Wat ?

minn

Badass junkie
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?

Wat is aan te raden om te doen?

Wat is jullie lievelings bezigheid?

Wat gebeurt er met jullie eetlust?

Hoeveel lijntjes raden jullie aan voor twee beginnende bakvisjes?

Hoe snuiven jullie het? Gewoon met de neus erboven hangen? Of sleutelpuntjes?

*mag ik aub serieus antwoord? Want ik ben het serieus aan het overwegen (eigenlijk wij, lot en ik) maar ik wil wel goed voorbereid zijn :sunglasses: Dus wees eerlijk met je ervaringen enzo, en ga het me niet Ten zeerste afraden dat heeft tóch geen zin. Geef me liever dan wat luxe tips waar 'k wat aan heb :mrgreen:

thx :) :wave:

Imke

Badass junkie
Niet te veel nemen de eerste keer, een klein lijntje is al voldoende.
Mja wat je kunt doen, dat weet ik niet, ik weet niet met wat je je graag bezighoudt.. maar ik denk als je eenmaal speed ophebt, dan zul je wel weten wat gedaan.
Wat ik leuk vind aan speed, gewoon, dat ik dan wakker ben en veel dingen kan doen, dat ik geen tijd verlies door te slapen, ik krijg meer zelfvertrouwen en heb het gevoel dat ik alles aankan, maar eenmaal ik terug nuchter word, besef ik wel dat dat gevoel maar een droom is, en dat het leven eigenlijk echt maar kut is, het is steeds weer een hardere klap in mn gezicht..

En hoe bedoel je? hoe snuif je het?

Deranged

Badass junkie
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.

minn

Badass junkie
Saivy zei:
Niet te veel nemen de eerste keer, een klein lijntje is al voldoende.
Mja wat je kunt doen, dat weet ik niet, ik weet niet met wat je je graag bezighoudt.. maar ik denk als je eenmaal speed ophebt, dan zul je wel weten wat gedaan.
Wat ik leuk vind aan speed, gewoon, dat ik dan wakker ben en veel dingen kan doen, dat ik geen tijd verlies door te slapen, ik krijg meer zelfvertrouwen en heb het gevoel dat ik alles aankan, maar eenmaal ik terug nuchter word, besef ik wel dat dat gevoel maar een droom is, en dat het leven eigenlijk echt maar kut is, het is steeds weer een hardere klap in mn gezicht..

En hoe bedoel je? hoe snuif je het?

Hoe je dat doet zegmaar. hang je met je neus er gewoon boven, een neusgat dichthouden ofzo?
Of via n rietje of iets dergelijks?

*voelt zich dom klein en blond :flushed:

Deranged

Badass junkie
Mijn dealer gaat er altijd gewoon met z'n neus inhangen, en dan van die grote brokken. Als hij mij een lijntje aanbood moest ik het toch altijd nog ff fijnhakken. Maar dat is wel ongebruikelijk.

Imke

Badass junkie
Deranged zei:
Mijn dealer gaat er altijd gewoon met z'n neus inhangen, en dan van die grote brokken. Als hij mij een lijntje aanbood moest ik het toch altijd nog ff fijnhakken. Maar dat is wel ongebruikelijk.

Dan hangt je neus toch helemaal vol?

Deranged

Badass junkie
Ja met een rietje word het meestal gedaan. Of een uit elkaar gehaalde pen of een opgerold bankbiljet. The sky is the limit.

Imke

Badass junkie
Deranged zei:
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.

Ja ik besef ook veel op speed, ik denk ook meer na over vanalles en nog wat, ik heb een heel andere kijk op de maatschappij gekregen. Maar als ik speed op heb, kan ik dat aanvaarden, maar als ik terug nuchter word, dan word ik er heel emotioneel erover..

minn

Badass junkie
Hmm. Ben onwijs benieuwd.

Is het leuk om op te feesten?
Of krijg je het heel snel vét warm enzo?

minn

Badass junkie
ehhh
Ontopic please? :)

Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. :)

Imke

Badass junkie
Ja je zou hem kunnen schoonmaken, maar vanbinnen kan je hem maar moeilijk uitdrogen en dan als je snuift plakt het speed eraan, en dan is dat niet alleen verspilling maar dan wordt het nog viezer, en een geldbriefje is praktisch want je kan hem mooi opplooien na gebruik.

flash kieke

Wijs gebruiker
minn zei:
ehhh

Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk.

Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.
Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben.

En van dat warm krijgen, het is te zien of je veel beweegt en in welke omgeving je zit.

Als je onder invloed ,van een warme omgeving naar een iets koudere omgeving gaat, zul je het verschil snel voelen en dan ga je het kouder krijgen dan normaal.

Imke

Badass junkie
flash kieke zei:
minn zei:
ehhh

Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.

Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P

flash kieke

Wijs gebruiker
Saivy zei:
flash kieke zei:
minn zei:
ehhh

Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P

Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat.

zommes

Badass junkie
Wat vind ik niet leuk aan dit topic?

Daar hoef ik denk ik al geen antwoord meer op te geven.

nutsss

Wijs gebruiker
minn zei:
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?

AHA! Mag ik? Mag ik? Ja?

Het leuke aan speed is dat je er steeds weer opnieuw aan wilt beginnen. Dat je eigenlijk wel wilt stoppen maar dat dat dan toch heel moeilijk is juist omdat het zo leuk is dus, dat is leuk.

En leuk is ook dat je dan om bijvoorbeeld zondagnacht/maandagochtend pakweg een uurtje of 5.20 nog steeds wakker bent! En echt IEDEREEN slaapt! IEDEREEN! Alleen jij niet! Da's leuk hè?! Jaaaaaah. Want je zou wel willen slapen maar er zijn nog zoveel leuke dingen te doen en te ontdekken. Dat wil je niet weten! Ik weet het zelfs nog niet eens! Leuk hè?
En je weet dan ook als je dan niet slaapt dat je dan nog meer leuk spul nodig hebt om de dag zelf weer door te kunnen komen. Leuk!

Ik krijg er ook al gelijk weer zin in, zo leuk is het! Waar is mn snuifbuis?

Eigenlijk is het puur leuk die speed. Ha Ha. Zie je wel? Ik ga er spontaan van lachen. En soms ook even huilen trouwens, dat is dan weer minder leuk. Maar eerst de leuke periode. De rest zien we daarna toch wel weer? Leuk Leuk Leuk.

Het heet dan wel speed maar eigenlijk kunnen ze het beter LEUK noemen. Veel makkelijker. Ook in de clubs en zo. Dan kan je als jongen gewoon naar een knappe meid rennen en dan vraag je 'NEUKEN?' en afhankelijk van hoe ze kijkt biedt je haar je snuifbuisje aan en denkt ze dat je dus 'LEUKEN' zei, of je biedt je andere (sterk gekrompen) buisje aan. Allebei leuk.

Oh ja en er zijn van die bijzonder leuke momenten dat je een leuk lulverhaal neerzet op een plek waar je eigenlijk helemaal niks neer wilt zetten en ook al lang niet meer weet waarom je het dan toch er neer zet en dat maakt het dan toch weer leuk.

Dus zodoende, zeg maar, van die dingen, denk ik...

Als je maar verstandig Leukt meiden,
Keertje proberen... ok...
just 4 fun,
want het enige niet leuke is dat het al snel niet meer echt leuk is

nutsss

Wijs gebruiker
dallandra zei:
ik raad jullie xtc aan,veel leuker dan speed

ja en vergeet ook vooral coke niet te proberen. En als je tijd over hebt moet je het rek met heroïne ook niet voorbijlopen. Leuk hoor. Spuiten is altijd leuk. Een echt vet leuke tijd gaan jullie tegemoet. :wink:

candy

Bewuste gebruiker
Klop!wat is dealen?drugs geven? of verkopen?of raad geven hoe je alles het beste gebruikt?waar is de lijn?speed is slecht!!!!! wil je iets doen? rook een jointje!!is echt beter. we lachen om andere omdat ze teveel nemen , maar wij speed gebruikers zijn echt niet beter.ik niet !!! en de rest hier op het forum die speed gebruikt ook niet!!! :flushed:

minn

Badass junkie
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)

nutsss

Wijs gebruiker
minn zei:
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan. :beer:

minn

Badass junkie
nutsss zei:
minn zei:
Hmmm

Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan. :beer:

thanks ouwe :beer: :wink: :stoned:

Bovenaan