week ziek door speed/mdna .....

he hallo
ik gebruik nu sins een tijdje drughs
ik heb coke speed pillen en mdna geprobeert
maar nu heb ik de laatste paar keer als ik speed en of mdna gebruik dat ik een week lang goed ziek en depprie ben...
weet iemand hoe dit kan ??
ik gebruik niks samen het is dus of speed of mdna maar bij bijde word ik echt goed ziek veel over geven koorts geen eet lust.....
heb het nu paar keer gehad en ook op gelet bij welke drugs ik het dus wel en of niet heb...
ik zelf denk dat het meeste door de speed komt want als ik pilletje op heb zonder speed niks aan de hand pak ik met speed er in word ik weer ziek.
ik heb nu zelf de beslissing genomen er mee te stoppen het is het niet waard ik ben nu mama en vind het niet meer in mijn leven passen en kan me niet veroorloven een week ziek op bed te liggen omdat mama een nachtje wil feesten.
maar ben toch nog wel benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben en of hoe het komt.

groetjes partymama

zommes

Badass junkie
Die drugs waar jij het over hebt, speed en md-M-a, die vreten de reserves uit je lichaam bij het gebruiken. Dus als je daarna die reserves niet goed aanvuld door goed te eten en te slapen... dan zal je inderdaad ziek worden.

Mijn tip dus: Eet goed en gezond na je gebruik en zorg dat je niet meer dan 1 nacht doorhaalt.

Btw: Ben je moeder? of is die naam voor de grap?

Play_bunny

Wijs gebruiker
zommes zei:
Mijn tip dus: Eet goed en gezond na je gebruik en zorg dat je niet meer dan 1 nacht doorhaalt.

Goede tip, maar ik zou het niet alleen erna doen. Ik doe het zelf ook de week daarvoor, en heb nergens last van na gebruik.
Verschilt natuurlijk per persoon, maar het kan in ieder geval nooit kwaad :)

nutsss

Wijs gebruiker
partymama28 zei:
ik gebruik niks samen het is dus of speed of mdna maar bij bijde word ik echt goed ziek veel over geven koorts geen eet lust.....

ik zelf denk dat het meeste door de speed komt want als ik pilletje op heb zonder speed niks aan de hand pak ik met speed er in word ik weer ziek.

je spreekt jezelf tegen. Gebruik alsjeblieft niet ieder weekend iets in deze situatie! Overmatig MDMA geeft ernstige problemen in je hersenen en deze symptomen lijken daar zeker op. Stop bijvoorbeeld 6 weken met alle drugs en als je dan weer uitgaat, neem dan niet te veel en niet te vaak. (1 x per 4 tot 6 weken bijvoorbeeld)

Denk ook aan alle vitamines en dergelijke, drugs slopen je lichaam.

EN vooral: denk aan je kinderen.

zommes

Badass junkie
Hehe, ok.

De topicstarter inderdaad misschien wel.

Ik niet, denk ik, nooit erge last van ziektes na gebruik...

zommes zei:

Btw: Ben je moeder? of is die naam voor de grap?

ik eet altijd goed van te voren en ook daar na en drinken doe ik ook veel ik drink geen alkhol maar water dan op zo'n avond en slapen ga ik ook want ik wil zeker altijd een uur of 5 geslapen hebben of iig in bed gelegen.....

en ja ik ben echt moeder... en dat is ook de reden dat ik nu gelukkig in zie dat ik dit leventje niet meer wil...
het is het niet waard een week en of dag verot te zijn dat kan ik niet maken tegen over me zoontje.
en neeee ik heb niet in me zwangerschap gebruikt !!!!!
en als ik iets deed was het eens per 2 maanden of zo niet elk weekend hihi dat zou ik echt niet trekken het is gewoon af en toe voor de fun maar niet voor de gewoonte :wink:

groetjes partymama

nutsss zei:
partymama28 zei:

je spreekt jezelf tegen. Gebruik alsjeblieft niet ieder weekend iets in deze situatie! Overmatig MDMA geeft ernstige problemen in je hersenen en deze symptomen lijken daar zeker op. Stop bijvoorbeeld 6 weken met alle drugs en als je dan weer uitgaat, neem dan niet te veel en niet te vaak. (1 x per 4 tot 6 weken bijvoorbeeld)

ik spreek mezelf niet tegen want ik bedoelde niet dat ik speed en pillen gebruik tegelijkertijd maar dat ik wel is 1 pilletje pakte en daar IN dan speed zat.......
en als ik dus iets pak doe ik het ook met maten ik drink 1 glas water met een puntje mdma dus dat is niet echt schrikbarend veel....
en idd ik moet ook aan me zoontje denken en daarom ben ik er dus ook mee gestopt het is het niet waard !!!
en ook nog als ik iets pakte is mijn zoontje op een velige andere plek bij zijn opa en oma dus ik gebruik niet als hij thuis is of bij een andere oppas is.
ik drink ook geen alkhol als ik iets van drughs gebruik en ben meestal gewoon bij me positieven hoor ik ben niet iemand die graag van de weereld is ja lichterlijk maar niet zo dat ik niks meer weet.

groetjes partymama
Denk ook aan alle vitamines en dergelijke, drugs slopen je lichaam.

