weed geen effect

hoi mensen,

ik heb al een aantal keren weed gebruikt (gerookt in stickie & waterpijp) maar ik heb nog geen van de keren ook maar iets gevoelt. de laatste keer heb ik in men eentje voor 10€ wiet & 10€ hasj (afgerond) achter elkaar door zitten smoken maar wederom geen effect... pas na 2 halveliter biertjes begon ik me een beetje wazig te voelen maar dat kan ook gewoon de alcohol zijn gekmoen (geen fflauw idee). ik begin me echt heel hard af te vragen wat ik precies fout doe, of kan het zijn dat het op mij gewoon helemaal geen effect heeft? heeft iemand anders (jullie of iemand in directe omgeving) dat ook? heb al verschillende soortjes uitgeprobeert enzo, en ik ben echt heel nieuwschierig naar "Het Gevoel". als mn vrienden helemaal lam zijn is het ook niet echt leuk om als enige nuchtere erbij te zitten.
dus kan ALSJEBLIEFT iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hmmmm, je moet jezelf eens een "blow" laten zetten: iemand houd de joint omgekeerd in z'n bek en blaasd de rook in jouw bek (jij inhalleerd alleen maar)
of probeer eens te drinken(thee) of te eten (spacecake, spacepannekoeken....)
veel succes!
het zal wel lukken
:stoned:

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
j
magicmushroom Geplaatst: 21 Nov 2006 20:31 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Psychoticoverdose schreef:
inhaleer je wel?

nee man... haha over mn longen - ik rook ook.

was ook niet zo heel serieus hoor :P

rocka

Experimenterende gebruiker
GewoonVOL zei:
Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. :openmouth:

Niet mee eens! Wiet en Hasj zijn harstikke fijn :stoned: En perfect als je geen zin hebt om hard te gaan trippen maar gewoon relaxed wilt zijn.

GewoonVOL zei:

om zelf nu al aan de coke te gaan terwijl ik verder nog niks heb geprobeerd wat wel werkt lijkt me niet zo'n goed idee :mrgreen: en lijkt me wel relaxed... vraag me heel hard af hoe men maten zich voelen als ze stoned zijn en ik er weer eens nuchter bij zit. :)

xtaz

Wijs gebruiker
GewoonVOL zei:
rocka zei:
GewoonVOL zei:

Niet mee eens! Wiet en Hasj zijn harstikke fijn :stoned: En perfect als je geen zin hebt om hard te gaan trippen maar gewoon relaxed wilt zijn.

Ja, als je gaat slapen is et wel lekker. :rolleyes:

Ik kan er totaal niet van slapen, heb vorige nacht maar een half uur kunnen slapen.
En het maakt me niet relaxed, het heeft ook geen effect meer op mij.
Ik neem wel medicatie, misschien dat dat ermee te maken heeft.. :confused:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
xtaz zei:
GewoonVOL zei:
rocka zei:
GewoonVOL zei:

Ja, als je gaat slapen is et wel lekker. :rolleyes:

Ik kan er totaal niet van slapen, heb vorige nacht maar een half uur kunnen slapen.
En het maakt me niet relaxed, het heeft ook geen effect meer op mij.
Ik neem wel medicatie, misschien dat dat ermee te maken heeft.. :confused:

Ik doe ook aan medicatie :xtc: :hearteyes:

MAX

lees mij stukje maar over white widow. Dacht dat het bij mij ook niet werkte. Gewoon een pure joint draaien (0,5 gram) bv. van white widow. En dan GOED innaleren en geloof me na een halve joint ga je hem echt wel voelen ik ging er heerlijk op spacen :)
Ben wel benieuwd als het nu wel lukt.

Succes

fokker

Belezen gebruiker
Rook maar n keer n waterpijpje :) dan werkt t vast wel... half grammetje in t kopje, aansteker dr bij, en slobberen maar, flink diep inteugen, wil je echt zeker zijn (stel je bent erg ongevoelig ervoor, nog niet eerder gezien, maar goed) houd je je rook ff in je longen voor je uitblaast.... oh ja, niet hoesten voor alle rook uit je longen is, dat is ruk! :mrgreen:

xtaz

Wijs gebruiker
Probleem is dat als ik stuff heb, hoeveel ook, ik joint na joint rook. En ok ik ben misschien een héél klein beetje 'high", maar ik herinner me nog de goede oude tijd.. dat was pas STONED zijn.. Het rare is wel ook dat ik nog ietsje meer 'high' ben als ik buiten rook. Ik rook j na j op m'n kamer..

jopio

een vriendin van mij heeft daar ook last van en die heeft het aan een bio leraar gevraagd. Die zei dat ze mischien een lage bloeddruk had en blablabla (de rest weet ik al niet meer :rolleyes: ) maar daar kon het aan liggen om de een of andere reden.

qinn

Bewuste gebruiker
magicmushroom zei:
hoi mensen,

ik heb al een aantal keren weed gebruikt (gerookt in stickie & waterpijp) maar ik heb nog geen van de keren ook maar iets gevoelt. de laatste keer heb ik in men eentje voor 10€ wiet & 10€ hasj (afgerond) achter elkaar door zitten smoken maar wederom geen effect... pas na 2 halveliter biertjes begon ik me een beetje wazig te voelen maar dat kan ook gewoon de alcohol zijn gekmoen (geen fflauw idee). ik begin me echt heel hard af te vragen wat ik precies fout doe, of kan het zijn dat het op mij gewoon helemaal geen effect heeft? heeft iemand anders (jullie of iemand in directe omgeving) dat ook? heb al verschillende soortjes uitgeprobeert enzo, en ik ben echt heel nieuwschierig naar "Het Gevoel". als mn vrienden helemaal lam zijn is het ook niet echt leuk om als enige nuchtere erbij te zitten.

