wateroplosbaarproduct?

supahgrass

Belezen gebruiker
hallo

zoas algemeen geweten kan je heroine oplossen met een paar druppels citroensap er in te doen en ik heb gehoord dat acetylcystinezuur (keelslijmoplosser) ook werkt.

dan moet diazepam daar toch ook mee oplosbaar en dus net als hero injecteerbaar zijn?

ik heb al es gewone relatinepilletjes van 10 mg op gelost en gespoten.

nu heb ik capsules van 20mg Modified Reliesed (retards i d volksmond), maar daar in die capsules zit geen poeder maar miniscule bolletjes, kan deze ook wel oplossen me water want het wordt wel ERG papperig

bedankt voor de info!
en wees niet bang ik ben heus een junk, maar spuiten vindt ik beter en economischer dan slikken.

Mvg

Supahgrass

Fool

Badass junkie
Volgens mij is diazepam nogal slecht oplosbaar, in water krijg je ongeveer 0.05mg in een milliliter opgelost, schiet niet erg op dus.

Spuitbare diazepam, die ze bijvoorbeeld in ziekenhuizen gebruiken, worden dan ook opgelost in een vloeistof die bestaat uit: "40% propylene glycol; 10% alcohol; 5% sodium benzoate and benzoic acid added as buffers; and 1.5% benzyl alcohol added as a preservative. pH 6.6 (6.2 to 6.9). ".

Misschien dat je iets van propyleen glycol (schone, spuitbare!!) om zoiets te prepareren, maar beter tik je ergens een gesloten potje op de kop.

http://www.drugs.com/pro/diazepam-injection.html

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
supahgrass zei:
en wees niet bang ik ben heus een junk, maar spuiten vindt ik beter en economischer dan slikken.
Volgens mij bedoel je hier dat je heus geen junk bent... Maargoed, blijf vooral alles wat je neemt spuiten en je zal vanzelf een junk worden. Toegegeven, spuiten is duidelijk een stuk efficienter...

Pas ook op met doseringen, want je zult een stuk minder nodig hebben als je het spuit.

supahgrass

Belezen gebruiker
dit is een drugsforum. een forum voor info over drugs. het objectief aub.

weet iemand of benzo's enz ook met een citroentje of acetylcistine zuur kan oplossen in water en shotten?

bedankt voor de INFO
heb je geen toevoegende info aan deze top: ga weg

en geloof het of niet ik ben echt een sympathieke kerel :tongueout:

grtz!

Fool

Badass junkie
Nee, de meeste benzo's zijn niet wateroplosbaar(met enkele uitzonderingen) en zul je daarom ook niet op kunnen lossen met citroenzuur of andere ion-donateuren. De reden waarom je sommige stoffen daarmee op kunt lossen, is omdat sommige soorten heroïne geen zoutcomplex zijn en dus een extra ion hiervoor nodig hebben, deze wordt dan door het citroenzuur gegeven. Heroïne(-zout) is echter prima oplosbaar in water en daarom werkt dit.
Diazepam is gewoon héél slecht oplosbaar in water en daarom gaat dit je geen stap verder brengen, als je diazepam echt op wilt lossen zul je een ander oplosmiddel moeten gebruiken die veilig is om te spuiten. (Daarnaast moet je diazepam érg langzaam spuiten, omdat het de neiging heeft in hogere concentraties dingen in je lichaam af te breken!) :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
supahgrass zei:
dit is een drugsforum. een forum voor info over drugs. het objectief aub.

weet iemand of benzo's enz ook met een citroentje of acetylcistine zuur kan oplossen in water en shotten?

bedankt voor de INFO
heb je geen toevoegende info aan deze top: ga weg

en geloof het of niet ik ben echt een sympathieke kerel :tongueout:

grtz!
Als ik je op je tenen heb getrapt mijn excuses daarvoor! Mijn post was meer als een waarschuwing bedoeld. Overigens heb ik nergens iets gezegd over of je een sympathieke kerel bent of niet... Dus houd het zelf ook graag even objectief. Wellicht was mijn post wat kort door de bocht hoor, maar geloof het of niet maar het was zowaar goed bedoelt. Ik veroordeel niemand in hoe en wat die gebruikt. Maar een waarschuwing bij spuiten leek mij bij deze op zijn plaats. Met name als het op doseren aan komt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Weet alleen diazepam , temazepam (die al in gel caps zit) en midazolam.

