Wat zijn we toch weer laag gezakt.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik snap het commentaar in het artikel niet zo goed?
Vind het helemaal geen slecht plan. Het zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar het wordt wel heel negatief gebracht zo.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Lol, legaliseren en dan stellen dat we daar de georganiseerde misdaad een plezier mee doen is inderdaad niet serieus te nemen.

Bij de speld zit er overigens nog een humoristische ondertoon bij die ik hier totaal mis en daarmee kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die zo'n artikel serieus nemen.

Jmths

Wijs gebruiker
Tripreporter
De dagelijkse standaard. Hoogtepunt van kwaliteitsjournalistiek!
Inderdaad wat een kankerblad zeg, kan zelfs de Telegraaf nog een puntje aan zuigen.

Begin je jezelf spontaan af te vragen door welke gekkies dat gefinancierd wordt.

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
De Dagelijkse Standaard is toch net als de Speld. Is niet serieus 😅

Bij de speld zit er overigens nog een humoristische ondertoon bij die ik hier totaal mis en daarmee kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die zo'n artikel serieus nemen.
Dat komt omdat de Speld bedoeld als satire is, en de Dagelijkse Standaard een rechtse weblog niet bedoeld als satire (bizar genoeg).

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Oh dacht ook dat dat satire was. Duidelijk nepnieuws in ieder geval van wat ik er tot nu toe van gezien heb.

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter

heeft niks met drugs te maken, ik moest lachen toen ik het laatste stukje begon te lezen 😂

Hoe werkt het in de praktijk?

“Bas is erg achterdochtig. Hij is ervan overtuigd dat er een complot tegen hem is gevormd en tijdens een gesprek wordt hij afgeleid door stemmen die anderen niet horen.”

En dan moet Bas nog meer pillen gaan slikken? Arme Bas, Bas moet juist stoppen met pillen slikken 😂

Bovenaan