@Neo-Shulginist @Rivalrie @Extase @De Dunne @Hardcore_frk @CuriousExplorer @Spyro @Dirkjan @HierEnDaarEenFuifje
Dank je wel, maar Jongens, ik denk dat je me verkeerd hebt.
Ik weet heel goed wat pure MDMA en ecstasy zijn. Ik bedoel, waarom heb ik met pure MDMA zin om op de bank te liggen en met wat ecstasypillen krijg ik een energieboost en krijg ik zin om te dansen?
Ik heb verschillende hoeveelheden pure MDMA geprobeerd, een keer zelfs 400 mg per keer, maar ik werd er alleen maar lui van.
Vooral de effecten waar ik om de muziek geef (muziek doordringt het lichaam), en de plotselinge energie-injectie, pure MDMA kan me geen hoeveelheden geven, en ik verloor de toegang tot de ecstasy-tabletten waarmee ik dat kon doen.
Ik heb al een paar maanden pauze en 5-HTP-suppletie geprobeerd, maar het MDMA-kristal maakt me nog steeds slaperig.
Misschien zat er geen MDMA in mijn extase? Ik geef toe dat ik de pillen die voor mij werkten niet naar tevredenheid heb getest, en ik weet niet zeker wat erin zat, maar het effect was beter dan volledig pure MDMA, het was veel beter. Welke stof heeft zo'n impact op de beleving van muziek en voegt energie toe? Ik heb ergens gelezen over het combineren van snelheid met MDMA en dat zou me dat effect kunnen geven, maar ik weet niet zeker, zo niet wat nog meer? 3-MMC / 4-CMC / 3-CMC? Omdat ik een fan ben van Psy-Trance-muziek, is het muzikale effect voor mij het belangrijkste. Het is moeilijk te beschrijven, maar de muziek klonk gewoon kosmisch, het ging door het hele lichaam, het klonk veel mooier en intenser dan nuchter. En ik wil er alleen aan toevoegen dat de pillen die me dit effect gaven, me werden gebracht door mijn vriend uit Polen, hij geeft me geen gemoedsrust wat voor soort substantie erin zou kunnen zitten. Ik heb geen contact meer met deze vriend en kan het niet van hem te weten komen.