alvast bedankt

Rook je wel over je longen :rolleyes:

jasper

Wijs gebruiker
probeer waterpijp
of soufle

je laat een van je vrienden aan de joint trekken (rook in zijn mond houden, niet inhaleren) draai de joint om stop hem in je mond. je vriend blaast zijn rook door de joint je mond in
doet dit een paar keer en als je dan nog niets voelt ben je echt immuun :)

qinn

Bewuste gebruiker
barry zei:
probeer waterpijp
of soufle

je laat een van je vrienden aan de joint trekken (rook in zijn mond houden, niet inhaleren) draai de joint om stop hem in je mond. je vriend blaast zijn rook door de joint je mond in
doet dit een paar keer en als je dan nog niets voelt ben je echt immuun :)

oftewel een shot.

:stoned:

BacingsPen

Badass junkie
De eerste keren dat ik blowde merkte ik ook niets..

Gewoon over gaan op puur, en vooral geen nicotnine gebruiken die dag (lukt je toch niet, maar is echt wel beter..)

NA 40 keer heb je nog niks gemerkt?

Misschien is het dan toch mogelijk, en ben je immuun?

Hebben je voorouders zich mss suf geblowd vroeger? :grin:

Jeller

Badass junkie
in het begin merkte ik er ook niet veel van, kvoelde wel iets, maar niet echt speciaal.. na de 10de keer ofzo kreeg ik pas lachkiks enzo

Purple haze

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Net of dat wat uitmaakt? Je wordt evengoed wel stoned.

Weed = versuffend
Koffie = Oppeppend.

Het werkt niet tegen elkaar in? Netzoals dat coke de effecten van alcohol doet verminderen.

BacingsPen

Badass junkie
Purple haze zei:
MetaalKonijn zei:

Weed = versuffend
Koffie = Oppeppend.

Het werkt niet tegen elkaar in? Netzoals dat coke de effecten van alcohol doet verminderen.

weed is niet per direct versuffend? :confused:

pas na 1-2 uur wordt ik suf, maar dan ben ik ook allang niet stoned meer..

jasper

Wijs gebruiker
Purple haze zei:
Geen koffie of of andere opppepende dingen gebruiken voor je gaat blowen :)

purple haze heeft gelijk
ik heb tijdens pukkelpop 30 redbulls gedronken (het was gerekend dat ik die samen met een maat opdronk gedurende het festival maar hij vond het niet lekker, was red bull van de aldi, het goedkopere spul :)), heb toen ook 20 gr weed naar binnen gewerkt werd er haast niet stoned van(het lag niet aan de weed want men maat die geen red bull dronk was zo stoned als wat dat ik telkens nog een pure voor mezelf alleen moest maken)

xtaz

Wijs gebruiker
Als ik XTC nam, paar jaartjes geleden, kon ik ook zoveel joints roken als ik wou.
Ik voelde er toen niets van, van de jointjes.
Heb zo eens met een ex-maat zo'n 20 joints gesmoord in een appartementshal. :rolleyes:
Eén en al rook/doemp, maar stoned waren we niet, we waren gewoon aan het 'flashen' op de X..

frapannn

Bewuste gebruiker
probeer eens wiet oraal te nemen.
CAKE of THEE, dan ga je zeker iets voelen.
Pas op dat je niet te veel pakt...

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je je minder suf zal voelen als je koffie ofzo drinkt terwijl je stoned bent.
Maar niet dat je stoned-effect er van vermindert, maar enkel het suffe.

BacingsPen

Badass junkie
frapannn zei:
Ik denk dat je je minder suf zal voelen als je koffie ofzo drinkt terwijl je stoned bent.
Maar niet dat je stoned-effect er van vermindert, maar enkel het suffe.

Precies, dat maakt die koffie er juist zo zalig bij :sunglasses:

qinn

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Purple haze zei:
MetaalKonijn zei:

Weed = versuffend
Koffie = Oppeppend.

weed is niet per direct versuffend? :confused:

pas na 1-2 uur wordt ik suf, maar dan ben ik ook allang niet stoned meer..

ja da heb ik dus ook, ik word niet meteen suf van weed, maar pas naar een uur of 1-2 maar dan ben ik idd ook niet meer stoned....

volgens mij heeft de verkoper u gewoon in de zak gezet...
Ofwel was het weed die hij al enorm lang had (effect verdwijnt na een tijdje) of was het van een mannelijke plant...
Ik weet het, ik reageer op dit topic een beetje laat :stoned:

teebo

Bewuste gebruiker
ik als niet roker heb een maand moeten oefenen om te inhaleren en dus eens scheef te kunnen zijn

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik snap daar geen ei van hoor, bij mij was dat op een paar keer blowen gedaan, en ik had in die 19,5 jaar ervoor nooit een sigaret aangeraakt.

Mijn blowmaatje presteerd het inmiddels nog steeds om elke blow sessie toch nog ergens te hoesten. En die rookt soms ook sigaretten en had ook al een paar geblowd voor mij.

Am I a lucky bitch? :sunglasses:

het kunnen messchien 3 dingen zijn of die wiet en hasj is slecht of je hebt adhd of je bent manisch
magicmushroom zei:
hoi mensen,

alvast bedankt

Bovenaan