nicolai zei:ik hoor dit soort dingen wel vaker, maar ikzelf ruik het niet hoor. heb me wiet altijd gewoon op een schaaltje in mijn kamer liggen en dat is nou niet het eerste wat ik ruik als ik langs me kamer loop.
+1, had het eerst in een la naast mijn bureau, maar toen ik een avond thuis kwam van werken en m'n kamer opliep rook ik 't meteen vanaf de deur. Dat zijn toch zo'n 2.5-3 meter. Ook als iemand het rookt op school, ben ik vaak de eerste die omdraait om te kijken wie er 't smoken is (ff voor de duidelijkheid, niet om dan van die persoon mee te blowen, ik rook niet opschool/doordeweeks).Escoban zei:nicolai zei:ik hoor dit soort dingen wel vaker, maar ikzelf ruik het niet hoor. heb me wiet altijd gewoon op een schaaltje in mijn kamer liggen en dat is nou niet het eerste wat ik ruik als ik langs me kamer loop.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik ruik wiet soms al als het gewoon in een zakje, in een lade kast ligt. Andere mensen verklaren me dan echter voor gek als ik zeg dat ik het kan ruiken.

Milos zei:als iemand zegt dat ik riek naar de wiet zeg ik dat het mijn nieuw parfum is 'cannabis for men'
![]()

smoker41 zei:Milos zei:als iemand zegt dat ik riek naar de wiet zeg ik dat het mijn nieuw parfum is 'cannabis for men'
![]()
en jij kijkt te veel films![]()
how high![]()