Wat zit er in extase?

Wat toe te voegen aan het MDMA-kristal om het zo sterk en stimulerend te maken als ecstasy? Ik geef om het effect na de pillen - agressie, energie-uitbarsting, stimulatie en betere perceptie van muziek (muziek doordringt het lichaam). Alleen MDMA neemt energie weg, maakt dat ik niets anders wil dan liggen. Ik vraag me af welke stof er in sommige ecstasypillen zit die dit effect geeft, want soms kom ik pillen tegen die me ook in slaap vallen.

Dirkdirk

DF-koning
MDMA staat voor "3,4-methyleendioxy-N-methylamfetamine" en ecstasy is de straatnaam voor pillen die deze stof bevatten. Als je iets anders in je pillen hebt gekregen dan MDMA terwijl het werd verkocht als MDMA ben je dus opgelicht. Soms stoppen dealers er stimulanten zoals speed (amfetamine) in maar dit heeft vaak geen positieve bijdrage op je pil.
het effect na de pillen - agressie, energie-uitbarsting
Ik vraag me af welke stof er in sommige ecstasypillen zit die dit effect geeft, want soms kom ik pillen tegen die me ook in slaap vallen.
Zoek betere dealers. En verdiep je meer en beter in drugs.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Wat toe te voegen aan het MDMA-kristal om het zo sterk en stimulerend te maken als ecstasy? Ik geef om het effect na de pillen - agressie, energie-uitbarsting, stimulatie en betere perceptie van muziek (muziek doordringt het lichaam). Alleen MDMA neemt energie weg, maakt dat ik niets anders wil dan liggen. Ik vraag me af welke stof er in sommige ecstasypillen zit die dit effect geeft, want soms kom ik pillen tegen die me ook in slaap vallen.

Hangt denk ik af van de setting, naja bij mij wel. Op een festival krijg ik er energie van en thuis wil ik hangen en liggen.
Een xtc pil is niets anders dan MDMA + bindmiddel (heel, maar dan ook heel soms komt een vervuilde pil voor met bijv. Speed, maar die kans is nihil).

Dus van een xtc pil krijg je het zelfde effect als van een MDMA kristal. Als ik xtc pillen heb die ouder zijn, dan zie ik vaak de kleine stukjes mdma erin zitten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Extacy is gewoon de naam van een XTC pil. Een xtc pil bevat mdma.
De kans dat er in NL iets anders als mdma inje xtc pil zit is klein. NL heeft de schoonste en beste pillen. Dat er speed oid in zou zitten is een fabel en komt zeer zeer zeer zelden voor.
Laat je pillen testen, dan weet je hoeveel mg mdma je slikt. Ik denk dat daar je verschil van gevoel van komt.
Verder heb ik het idee dat je je beter moet inlezen over drugs en gebruik. Lees dit eens aandachtig door:

link ⬆️

Extase

Bewuste gebruiker
@Extase ,

Vraag voor jou.

🤣
Ik voel me als geroepen! :blush:

Ik denk dat het bindmiddel in combinatie(gemaakt van aardappelen) met de liefde van de desbetreffende aardappel ervoor zorgt dat sommige pillen meer intens zijn. Kort door de bocht denk ik dat als de aardappel in kwestie dus een leuker leven heeft gehad / meer liefde heeft ervaren de pillen sterker worden.

En nu even echt: Sommige pillen bevatten meer MDMA, waardoor dit gevoel zich sterker zal uiten.
Daarnaast is het niet altijd de stof zelf: De vele receptoren in je lichaam hebben tevens herstelmomenten en zullen op de ene dag beter werken dan op de andere. Setting is daarnaast een ontiegelijk belangrijk iets en daarnaast nog hoe je jezelf voelt.
Voel je je gelukkig? Zal dit natuurlijk alleen veel meer worden.
Voel je je ongelukkig? Zal je wel iets gelukkiger worden, maar naar mijn idee nooit in de mate dan dat je dit zult hebben als je al gelukkig bent.

