Weed op warme plaats

stuikeuh

Belezen gebruiker
Ik vroeg me af of het kwaad kan als je weed op een warme plaats legt? met warm bedoel ik 30-35 graden

-verliest weed zijn kracht ?

of maakt dit niet uit

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
:rolleyes: Volgens mij heeft een temperatuur van 30-35°C geen enkel effect op wiet...
Je kan je wiet natuurlijk ook op een andere plek leggen vermoed ik dan :openmouth:

stuikeuh

Belezen gebruiker
nee hij stinkt redelijk daarom is dat goede plaats dus je bent zeker dat het geen kwaad kan dan ?

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Alleen doen als de wiet goed droog is, als het nog enigszins vochtig is lijkt me dat een en ander kan gaan lopen rotten bij zo'n temperatuur. Verder lijkt het me niet heel bevorderlijk voor je wiet, maar het zal wel meevallen denk ik.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Die tempratuur lijkt me niet heel erg probleem, als het maar uit de zon ligt! Heel de dag volle bak in de zon is er niet goed voor.
Maar lijkt me niet dat je je wietje zomaar open en bloot volle bak in de zon legt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Die tempratuur lijkt me niet heel erg probleem, als het maar uit de zon ligt! Heel de dag volle bak in de zon is er niet goed voor.
Maar lijkt me niet dat je je wietje zomaar open en bloot volle bak in de zon legt.

QFT

Bovenaan