weed + medicatie ?

burnevil92

Belezen gebruiker
1 of andere antibiotica tegen de buik ofzoiets maar dat wijf zei dat ze haar eigen doodt in haar ogen zag enzo... egt hard ant flashe en het was haar eerste x dat ze smoorde ook ik denk gewoondat ze er totaal niet tegen kan, en ik moest overlaatst heel zwaare medicatie voor een paar maanden nemen ( pijnstillers) niveau onder morfine en heb er veel op gesmoord en had er totaal geen ander effect van ^^

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
burnevil92 zei:
1 of andere antibiotica tegen de buik
Oh buik! Dat is zo kut hè? Had ik maar nooit in dat water met die neger gezwommen, dan had ik het misschien nooit gehad.

Gast serieus. Als je ziek bent wacht je toch gewoon lekker even tot dat hersteld is?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
burnevil92 zei:
1 of andere antibiotica tegen de buik ofzoiets maar dat wijf zei dat ze haar eigen doodt in haar ogen zag enzo... egt hard ant flashe en het was haar eerste x dat ze smoorde ook ik denk gewoondat ze er totaal niet tegen kan, en ik moest overlaatst heel zwaare medicatie voor een paar maanden nemen ( pijnstillers) niveau onder morfine en heb er veel op gesmoord en had er totaal geen ander effect van ^^

Als je zo'n vraag hier stelt is het wel handig als je er bij verteld om welke stof het gaat en niet de aandoending, er zitten hier ( voor zover ik weet) bijna geen artsen.

Maar ik weet wel dat een pijnstiller die 'een plateua onder morfine' zit, niet voor enkele maanden verstrekt word en niet zomaar voor geschreven word.

Dus hoe kunnen we jou nu sirieus nemen? Of verder helpen? :rolleyes: :confused:

Flameon

Badass junkie
Als je een kuurtje hebt moet je gewoon eventjes van de wiet afblijven, en alle andere soorten drugs overigens ook.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nu dit topic hier toch staat en ik het eigenlijk het niet waard vind een nieuw topic te openen:

Heeft 1 van jullie weleens beta-blokkers (propranolol) icm. wiet gebruikt?
Zelf ervaar ik de bloeddrukverlagende werking als 'extra' stonedheid, aangezien je hierdoor nog iets wat lomer en 'chiller' voelt.

Misschien placebo?

burnevil92

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
burnevil92 zei:

Als je zo'n vraag hier stelt is het wel handig als je er bij verteld om welke stof het gaat en niet de aandoending, er zitten hier ( voor zover ik weet) bijna geen artsen.

Maar ik weet wel dat een pijnstiller die 'een plateua onder morfine' zit, niet voor enkele maanden verstrekt word en niet zomaar voor geschreven word.

Dus hoe kunnen we jou nu sirieus nemen? Of verder helpen? :rolleyes: :confused:

ik heb 5maand geleden zwaar auto-ongeluk gehad mijn hand & pols is nu ng verlamd vroeger was het heel mijn arm nu goed ?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oke, maar dan nog, volgens mij verstrekken ze de sterke opiaten alleen in het ziekenhuis zelf. Vaak nog IM.

Ook als je enkele maanden aan sterke opiaten hebt gezeten moet je daarna naar afkickkliniek, heb dit zelf gehad en dit was na enkele weken!

Verder veel beterschap en als je een zwaar auto ongeluk hebt gehad lijkt het mij niet verstandig om te gaan blowen. En zoals jij vertelde dat je prima kon blowen met die pijnstillers, als je echt zo dik aan de opiaten zat dan merk je dat echt wel en heb je geen zin om te blowen aangezien je al katje lam bent van die medicijnen.

Debris

Bewuste gebruiker
Antidepressiva bijvoorbeeld is (in veel gevallen) een MOA-remmer, als je dat combineert met wiet kan je slecht gaan.
Anitdepressiva + relatine kan al een coma veroorzaken.

