Weedplantjes

Boksbal

Newbie
Yow growers

kheb hier een paar foto's van plantje
hoe zien jullie juist dat het een vrouwtje is?

eerst mijn foto's:

dan een voorbeeldje van een vrouwtje:

dat bolletje zie ik ook op mijn plant , maar de haartjes niet

iemand met grote kennis?

Mvg en groetjes
Sammy Sooz V

The Used

Bewuste gebruiker
Geen grote kennis, maar aan de vorm van de plant te zien is het een vrouwtje..., hij heeft veel uitlopers etc. en is niet een bonenstaak met verder geen vertakkingen. Mannetjes zien er vaak ook ongezond uit. Ik beloof het niet , maar ben er toch wel zo goed als zeker dat dit een vrouwtje is!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Aan die close up van het haartje lijkt het mij dat het een vrouwtje is, mannetjes planten krijgen echt een soort knopjes waar bloemetjes uitkomen, en vrouwtjes echt van die pollen met van die haartjes eraan.

mannetjes zien er niet altijd ongezond uit hoor, ik had er vorig jaar eentje en die werd het grootst van allemaal :mrgreen:
..k heb nu ook gelijk genoeg zaadjes voor 10 generaties, maar ach :rolleyes:

Boksbal

Newbie
Radeon915 zei:
Aan die close up van het haartje lijkt het mij dat het een vrouwtje is, mannetjes planten krijgen echt een soort knopjes waar bloemetjes uitkomen, en vrouwtjes echt van die pollen met van die haartjes eraan.

die close up foto is niet van mijn plant , maar als voorbeeld bedoeld!

Nieuwe foto:'s

Is het misschien beter als ik hem knip , dan groeit hij meer in de breedte , of is het beter in de hoogte?

Happydude

Belezen gebruiker
de close up is van een vrouwtje ... zie je een bolletje en geen haartje dan heb je een mannentje .. als het je emige plant is dan gewoon laten staan .. anders nog even aankijken en als het echt balletjes worden de zaag er in en omhakken :smoke:

Boksbal

Newbie
Happydude zei:
de close up is van een vrouwtje ... zie je een bolletje en geen haartje dan heb je een mannentje .. als het je emige plant is dan gewoon laten staan .. anders nog even aankijken en als het echt balletjes worden de zaag er in en omhakken :smoke:

hij/zij? staat nu 2 weken buiten , kkan moeilijk anders met dit weer hé? :) ja er komen nu wel dikke bolle aan echt! maar mijn camera kan precies geen close ups nemen! kga dit nog eens proberen en dan aan jullie tonen

kheb nog een plantje staan , hopelijk is deze dan zeker een vrouwtje!

deze is echter nog maar 10 cm groot :tongueout: kan nog niet echt bevrucht worden

de grote staat vanachter in men tuin en de kleinere vanvoor dus...

Boksbal

Newbie
The-Ultimate-Dje zei:
is volens mij wel een vrouwtje

maar hoelang heb je dat ding al buiten staan? en welke soort?

de soort weet ik niet , de zaadjes zaten bij een zakje white widow :tongueout: , dus miss white widow? :tongueout:

nog iets , ik heb de top er al redelijk vroeg afgeknipt en is nu gesplitst in 2 toppe , miss dat jullie daarmee denke da hij vrij goed vertakt is...

The-Ultimate-Dje

Experimenterende gebruiker
white widow is een mooi plantje succes ermee!

als je dit met die bollen bedoelt is het een hij (ik hoop het nie voor je) als het een hij is gooi hem dan ook meteen weg naja je weet wel waarom

zelf had ik ook white widow zaadjes maar ik ben ze kwijtgeraakt ofzo
maar ik heb wel 7 stekjes gekregen (feminized) (weet de soort niet) heb ze gewoon buiten gezet en geef ze zo nu en dan wat voeding en de toppen beginnen zich al te vormen, ze groeie nie echt lekker. zijn net 15 cm groot ongeveer en de toppen beginnen zich al te vormen. komt dit doordat het stekjes zijn? of? niet genoeg licht gehad? (groeifase 18 uur licht) ik weet het niet.. is er iemand die me vraag kan beantwoorden?

ik heb nog weinig ervaring met kweken vorig jaar zomer gedaan het leek geweldig te lukken maar je hebt van die mensen die je boel weer gaan verzieken..

Boksbal

Newbie
ok die eerste was dus een mannetje en ligt allang ergens bij het gft te rotten :tongueout:

Kheb nu die andere staan en daar komen in de oksels blaadjes met een rode punt op?

op wat wijst dit?
zal binnekort foto posten

Grtz

Bovenaan