Wat ?

Bal0n

Badass junkie
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?

Het klinkt dom, ik weet het, maar zo begon iedere verslaafde. Niemand snapt hoe je er verslaafd aan kan worden. Maar, ik heb respect voor je keuze dat je het hierna opgeeft, hoop dat je die ook na kan komen :)

zommes

Badass junkie
Beste Boogie band ooit, Canned Heat:

This is a song with a message,
I want you to heeeeed my warning.

Wanna tell you all a story, about this chick I know.
They call her Amphetamine Annie, and she's always shovelin' snow.
I sat her down and told her, I told her crystal clear
I don't mind you gettin' high but there's one thing you should fear
Your mind might think it's flyin' baby on those little pills
But you ought to know it's dyin', cause - speed kills!

But Annie kept on speedin', her health was gettin' poor
She saw things in the window, she heard things at the door
Her mouth was like a grindin' mill, her lips where cracked and soar
Her skin was turnin' yellow, I just couldn't take it no more
She thought her mind was flyin' on those litte pills
She didn't know it was going down fast, cause - speed kills!

--- Solo ---

Yaaaa, speed can kill you too baby, yaa

Well I sat her down and told her, I told her one more time
The whole wide human raice has taken far too much melamine
She said "I don't care what a limey says, I got to get it on
I'm not hip to the seen of the man who come from across the pond"

She wouldn't heed my warning, Lord she wouldn't hear what I said
Now she's here in the grave yard, and she's awfully dead.

Ya, speed gonna kill you!
Anybody.
Speed will get you!
Speed from over the pond.
There ain't no hope baby...
Yaa, aah hah.
Spoon a Spoon a Spoon.... huah...

Niks mis met speed trouwens, maar het kan wel doden... :tongueout:

flash kieke

Wijs gebruiker
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?

Dat dacht ik meestal ook na mijn gebruik de dagen daarna , toen ik begon met drugs.(depri zijn)
Maar toen als het weekend in aankomst was, had ik er terug zin in. En zo bleef het een half jaar duren.
Nu heb ik dat gevoel allemaal niet meer.

Solidius

Badass junkie
She says: "You know that you can go much faster." - Yeah, yeah.
I know that peoples' talk can be so cheap. - Hey, hey.
I got this voodoo child inveined on me,
I'm gonna use my power to ascend.
You know I got these running heels to use,
sometimes there's no way I lose.
I was born to rock,
And built to last.
You've never seen my feet,
they can go so fast.

Dance!…Yeah, hey!
Nothing left for me to do, but dance!
All these bad times I'm going through, just dance!…Hey.
Got Canned Heat in my heels tonight, baby.

domzel

Belezen gebruiker
PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen

of laat in de middag beginnen met snatsefratse, je kamer gaan opruimen of leren, en daarna gaan zuipen. heb je meer aan je avond als je het mij vraagt

Benn

Experimenterende gebruiker
minn zei:
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?
de kracht om door te gaan

Wat is aan te raden om te doen?
geen speed gebruiken :P

Wat is jullie lievelings bezigheid?
voetballen :P

Wat gebeurt er met jullie eetlust?
verdwijnt helemaal

Hoeveel lijntjes raden jullie aan voor twee beginnende bakvisjes?
NUL ! gewoon niet aan beginnen .. tis troep ! :P

Hoe snuiven jullie het? Gewoon met de neus erboven hangen? Of sleutelpuntjes?
Gewoon met je neus er boven hangen vereist aardig veel zuigkracht :P haha maareh .. sleutelpuntjes, of met opgerold briefje ..

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.

ik denk dat dit wel samenvat hoe bar slecht speed kan zijn en hoe negatief je erdoor in het leven kunt gaan staan.

met 'geholpen dingen te zien zoals ze echt zijn' , bedoeld deranged eigenlijk 'het heeft mijn realiteit zodanig in de war geschopt dat ik het leven ontzettend kut ben gaan vinden'

spacekonijn

Badass junkie
zommes zei:
Beste Boogie band ooit, Canned Heat:

This is a song with a message,
I want you to heeeeed my warning.

Wanna tell you all a story, about this chick I know.
They call her Amphetamine Annie, and she's always shovelin' snow.
I sat her down and told her, I told her crystal clear
I don't mind you gettin' high but there's one thing you should fear
Your mind might think it's flyin' baby on those little pills
But you ought to know it's dyin', cause - speed kills!