EN vooral: denk aan je kinderen.

zommes zei:
Ja, ik word ook altijd een beetje huiverig van ouders die veel dope gebruiken.

ik gebruik dus niet veel....
eens in de 2 maanden en dan bv een lijntje speed en of 1 pilletje en of 1 glas met een korrel mdma dus dat valt echt wel mee maar ik word er dus echt ziek van ook al is het zo weinig ook de reden dat ik gestopt ben met alles want dat is het me echt niet waard en uuuh idd ik ben mama en moet me verantwoordelijk gedragen maar ja als iemand een krat bier op een avond op zuipt hoor je niemand maar ik drink geen alkchol zeker niet in combi met drughs......

hoop dat het nu wat duiderlijker is dat ik niet zo'n geflipte moedert ben die zich elk weekend suf zuipt slikt en snuift :P

zommes

Badass junkie
partymama28 zei:
ik gebruik dus niet veel....
eens in de 2 maanden en dan bv een lijntje speed en of 1 pilletje en of 1 glas met een korrel mdma dus dat valt echt wel mee maar ik word er dus echt ziek van ook al is het zo weinig ook de reden dat ik gestopt ben met alles want dat is het me echt niet waard en uuuh idd ik ben mama en moet me verantwoordelijk gedragen maar ja als iemand een krat bier op een avond op zuipt hoor je niemand maar ik drink geen alkchol zeker niet in combi met drughs......

hoop dat het nu wat duiderlijker is dat ik niet zo'n geflipte moedert ben die zich elk weekend suf zuipt slikt en snuift :P

Nee ok. Dat valt dan inderdaad heel erg mee.

Gelukkig maar :wave:

c&m

Belezen gebruiker
nou ik ben ook een mama .en wij gebruiken het alleen thuis of bij onz maatje ...onze dochter slaapt bijna elk weekend wel bij opa en oma (omdat zij de enigste kleindochter is ..... :hearteyes: ) en zoon lief als wij een weekendje willen doorzakken ,wij gebruiken zo`n 2x per maand en alleen op vrijdagavond (EN ZONDER KINDEREN !)...dan heb je de tijd om bij te komen ....
snoepjes hebben wij achter slot en grendel ...
de laatste tijd werd ik ziek van ghb en ben daar ook mee gestopt (verlopig :grin: )
org69 is de hot item bij ons .(nu even niet wordt er nu ook ziek van nl)nadeel is je ben de dag erna hellemaal stuk omdat het meer energie vreet van je lichaam dan een xtc tje ...nemen extra vitamine`s en vers geperst fruit helpt zeker wel ....
als wij geen org69 hebben we snoepjes ...zeer relaxt ,maar soms wordt ik daar ook behoorlijk ziek van ,het ligt eraan (bij mij dan) wat ik gegeten hebt ervoor en hoe lang daarvoor ,ik doet nu als ik net een pillentje op heb een banaan eten ..bij mij helpt het in ieder geval .....

het kan volgens mij ook aan liggen hoeveel in je 1x in neemt ,,als je ineens te hard gaat kan je daar ook behoorlijk beroerd van worden

mijn mening is ; je kan als ouders zijnde best drugs gebruiken ,maar gebruik het dan met mate en doet het bewust en zeker niet als ze erbij zijn ...stel je voor je ligt te stuipen ed en de ambu moet komen ...brrr

Psykaholik

Wijs gebruiker
zommes zei:
Hehe, ok.

De topicstarter inderdaad misschien wel.

Ik niet, denk ik, nooit erge last van ziektes na gebruik...
met speed heb ik nergens geen last van.
niet tijdens of niet na het gebruik.
ma ik kan ook een lijn pakken en een half uurtje later iets aan het eten zijn.
met pillen voel ik me niet ziek de dag erna maar wel tam.
dan heb ik nergens geen goesting in, alleen maar rustig op mijn gemak ergens zitten.

Lana

Wijs gebruiker
Ik ben ook mama en gebruik soms nog weleens wat.
Blowen zoiezo, die hou ´k erin. Lekker voor de rust.
Maar speed nog maar héél sporadisch, ook om de reden dat ik er een week van bij moet komen. ik ben er niet ziek van, maar raak er geestelijk helemaal geflipt van.
Niet leuk voor m´n zoontje als mama niks kan hebben en om het minste en geringste de pan uit flipt.
Tja wat er aan te doen is... Gewoon maar laten denk. Hoe jammer het ook is. Of heel af en toe doen en idd hopen dat je het met bovenstaande adviezen kan voorkomen of beperken.
Het is zoiezo een moeilijke combinatie, moederschap en van drugs houden.

Mac...

Badass junkie
Het is idd vrij normaal dat je down bent na speed en ook na pillen. Het enige is dat sommige mensen hier net wat gevoeliger voor zijn dan anderen. Ik ken wel meer mensen die bv geen pep gebruiken, omdat ze anders weten dat ze een week lang kut eraan zijn.

Maar als ik heel eerlijk ben vind ik dat je als ouder je verantwoordelijkheden moet nemen en helemaal geen drugs moet gebruiken. Je moet het goede voorbeeld geven en als je nog niet klaar bent om de drugs opzij te zetten als je een gezin hebt, ben je waarschijnlijk nog niet klaar geweest om kinderen te krijgen. Dit is echter slechts mijn mening en weet dat er veel mensen zijn die er anders over denken..

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik werd ook vaak ziek na gebruik van drugs...
Je moet zorgen dat je extra gezond eet,zowel voor als na gebruik,en dan praat ik niet over 2 of 3 dagen ervoor.
Drugs gebruiken is een aanslag op je weerstand.

Boogie!

Experimenterende gebruiker
kheb hier ook voor de eerste keer last van..
vrijdagnacht xtc, zaterdagnacht xtc.. en ben nu enorm chagrijnig, agressief.. pijn aan mn borst, hoofd en rug..

tis echt nie leuk.. eten gaat ook heel moeilijk, maar het moet toch..

Jeller

Badass junkie
c&m zei:
,wij gebruiken zo`n 2x per maand en alleen op vrijdagavond
dat wil dus zeggen dat je de helft van de maand ziek bent

Bovenaan