@Neo-Shulginist @Rivalrie @Extase @De Dunne @Hardcore_frk @CuriousExplorer @Spyro @Dirkjan @HierEnDaarEenFuifje

Dank je wel, maar Jongens, ik denk dat je me verkeerd hebt.
Ik weet heel goed wat pure MDMA en ecstasy zijn. Ik bedoel, waarom heb ik met pure MDMA zin om op de bank te liggen en met wat ecstasypillen krijg ik een energieboost en krijg ik zin om te dansen?
Ik heb verschillende hoeveelheden pure MDMA geprobeerd, een keer zelfs 400 mg per keer, maar ik werd er alleen maar lui van.
Vooral de effecten waar ik om de muziek geef (muziek doordringt het lichaam), en de plotselinge energie-injectie, pure MDMA kan me geen hoeveelheden geven, en ik verloor de toegang tot de ecstasy-tabletten waarmee ik dat kon doen.
Ik heb al een paar maanden pauze en 5-HTP-suppletie geprobeerd, maar het MDMA-kristal maakt me nog steeds slaperig.
Misschien zat er geen MDMA in mijn extase? Ik geef toe dat ik de pillen die voor mij werkten niet naar tevredenheid heb getest, en ik weet niet zeker wat erin zat, maar het effect was beter dan volledig pure MDMA, het was veel beter. Welke stof heeft zo'n impact op de beleving van muziek en voegt energie toe? Ik heb ergens gelezen over het combineren van snelheid met MDMA en dat zou me dat effect kunnen geven, maar ik weet niet zeker, zo niet wat nog meer? 3-MMC / 4-CMC / 3-CMC? Omdat ik een fan ben van Psy-Trance-muziek, is het muzikale effect voor mij het belangrijkste. Het is moeilijk te beschrijven, maar de muziek klonk gewoon kosmisch, het ging door het hele lichaam, het klonk veel mooier en intenser dan nuchter. En ik wil er alleen aan toevoegen dat de pillen die me dit effect gaven, me werden gebracht door mijn vriend uit Polen, hij geeft me geen gemoedsrust wat voor soort substantie erin zou kunnen zitten. Ik heb geen contact meer met deze vriend en kan het niet van hem te weten komen.

Hardcore_frk

Badass junkie
Dit zit puur tussen je oren. Echt.

Met een pil kun je ook super mellow worden. En van een goede bom MDMA voorin op de dansvloer bij een feest laat je ook knallen.

Het is gewoon een beetje traditie dat je een pil op feesten doet en MDMA op huischillings.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het DIMS doet jaarlijks duizende steekproeven met xtc-pillen en uit de resultaten blijkt dat er vrijwel altijd alleen MDMA zit, maar wel in hoge dosis. MDMA-kristallen kunnen iets langerzamer opgenomen worden, wat sommige effecten kan verklaren. Maar verder zijn er geen concrete aanwijzingen dat MDMA of xtc-pillen andere inhoud hebben, uitzonderingen daargelaten.

In een XTC pil zou over het algemeen enkel en alleen MDMA en bindmiddelen moeten zitten. Het werkzame bestanddeel in XTC is namelijk de chemische stof MDMA (3,4-methylenedioxymethamphetamine). Deze chemische stof heeft veel overeenkomsten met amfetamine en/of speed. Wat dus zorgt voor een verhoogde activiteit van drie belangrijke neurotransmitters in de hersenen: Serotonine, dopamine en nor-epinefrine.

Het kan voorkomen dat er in een XTC-pil ook andere stoffen zitten zoals mCPP en PMMA. Of dat de pil meer MDMA bevat. Een XTC-pil behoort tussen de 0-50% MDMA te bevatten. De meest voorkomende MDMA-vrije toevoegingen in XTC zijn aspirine, cafeïne en andere vrij verkrijgbare geneesmiddelen.

Om een lang verhaal kort te houden. Een XTC pil hoort dus eigenlijk niets meer te zijn dan een pil met MDMA. Het kan echter voorkomen dat er ook andere stoffen aan toe zijn gevoegd en dat deze het verschil maken in jou beleving.

Jongens eindelijk het antwoord gevonden.

Ik heb 4cmc oraal geprobeerd met een dosis van 250 mg en ik kreeg mijn effecten, naar mijn mening verslaat het mdma op het hoofd.
Muziek muziek doorboort het lichaam, de hele reis was opwindend, iets moois ... Dank je voor je hulp!

CuriousExplorer

DF-koning
Jongens eindelijk het antwoord gevonden.

Ik heb 4cmc oraal geprobeerd met een dosis van 250 mg en ik kreeg mijn effecten, naar mijn mening verslaat het mdma op het hoofd.
Muziek muziek doorboort het lichaam, de hele reis was opwindend, iets moois ... Dank je voor je hulp!
Als je natuurlijk wat men verstaat onder "zware dosering" nog eens gaat vermenigvuldigen met factor 2,5 zal het wel werken ja. Of het verstandig is is een andere discussie.

Justmy2cents

Bovenaan