Antibiotica + drugs, ligt aan de dosering, in lage dosis kan 't geen kwaad.

dain

Bewuste gebruiker
Voor heel dit topic geldt maar één simpele vuistregel... Vraag het aan je dokter/persoon die de medicijnen verstrekt. Wat ga je doen als hier een pipo zegt dat het allemaal in orde is en je ligt daarna op de grond met een schuimende mond? Je speelt hier wel met vuur dan...

riflexz

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Nu dit topic hier toch staat en ik het eigenlijk het niet waard vind een nieuw topic te openen:

Heeft 1 van jullie weleens beta-blokkers (propranolol) icm. wiet gebruikt?
Zelf ervaar ik de bloeddrukverlagende werking als 'extra' stonedheid, aangezien je hierdoor nog iets wat lomer en 'chiller' voelt.

Misschien placebo?

ik heb gistseren en vavnavond 200mg propranalol & heel wat joints gesmoord, en ik ben er echt wel superstoned, lam van, maar op een chill manier.
maar nu, 2de dag dat ik die pillen slik & wiet smoor, moet ik wel zeggen, dat ik enorm paranoia, traag van reactie, stotteren, dom in me hoofd ben (mss omdat ik speed, alcohol, benzo's & wiet de laatste dagen veel gepakt heb

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
dain zei:
Voor heel dit topic geldt maar één simpele vuistregel... Vraag het aan je dokter/persoon die de medicijnen verstrekt. Wat ga je doen als hier een pipo zegt dat het allemaal in orde is en je ligt daarna op de grond met een schuimende mond? Je speelt hier wel met vuur dan...

Had ik toevallig laatst nog gedaan.
Amoxicilline en wiet gaan gewoon goed samen, geen problemen, zei die kerel zelf. Maar het is ook een penicilline, dus ik verwacht ook niet dat het sowieso kwaad kan.

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Volgens mij wel, want wiet activeert ook net zoals medicatie hormonen in je hoofd.
en aangezien hormonen in sommige gevallen niet goed met elkaar om gaan kan het dus voorkomen dat je er niet goed op gaat :P

Smokseee :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Joint-Evangelist zei:
Volgens mij wel, want wiet activeert ook net zoals medicatie hormonen in je hoofd.
en aangezien hormonen in sommige gevallen niet goed met elkaar om gaan kan het dus voorkomen dat je er niet goed op gaat :P

Smokseee :stoned:

Wiet activeert hormonen? :confused:
Medicatie activeert hormonen? :confused:

Sommige medicijnen wel ja, maar 99% niet.
En wiet al helemaal niet.
Ook zie ik niet in waarom sommige hormonen niet goed met elkaar gaan?

Purple haze

Bewuste gebruiker
burnevil92 zei:

Als het goed is heeft wiet geen effect op antibiotica.

Datum: 13 Mei 2006

Vraag:
Beste,
Ik heb sinds 3 maanden nogal last van mijn schildklier, een lichte nekpijn en soms ook oorpijn, vooral als ik jointjes gerookt heb. 3 maanden geleden had ik een ooronsteking en ik moest antibiotica nemen, tijdens die anitbioticakuur heb ik ook wiet gerookt. Kan het zijn dat door de combinatie wiet-antibiotica ik nu nog steeds last heb van mijn oor en schildklier als ik smoor en zoja, hoe kan ik dit verhelpen. Bij voorbaat dank, Anonymous

Antwoord:
Je code was: tiktak
Beste vraagsteller,

Nee, blowen tijdens een antibioticakuur kan echt geen kwaad. Als jij nog steeds klachten houdt in de keel/hals streek, dan kan de oorzaak liggen in chronisch ontstoken amandelen (tonsillen) of chronisch onrustige bijholtes. Daar kan de KNO-arts je voor nakijken en zonodig behandelen.
Laat eerst je huisarts nog eens kijken en wees niet zo kinderachtig om te verzwijgen dat je blowt. Vertel alles wat mogelijk met je gezondheid te maken kan hebben, anders snijdt het mes in eigen vlees.

Met vriendelijke groet,
Roelof de Wit, verslavingsarts.

http://www.drugsinfoteam.nl/v_en_a/vaca ... ?pagina=75

Purple haze

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Wiet activeert hormonen? :confused:
Medicatie activeert hormonen? :confused:

Sommige medicijnen wel ja, maar 99% niet.
En wiet al helemaal niet.
Ook zie ik niet in waarom sommige hormonen niet goed met elkaar gaan?

Zie je die :P in zn bericht. Dat betekend dat je t met een korrel zout moet nemen.

Bovenaan