Ik ben toen dus naar beneden gegaan en liep met een ijzeren staaf door het huis te ijsberen en heb echt ALLE kastjes afgezocht naar mensen.

toch wel iets meer visuals als dat ik dacht, maar nog niet echt veel, zeker niet voor het aantal keren drugsgebruik.

Djo

Badass junkie
@ 123spacer: Golden Teachers bedoel je denk ik!
Totaly Chaos!

Ja, die brillen heb ik ook geheid met mdma. Of dat mensen overal bulten in hun gezicht hebben.

@ Pikachu: Ik heb best wel moeite met eten idd. Dus misschien zal het dat wel zijn.

Nu valt me nog mijn tweede keer mdma te binnen:

Ik zit te kletsen en heb zin in wijn, maar die was op, waarop diegene besluit dat hij even thuis een flesje wijn gaat halen.
Ik zit dus daarna gewoon door te lullen blablablabla, want hij zat daar gewoon nog levensecht. Maar op een gegeven moment kom ik erachter, o, ja hij ging een fles wijn halen, en toen was hij weg! Maar al die tijd had hij er levensecht gezeten.

Mijn gsm werd driedimensionaal die avond. En ik zag in een keer in de keuken de complete winkel waar ik werkte staan. Ik werkte in een beddenzaak. Het stond er allemaal levensecht die bedden!

Geniale avond/nacht! :hearteyes:

123spacer

jaa vooral die hallucinaties op mdma zijn altijd zoooo realistisch. Net zoals die brillen, ik zag gewoon pilotenbrillen, guccibrillen, en allerlei andere merken, is zooo vaag die mdma hallucinaties.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Die zelfde avond had ik ook hele rare dingen zoals een witte draad die uit de mond van m'n vriendin stak, dus ik eraan trekken en er kwam steeds meer uit (m'n vriendin werd er flink para van, want die zag natuurlijk niks).

Hahahah geniaal!

jcp

Bewuste gebruiker
Hehe, moet je nagaan, was voor m'n vriendin ook de eerste keer dat ze XTC nam, gaat d'r vriend zo vaag lopen doen :)

Hans

Wijs gebruiker
Mdma.

Het was donker.. heel donker, ik liep over een paadje terug naar het huis waar iedereen aan het trippen was. Geen lantaarnpalen (je kan wel raden wat dat teweeg brengt.).

Ik zie de mooiste bomen die ik ooit gezien heb, takken die in elkaar geknoopt lijken te zijn, helemaal over elkaar gekronkeld. 2 blaadjes vallen op de grond en veranderen in de silhoueten van 2 personen. Ik hoor ze duidelijk praten, maar ze krompen voordat ik dichterbij kon komen. Ik loop door, en sta opeens in iemands achtertuin, ik zie het huis en de planten heel gedetailleerd. Ik denken dat er nu allemaal boze mensen achter me aan komen wegens betreding prive terein ofzo.
Blijkt dat ik nog gewoon op dat paadje loop op weg naar de andere trippende mensen.

Dat was wel een heel avontuur, in die paar meter diei k heb gelopen.

:wave:

azgaza

Badass junkie
Het moment dat de bomen overliepen in de wolken op LSD was ook wel erg leuk. En egypische muur tekeningen in de muur zien bewegen en dansen was ook erg vet. Eigenlijk was elke visual die ik ooit had op LSD wonderbaarlijk vet.

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
ik stond in de hal van het centraal station in amsterdam, ik stond met 2 gasten die ook knijterleip waren op de acid. we hadden echt een vreselijke praat trip aangezien we alles wouden verklaren maar de woorden niet konden vinden, en dan maar door kleppen. omdat het allemaal zo onbegrijpelijk is.. je kent t.. toen stonden we in de hal.. en ik zei.. jongens, nou ff 2 minuten onze mond houden. we stopten te gelijk met praten.. op dat moment produceerde we zo'n ongelovelijke hoeveelheid energie dat we de hele hal vulden. mensen wouden onze bubbel in maar ze konden niet door de muren door breken, echt een héle bizarre ervaring..

Flinter

Belezen gebruiker
mensen dit is het lsd forum niet xtc :P.

Mijn ergste visuals op lsd:

Mijn kameraad kees klapkaak van afstandje zien veranderen in een monster met een machinegeweer in zijn handen (het was een fles cola).

In de spiegel kijken en je eigen gezicht zien veranderen in insane clown posse shit.

Tegen je maat aan het praten zijn terwijl je 1 meter van hem af staat en hij verandert in de dood.

Een tornado zien buiten (leek 100% egt) die vervolgens veranderde in een vloeiende golvende versie van de eifeltoren.

In mijn gedachten de visuals al vast voor me zien die ik ging zien op een bepaalde plek waar ik heen wou (snel wisselend)

D hele wereld en alles om je heen zien als 1 groot (of juist heel veel kleine) leven(de) wezen(s).

Een autoweg een kreukel zien krijgen die er niet meer uit wou (auto's reden ook gewoon met de kreukel mee) veelste scheef.

Kan er nog wel uren, jaren, levenslang over doorpraten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Flinter

dirtbag

Bewuste gebruiker
update voor mijn heftigste visual:

Ik was aant pissen in de kroeg, en ineens kwam er een arm uit de muur die naar me snikkel begon te grijpen, ik schrok me de pleuris.

Bovenaan