weed + TE veel alchohol : slechte afloop

NOOIt weed mengen met te veel alchohol , heb ik gedaan en had een slechte , belachelijke afloop. zal het es vertellen : had te veel gedronken en daarna weed gepaft.. ik begon te flippen , ik ging naar een veld , en begon te schreeuwen achter meneer sprinkhaan en meneer krekel (hebben mij vrienden toch gezegd) , daarna heb ik bijna een paniekaanal gehad omdat ik wou trouwen met de paus (!!) en hij daar nie wat , ik wou dat hij kwam , en zo kan ik ng uren doorgaan ! niet zo plezant dus , ik weet daar nu dus nix meer van , dus een goei eraad , weed is super , alchohol is fantastich , MAAR MENG HET NIET
:sunglasses:
groetjes , the trippin' girl

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
jij bent raar.

toevallig ni gezwommen die avond?
mss uh. op e springkasteel ofzo.

freaky raar kind :confused:

alsik die 2 vrienden meng iset noglang ni zo erg

Chimera

Bewuste gebruiker
Zeker weten dat dat wiet was :rolleyes:

Al zou ik weet ik veel wat allemaal op hebben, het zou nie in me opkomen om met de paus te trouwen...

Ja , maarja , wat doe je eraan ? khad zelf NOOIT va mezelf gedacht da ik da zou doen :grin:
maja , je kan je fantasie niet tegenhouden éh :wink:
maja , was wel es grappig om te horen ...
en je moet me niet vertellen dat je zelf nog nooit van die dwaze meegemaakt hébt ze ,-)

weed fo' life! :sunglasses: :sunglasses: :smoke: :smoke:

Freaky high

Bewuste gebruiker
freak!

jah mensen kwas er persoonlijk bij :P echt raar wijf is dat ier wi! ze was ant wenen omda de paus weg was en we vonden haar niet terug toen da ze opeens riep: 'Kevin!! Kevin!! waar ben je?? kom eens hallo zegn tegen meneer sprinkhaan en meneer krekel!!!'

Echt chill dagsje!!!
Grtz kevn

JAJa lach me maar uit ! :grin:
w8 maar tot het met jullie gebeurd , revange :sunglasses:
wat een ervaring , twas ng chill , nu weet ik hoe ik echt ben
ZOT
TOPPEZOT
AND I LIKE IT :stoned:
DOEIII kusje :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
haha, je moet ook helemaal niet teveel drinken! Dat is helemaal niet goed voor je!

Als je je gewoon netjes aan de normale hoeveelheid houdt, en dat is niet meer dan 3 glazen, dan is er niks aan de hand en wordt het zalige effect alleen maar versterkt en verlengd!

Bollie

Bewuste gebruiker
Verhaal is ook wazig...
Kgeloof er geen hol van.

Ik heb toch nooit geflipt van wiet en alcohol hoor. Deze combo doen we weekelijks... Kheb wel het gevoel als ik da doe, dak nog meer wegdraai...
Eneuh, kapotlachen natuurlijk.

Eerlijk gezegd viel het me wel direct op dat Freaky high, die er persoonlijk bij was toevallig een nieuwe member is met 1 post op deze forum.
Mss is het dezelfde persoon die z'n eigenverhaaltje wat geloofwaardig wil promoten ? :P

Sry als dit toch waar is, maar 't lijkt me gewoon ongeloofwaardig.

Mac...

Badass junkie
Nja, ik kan amper lopen als ik stoned zat ben.
laat staan dat ik rare fratsen kan uithalen.

Bij mij gaat het meer van :kots:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
ja tis best wel raar..

hangt ook af van persoon tot persoon.
Als ze werkelijk zo mariginaal is kan het gerust zijn.

Ook temaken met hoeveelheden,
veel drank van een hoog alcoholgehalte of/en
veel weed (als het wel weed was) met een hoog Thc-gehalte.

kan ook zijn als de persoon het nie gewoon is om te drinken of te paffen, er nie goe tegen kan.

kan ook zijn dat da op da moment wel bewust van die dingen deed.

kortom: dit mens is gwn anders of ons.

kleine aanpassing:
nooit weed mengen met TE veel acohol -> Als je geschift bent.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
srry voor de dubbele posting, weet ook niet hoe het komt.
en srryh als men nederlands ni duideljk is. kom va west-vl.

beetje uitleg voor mogelijke dingen die je nie verstaat:

marginaal: zot, geflipt, gefreakt,...
paffen (weet je warschijnlijk wel) bedoel ik drugs roken
en daze die dingen op da moment mss bewust deed.

srry voet ongemak.
kgan der int vervolg op lettn.

:flushed:

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
hahahaha :beer: nou ik gloof het wel , heb ook een hele slechte ervaring gehad met alchol+wiet combineren, doe ik never nooit meer,praatte ook allemaal onzin enzo, maar dat ging wel over echte personen en echt over me omgeving, maar tis nog nooit zo ver gekomen dat ik aan krekels en de paus d8..

michielxboxer

Belezen gebruiker
mathijs zei:
Hmm je kan wel aardig kapot gaan van die combo, maar zo erg heb ik het nooit gehoord :confused:

licht er aan hoeveel hij dan heeft gedronken, ik heb een keer zo geflipt zonder die wiet, maar gewoon na 20 + biertjes..., daar zal het wel door komen

Bal0n

Badass junkie
michielxboxer zei:
mathijs zei:
Hmm je kan wel aardig kapot gaan van die combo, maar zo erg heb ik het nooit gehoord :confused:

licht er aan hoeveel hij dan heeft gedronken, ik heb een keer zo geflipt zonder die wiet, maar gewoon na 20 + biertjes..., daar zal het wel door komen

Je wilt geen chemische drugs gebruiken, of iets anders dan weed of hasj, maar je drinkt wel 20+ bier op je 16e?

Wake up :wink:

jacey

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat ze gewoon erg lam was en een paar haaltjes van joint erbij. Die haaltjes zullen je alleen maar misselijk gemaakt hebben maar waarschijnlijk was je gewoon hartstikke dronken.

Jeller

Badass junkie
Goh als ge toch veel wilt zuipen en ook veel smoren doe het dan zo: Drink en pintje of 2 en rook en jointje.. Drink er nog een paar en rook een jointje enzovoort enzovoort.. Zo ga je veeeel minder rap slecht het is echt waar, maar als je eerst veel drinkt en dan wat smoort geeft die joint echt zo'n impact van bAAAAAm.. dusja ofwel moet ge actief blijven dan kan ik er toch beter tegen

Obsessed

Belezen gebruiker
lust geen pils , geef mij maar wat vodka of tequila :grin: Maar dit wil ik zelf wel eens onderzoeken :P Zal me eens goed zat zuipe en dan eens een jointje roke

spacekonijn

Badass junkie
Obsessed zei:
lust geen pils , geef mij maar wat vodka of tequila :grin: Maar dit wil ik zelf wel eens onderzoeken :P Zal me eens goed zat zuipe en dan eens een jointje roke
neem wat guaran of cafeine pillen. drink dan flink wat sterke drank en rook daarna een klein puur sticky.
ben nergens zo van de kaart van geweest als daarvan.
het enige nadeel is dat je de volgende dag totaal niet meer weet wat er gebeurd is

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
het beste kan je helemaal niet verder gaan dan die eerste 2 pintjes!
goh ja in principe wel, maar de bedoeling is natuurlijk om een zware maar leuke roes te hebben en ik denk niet dat dat zal lukken met 2 pintjes behalve als ge dan veel meer blowt maar das ook nie zo goe e

Bovenaan