Wat zou er gebeuren?

Pierrot

Newbie
Beste kenners :grin:

Stel je hebt al een paar keer GHB gekocht bij dezelfde persoon en het was altijd goed spul.
Maar nu levert die persoon per ongeluk GBL ipv GHB. Jij denkt dus dat je GHB krijgt en je neemt 5 ml.
Ik weet dat het beter is om je spul te laten testen maar ja :wink:

Kun je het verschil zien/ruiken/proeven tussen GHB en GBL? En als er geen verschil is aan de buitenkant en je zou 5ml nemen, wat kan er gebeuren?

Was een vraag die in me opkwam :grin:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
GBL is meestal veel dunner, stinkt chemischer dan ( goed gebrouwen ) GHB, proeft gigaaaantisch chemisch. Je zal het zeker weten merken :)

Atropa

Bewuste gebruiker
GBL is vloeibaar als water en GHB is wat stroperiger/lijmachtiger.

GBL ruikt in bijna zuivere vorm extreem sterk.

Een Tip: Leg eens wat GBL op een plastic zakje. Zuivere GBL vreet het weg waar je bijstaat.

Flugeltje

Wijs gebruiker
En bij deze ook genomineerd voor kinderachtigste post

en we werken niet met een trofee, de winnaar krijgt gewoon een ban

Wat me eigenlijk wel opviel, "Specdavor" waarom vind je ghb stom en heb je het nog niet gebruikt volgens je signature :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Dat is waar, ik ben regelmatig out gegaan, het eerste jaar dat ik gebruikte viel ik elk weekend wel eens in slaap. Ik heb tot een maand geleden de drugs bijna dagelijks gebruikt, die periode is ook gedaan. Toch blijf ik zeggen dat het één van de beste drugs is die ik ken.

Als je oplet met de dosering en je houd je aan een paar regels is de kans op out gaan nihil. En out gaan is nog altijd geen coma.

De gevaren van in coma vallen door ghb zijn wel ver overdreven.
Hou je verstand erbij, dat geld trouwens voor elke drugs.

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Flugeltje zei:
Dat is waar, ik ben regelmatig out gegaan, het eerste jaar dat ik gebruikte viel ik elk weekend wel eens in slaap. Ik heb tot een maand geleden de drugs bijna dagelijks gebruikt, die periode is ook gedaan. Toch blijf ik zeggen dat het één van de beste drugs is die ik ken.

Als je oplet met de dosering en je houd je aan een paar regels is de kans op out gaan nihil. En out gaan is nog altijd geen coma.

De gevaren van in coma vallen door ghb zijn wel ver overdreven.
Hou je verstand erbij, dat geld trouwens voor elke drugs.

Ik vind persoonlijk GHB te gevaarlijk om een keer te proberen.
Lijkt me een geweldige ervaring, dat wel maar iets in mij zegt dat ik dat echt NOOIT moet doen.
Out gaan is zo iets raars he!
Ik ben 2 x oud gegaan
1 x van spacecake in combinatie met een fles el picu :grin: (ik was toen voor het eerst naar Hollywood music hall met een vriend en hij had nog spacecake van een feestje. Ik ging het opeten en 2 uur later ofzo waren we binnen en toen ging het niet goed met me, muziek kwam op me af en ik liep naar de wc en kwam weer terug toen zag alles zwart en probeerde ik een tafel te grijpen... maar toen viel ik slap neer op de grond. de muziek ging opeens heel zachtjes en ik zakte weg dacht voor 5 sec. dat ik in me bed lag te slapen maar toen werd ik opgetild door 2 beveiligingsmannetjes dat was zoo raar... ik dacht serieus ff dat ik me nest lag en toen gingen me ogen weer open toen ik opgetild werd.... nou zeg iedereen naar me kijken haha .. buiten lekker zitten kotsen op stoeltje... gheehe kwas net 10 min. binnen ofzo lol.

flauwvallen is iets heel raars! je lichaam stopt gewoon ff dermee :smilingimp:
vooral in een discotheek met hardstyle muziek ghehe :tearsofjoy:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Dat is het beeld wat de media geeft aan ghb. Als ik je persoonlijk de doseringen kan geven kan ik er voor zorgen dat jij niet out gaat. Out gaan van ghb is steeds je eigen domme schuld

Zelfde als met spinnen, vele mensen hebben een fobie maar eigenlijk is er niets aan

J0rrit

Badass junkie
Flugeltje zei:
Dat is het beeld wat de media geeft aan ghb. Als ik je persoonlijk de doseringen kan geven kan ik er voor zorgen dat jij niet out gaat. Out gaan van ghb is steeds je eigen domme schuld

Zelfde als met spinnen, vele mensen hebben een fobie maar eigenlijk is er niets aan

Niet helemaal flugeltje ben ik van mening. Ik vind namelijk dat ghb na 1 dopje ook wel lekker is, maar niet lekker genoeg.