Dit wordt nornaal in het ziekenhuis gebruikt met injectie.

Psychedelibee zei:
Maar een waarschuwing bij spuiten leek mij bij deze op zijn plaats. Met name als het op doseren aan komt.

+1

supahgrass

Belezen gebruiker
wat een zeer informatieve,wetenschappelijk onderbouwde uitleg. Zoals het hoort, ik vindt... als je er nix van kent zwijg dan! maar telkens jij wat zegt klopt het wel. U moet DRINGEND uw nickname veranderen, ze is uw kennis niet waard!

en psycheldibee,mss dat ik een beetje bruut overkwam, maar dit is geen drughulpforum o.i.d.
en ik haaat het gewoon als mensen denken dat ik niet weet waarmee ik bezig ben (ze geven mijn (in)direct het gevoel dat ik achterlijk ben. Nuja bij sommigen is dat zeker weten de bedoeling hahahaha en dan heb ik het zeker niet over u, ik ken u zelfs niet. so no hard feelings :)

en zeer bedankt voor de info! ging morgen proberen diazepam wateroplosbaar te maken met wat druppels citroen. bijna weggesmeten geld een stuk van mijn lijf als ik even hard shot als anders (gewoon normaal injecteren dus).

Als een product wateroplosbaar gemaakt moet worden, moet je dan het altijd koken met een ander chemische stoef (of citroentje bij hero, amoniak bij coke (indien men dit wil roken, wou crack zeggen maar crack is op basis van Natriumwaterstofcarbonaat
, weet ook niet dat is maar het moet goedkoop zijn).

Of kan je in bepaalde gevallen gewoon mengen met het wateroplosbaarmakend product? Is gewoon een vraag die ik stel omdat ik mijn speed altijd zuiver met aceton (koffiezetfiltermethode), maar zou graag nog es nakoken met water voor de eventuele restjes aceton
weg te doen maar dit kan men niet doen want speed zal verdampen vrees ik aangezien dit oplost in water? Maar men zegt dat aceton zeer snel verdampt dus dak ik maar zeer snel is een zeer relatief begrip als je me begrijp. zou 10min nadat de speed met aceton gekuist is al consumeerbaar zijn denk je?

Mvg,

Supahgrass

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ga je nou alsnog proberen diazepam met citroen op te lossen?(gaat niet werken..) Ik zou sowieso geen diazepam injecteren aangezien de biobeschikbaarheid van diazepam oraal 100% is en je toch voornamelijk afhankelijk bent van het meer potente metaboliet nordazepam die al voor een deel bij de first-pass metabolism word gemaakt door CYP3A4 in het darm epitheel en de lever.

Amoniak bij coke maakt coke niet meer water oplosbaar maar precies andersom:
De PkA van cocaïne is 8.61, de pH van ammoniak is 10.5. Hierdoor zal >99% van de cocaïne-HCL naar de cocaïne(freebase) vorm overgaan.

Oplosbaarheid van cocaïne-HCL in water 1800,0mg/mL
Oplosbaarheid van cocaïne(freebase) in water 1,7mg/mL

Over aceton zou ik me geen zorgen maken, het is zeer vluchtig dus 10 minuten uitdampen moet genoeg zijn. En het is ook niet erg om miniscule restjes aceton binnen te krijgen aangezien het een lichaams eigen stof is. Je kan je wel afvragen hoe puur je aceton is en of er residuen van andere giftige stoffen achterblijven.

Je moet een amfetamine zout(sulfaat bijvoorbeeld) niet wassen met water want daar lost het goed in op.

Als je amfetamine echt goed wil wassen kan dat als volgt:

1. was het poeder met diethyl ether(anhydrisch)
2. los het poeder op in demi water (max 5g poeder per 100ml water)
3. wat niet oplost laten bezinken en supernatant overgieten in nieuw bekerglas

- gooi bezinksel weg -

4. Voeg natrium hydroxide toe tot een pH van 11-12(langzaam)
5. voeg daaraan nog eens 50mL diethyl ether en schud(in een glazen fles bijvoorbeeld)
6. giet of pipetteer voorzichtig de ether laag over in een nieuwe fles
7. herhaal stap 6. n 7. 1x met 30mL diethyl ether en 1x met 20mL diethyl ether

- nu heb je een fles gevuld met ongeveer 100mL diethyl ether + freebase amfetamine -

8. Deze laatste stap is erg gevaarlijk: laat HCl gas door de etheroplossing heen gaan. De amfetamine zal in HCl vorm uit de oplossing precipiteren.