But Annie kept on speedin', her health was gettin' poor
She saw things in the window, she heard things at the door
Her mouth was like a grindin' mill, her lips where cracked and soar
Her skin was turnin' yellow, I just couldn't take it no more
She thought her mind was flyin' on those litte pills
She didn't know it was going down fast, cause - speed kills!

--- Solo ---

Yaaaa, speed can kill you too baby, yaa

Well I sat her down and told her, I told her one more time
The whole wide human raice has taken far too much melamine
She said "I don't care what a limey says, I got to get it on
I'm not hip to the seen of the man who come from across the pond"

She wouldn't heed my warning, Lord she wouldn't hear what I said
Now she's here in the grave yard, and she's awfully dead.

Ya, speed gonna kill you!
Anybody.
Speed will get you!
Speed from over the pond.
There ain't no hope baby...
Yaa, aah hah.
Spoon a Spoon a Spoon.... huah...

Niks mis met speed trouwens, maar het kan wel doden... :tongueout:

echt een geniale songtekst!

caatje

Badass junkie
minn zei:

Weet je nog Minn? :grin:

Ellesdee

Badass junkie
caatje zei:
minn zei:

:tearsofjoy:

lot

Badass junkie
caatje zei:
minn zei:

Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!

juist jaa.. :tearsofjoy:

MetaalKonijn

Badass junkie
Qocaïne zei:
MetaalKonijn zei:
Ze vindt 't wel verdacht lekker. :P

maar vinden wij dat ook niet gewoon ?:P

Ik heb er m'n twijfels over of 't wel zo lekker is. :P

Stiekem is 't wel lekker, maar op 't laatst word 't zo psychotisch. schimmen zien, stemmen horen, terwijl je gewoon lekker wil slapen, dat spreekt me allemaal wat tegen. Daarnaast een zeer vies gevoel na afloop. Ook de lading bullshit die je uitkraamt is allesbehalve briljant, en stelt eigenlijk geen fuck voor, terwijl je jezelf zegt dat je heel sociaal bezig bent.

Maar goed, als ik straalbezopen ben, en je me een bult voor m'n neus legt, dan doe ik 't waarschijnlijk ook nog wel. :`)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
Deranged zei:
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.

ik denk dat dit wel samenvat hoe bar slecht speed kan zijn en hoe negatief je erdoor in het leven kunt gaan staan.

met 'geholpen dingen te zien zoals ze echt zijn' , bedoeld deranged eigenlijk 'het heeft mijn realiteit zodanig in de war geschopt dat ik het leven ontzettend kut ben gaan vinden'

Wat een dom gelul. :mrgreen: :wave:

minn

Badass junkie
nutsss zei:
minn zei:
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.

Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!

Daar heb je gelijk in gehad. Ik ken nu meerdere mensen waarvan ik het eigenlijk zonder problemen van kan kopen. Ook vrij goede pep nog. De verleiding is groter en wordt ook groter en groter, maar ik ben niet alleen. :) Als ik wel alleen was, was ik nu allang een die-hard speedjunk geweest. Zo fokking fijn is dat spul.

PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen

Ik ga altijd kamers opruimen op pep :grin: Mensen verzorgen, da's leuk met pep op. En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:

lot zei:
caatje zei:
minn zei:

Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!

juist jaa.. :tearsofjoy:

Jaaaa, dat weet ik nog wel. Beloftes zijn beloftes, dat is waar. Maar ik ben ook maar een mens he, met verleidingen en zondes.

Pep is lekker ja, maar goed leven met een toekomst is lekkerder. En er zijn dagelijks genoeg mensen die mij daaraan herrinneren.
Ik heb wel veel voordelen van pep gehad. Een goed aantal kilo's kwijt, en ik heb sociaal meer zelfvertrouwen opgebouwd, ook zonder pep.
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan, en dan zullen de voordelen groter zijn dan de nadelen. Het moeilijke is alleen dat die grens van veel factoren afhangt. En als die factoren veranderlijk zijn zit het gevaar in een klein gemeen rot hoekje. En in je eentje is het dan haast niet op te lossen en heb je dus meerdere mensen nodig om dat gevaar van verslaving in de gaten te houden.
Gelukking zijn mijn factoren vrij constant en heb ik veel mensen om me heen die op me zullen letten. :)

Mooi verhaaltje he

Bovenaan