Moeilijk uit te leggen dit maar het moment voordat je out gaat, dus dat je echt wappie bent maar nog staat en bij kennis bent, dan pas is het echt chill, wat je als je flink zat bent of na een paar tikkeltjes hebt bijvoorbeeld. Na 1 dopje ben je niet wappie, maar voel je het wel al. Ik ( en veel mensen denk ik ) willen gewoon echt wappie worden af en toe, maar om die abheid te bereiken is met ghb heeel moeilijk, want je bent of niet ab genoeg of je bent out.

mmn

Belezen gebruiker
vindt ghb wel goed te doseren mits je er geen alcohol bij neemt
als je bijv normaal 3 buisjes op 3 uur neemt dan ben je nog niet helemaal wappie
neem je er in die 3 uur 1 a 2 biertjes bij dan wordt je totaal wappie

dit weekend had ik dat ook weer ik bleef in de disco maar rondjes lopen gaar was het en dan steeds op de zelfde stoel gaan zitten voor 1 sec dan opstaan en weer rondlopen op totdat de beveiliging je liever weg ziet gaan. "he meneer waar is je jas je ging toch naar huis" :tearsofjoy:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
GBL ruikt naar acetone oplosmiddelen .brand in je mond en neus. als je het inneemt kan het schade brengen aan slokdarm en darmkanaal.

Soma

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Flugeltje zei:

Niet helemaal flugeltje ben ik van mening. Ik vind namelijk dat ghb na 1 dopje ook wel lekker is, maar niet lekker genoeg.

Moeilijk uit te leggen dit maar het moment voordat je out gaat, dus dat je echt wappie bent maar nog staat en bij kennis bent, dan pas is het echt chill, wat je als je flink zat bent of na een paar tikkeltjes hebt bijvoorbeeld. Na 1 dopje ben je niet wappie, maar voel je het wel al. Ik ( en veel mensen denk ik ) willen gewoon echt wappie worden af en toe, maar om die abheid te bereiken is met ghb heeel moeilijk, want je bent of niet ab genoeg of je bent out.

Daar heb je wel gelijk in. GHB is echt lekker en je voelt je wel goed, maar nét niet goed genoeg. En dan heb je wel de neiging om bij te nemen. In het begin ging ik ook veel out, maar na een tijdje leer je wel met het gevoel en de doseringen omgaan. Je moet gewoon beseffen dat het op een bepaald punt gewoon niet meer harder kan met GHB want als je dan bijneemt ga je gewoon out.

3970

Wijs gebruiker
Voor mij is dat toch wel anders...ik weet gewoon, als ik de GHB die ik nu heb neem (43%), dat ik bij een begindosis van 4.5 ml, echt wappie ben..het gevoel is dan onvoorstelbaar lekker, lopen valt dan echt niet meer mee, heel mijn lichaam tintelt en prikkelt, je voelt je gewoon zo verschrikkelijk lekker. En ik weet, als ik dan iets meer zou pakken, dat ik nokkie ga. Gelukkig weet ik dus precies hoeveel ik nodig heb om net niet out te gaan, maar me echt top te voelen!

Lekker spul hoor... :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
Soma zei:
J0rrit zei:
Flugeltje zei:

Daar heb je wel gelijk in. GHB is echt lekker en je voelt je wel goed, maar nét niet goed genoeg. En dan heb je wel de neiging om bij te nemen. In het begin ging ik ook veel out, maar na een tijdje leer je wel met het gevoel en de doseringen omgaan. Je moet gewoon beseffen dat het op een bepaald punt gewoon niet meer harder kan met GHB want als je dan bijneemt ga je gewoon out.

Dat vind ik dus ook, en vooral op feestjes drink ik graag ( ben sowieso wel een drinker ) dus alles wat ik neem conbineer ik eig ten alle tijden met alcohol. Zo ben ik vaak out gegaan ja. En dat klopt precies wat je zegt, op een gegeven moment kun je niet meer harder want dan ga je out (ofjawel harder kan het wel de 5 sec. voordat je out gaat en nog net iets kan voelen ).

mir72

Newbie
5 ml GHB is toch wel ff iets anders dan 5ml GBL dus pas hier voor op.... heb het zelf 1x geprobeerd, normaal nam ik 3 ml GHB dus nam ik 1,5 GBL, na 2 uur nam ik weer 1,5 ml GBL omdat ik van de eerst 1,5 ml niks merkte en ben toen wel out gegaan, gelukkig was dit samen met mijn vriend en niet ergens op een party of waar dan ook....maar ben hier erg voorzichtig mee!!!!!!!

J89

Experimenterende gebruiker
als je 5ml gbl neemt ipv 5ml ghb kom er je er 3 u later wel achter :grin:
het is ontzettend vies, veel sterker maar stuk een minder chill effect (vind ik zelf dan)
en het is vloeibaar als water niet stroperig zoals ghb
ik heb zelf altijd dat ik bij gbl alleen maar de lichamelijke effecten onderga, mijn lichaam spaced em wel. maar ik word er niet blijer van etc, ik krijg er de ghb mindstate niet bij :tongueout:

Bovenaan