Eindproduct >95% puur amfetamine-HCl

*BELANGRIJK*
Als je niet bekend bent met chemie kun je dit beter niet proberen. Diethyl ether dampen zijn giftig, natrium hydroxide is zeer corrosief en de reactie met water is exotherm, HCl gas is dodelijk bij inhalatie.

Wanneer je diethyl ether schud in een luchtdichte fles bouwt er zich snel druk op, dus moet je de dop regelmatig los draaien om de druk te verlagen.

Ga zorgvuldig om met het chemische afval.

Fool

Badass junkie
Ga nou geen diazepam oplossen in water, hoeveel citroenzuur je er ook bijmikt, dat gaat niet werken. :P

Om Diazepam op te lossen heb je een geschikt oplosmiddel nodig, deze dient schoon te zijn en je lichaam moet er mee overweg kunnen, speciale spuitoplossingen dus. Daarnaast is het 'snel' injecteren van diazepam ook nog eens héél slecht voor de omliggende weefsels, diazepam moet altijd TRAAG geïnjecteerd worden!

Volgens dit onderzoek zit er wel enig verschil tussen orale en IV-beschikbaarheid, maar ik weet niet of dat persé het gewenste effect voor jou oplevert. Vooral meer amnesia. :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wil me er niet mee bemoeien maar waarom niet vloeibare buisjes diazepam halen als je dat zo graag wilt.
Het grootste probleem zijn bindingsmidellen met tabletten als ik me niet vergis.
10mg tablet = 0.17gram. Behoorlijk wat stoffen die je niet in de aderen wilt.

Heb die buisjes regelmatig bij vendors gezien.

Be safe :wink:

supahgrass

Belezen gebruiker
ik zat net ff na te denken toen ik dat artikel over pluggen hier op het forum las.
als iets niet oplost in water, dan kan het toch niet opgenomen via de endeldarm? ik bedoel bvb. benzo's pluggen enz.

en kan het zijn dat "medicijnen met vertraagde werking" (MR medicijnen, Modified Released)
niet oplosbaar zijn in vergelijking met de normale versie van het medicijn? Relatine kan ik redelijk goed oplossen in water maar nu heb ik Relatine MR en lost zo goed als niet op, of doe ik iets verkeerd?
grtz

supahgrass

Belezen gebruiker
om een benzo te pluggen wat gebruik je dan ipv water? ik kan een valium wel miniscuul oplossen, mss dat dat voldoende is voor opname in de endeldarm denk ik?

grtz

Fool

Badass junkie
Dat zal vast wel werken, maar ik raak een beetje het nut kwijt. Denk dat propylglycol wel zou moeten werken al oplossingmiddel voor de meeste benzodiazepines, maar ik zou hier nog eventjes over googelen. :wink:

gandwarf777

Belezen gebruiker
Je kan ook gewoon een suspensie in water maken en pluggen. Ik denk alleen niet dat je meer gaat hebben aan rectaal dan oraal(op lege maag).

Benzos zoals diazepam lossen niet goed in water op. Wil je ze toch injecteren zorg dan dat je propyleen glycol hebt om het in op te losse.

B.V

Newbie
hallo

zoas algemeen geweten kan je heroine oplossen met een paar druppels citroensap er in te doen en ik heb gehoord dat acetylcystinezuur (keelslijmoplosser) ook werkt.

dan moet diazepam daar toch ook mee oplosbaar en dus net als hero injecteerbaar zijn?

ik heb al es gewone relatinepilletjes van 10 mg op gelost en gespoten.

nu heb ik capsules van 20mg Modified Reliesed (retards i d volksmond), maar daar in die capsules zit geen poeder maar miniscule bolletjes, kan deze ook wel oplossen me water want het wordt wel ERG papperig

bedankt voor de info!

Mvg

Supahgrass

B.V

Newbie
Als heroïne oplosbaar is in citroensap, kan je het dan ook gewoon drinken als je bijvoorbeeld wat heroïne toevoegt aan een glas citroensap? Ik vroeg het me oprecht af

Bovenaan