Weegschaal drugs

J0rrit

Badass junkie
Ik wil een weegschaaltje kopen voor het wegen van drugs. Het liefst heb ik een die op 2 decimalen nauwkeurig is. Nu ging ik naar de plaatselijke smartshop, en ik zag dat weegschaaltjes die op 1 decimaal nauwkeurig waren niet goedkoper dan 50 euro waren.

Toen ik nog even verder ging kijken zag ik bij de kijkshop ook een weegschaaltje op 1 decimaal nauwkeurig, deze was 15 euro. Nou lijkt hjet me dat die van de smartshop beter zijn om te gebruiken, deze zijn namelijk echt bedoel om drugs te wegen. Waar moet ik nou op letten bij het kopen van zon weegschaaltje, welke funties moet die hebben voor het goed kunnen wegen van drugs?

J0rrit

Badass junkie
Maar stel ik vind een weegschaal die op 0,01 nauwkeurig weegt in een 'gewone' winkel, dus geen smartshop, is deze dan gewoon goed om drugs mee te wegen?

Of zijn weegschalen uit een gewone winkel niet goed om drugs te wegen, alleen die uit de smartshop, omdat ze er voor gemaakt zijn als het ware?

J0rrit

Badass junkie
Oke tnx, dadelijk ff bij MM kijken, hopelijk hebben ze ze daar ook heb namelijk nog een bon.

Little Monk

Experimenterende gebruiker
heb zelf een weegschaaltje voor wiet en dergelijke met 0.1 en die is vaak niet accuraat dus hoe preciezer hoe beter!

verder kan je ook naar een sieradenweegschaaltje (voor diamanten, kralen, goud, zilver enz.) zoeken die zijn ook erg naukeurig

succes! en laat even weten waar je de goedkoopste vindt, ik zoek zelf namelijk ook! :wave:

J0rrit

Badass junkie

J0rrit

Badass junkie
IK heb er een vraag over, bij betaalwijze heb ik vooraf betalen gedaan, nu krijg ik dit te zien waar ik het over moet maken:

U kunt het bedrag overmaken op:
Naam: Ucky Trading
Plaats: Den Bosch
Nummer: 1082 83 534
IBAN: NL78 RABO 0108 2835 34
bank/banque: Rabobank Den Bosch eo
BIC: RABONL2U

Ik wil het via internet doen, dit kan dus zo niet ofwel? Hoe doe ik het gewoon met internet bankieren?

J0rrit

Badass junkie
pipoxyz zei:
Om die vraag te beantwoorden hebben we je creditvard nummer en persoonsgegevens nodig :wink:

Die bic en Iban zijn internationale banknummers.
Jij kunt het dus gewoon overschrijven naar reknr:1082 83 534
ter name van:Ucky Trading
etc.

Oke, tnx man ik snapte er al helemaal niks meer van :P

EDIT: het adres waarna die bezorgt wordt bestaat uit 7 kamers, maar het staat op naam van iemand die daar niet woont ( ik dus ), ik neem aan dat een van hen het gewoon kan/mag aannemen met een krabbeltje ofzo?

3970

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Agonist zei:
Hier, dezelfde voor $9.99

0.001 nauwkeurig, pincet, ijkgewichten, etc

http://cgi.ebay.nl/10g-0-001-DIGITAL-PO ... p1638.m122

ziet er niet echt betrouwbaar uit sinds het helemaal uit china wordt verscheept...kost dan wel 10dollar maar hoeveel komt daar nog bij?

En toch zul je staan te kijken van de nauwkeurigheid van dat goedkope ding. Ik heb er 1, en heb op het werk eikgewichtjes gemaakt op onze professionele, geijkte weegschaal. Deze thuis gewogen, en echt binnen 1 mg :hearteyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat is inderdaad een goede weegschaal, met de mogelijkheid opnieuw te kallibreren.

Aanrader!

Als je natuurlijk een semi-professioneel labo wilt uitbouwen, zou ik je iets anders aanraden, maar voor huis-tuin-en-keuken psychedelica volstaat het zéker.

Spor

Wijs gebruiker
jcp zei:
Ik heb deze:

http://www.weegschaalboer.nl/digitale-precisie-weegschaal-gram-0005-gram-nauwkeurig-p-137.html

Is op 0.005 gram nauwkeurig, en ik kan er mijn capsules 2c-b prima mee vullen :) maar vaak weeg ik het 2x omdat het soms raar afwijkt, dus niet helemaal perfect deze... Maar wel goedkoop :wink:

:hearteyes:

Zodra ik de link zag ( een tijd geleden al, in een of ander topic over paddo's ) drekt besteld en gekocht. Nederlandse onderneming, leek me wel in orde. Heb m in mijn geval zelf opgehaald in den bosch, maar ken iemand die m had besteld, duurde 2 dagen langer als beloofd geloof ik maar is wel gewoon aan gekomen. Verder is ding naar mijn mening PERFECT om drugs af te wegen, de meeste drugs gaan toch om meer dan 10 milligram ( weegt dus 5 milligram naukeurig ) dus is het sowiso goed, en het voordeel van deze ten opzichte van 0,001 versie is dat deze max 50gr kan wegen, en de andere maar max 10 gr... En ik weeg wel regelmatig meer als 10 gram af met dingen...

Voor erg lage - 2c-b achtige toestenden is hij niet perfect, maar zeker bruikbaar.. Als je er dergelijke hoeveelheden mee weegt moet je gewoon wat meer gedruld hebben.

1 nadeel - valt snel uit ! onder het mum van te lang geen activiteit... ( of is dat alleen bij mij ? )

Bovenaan