Weekend Gebruikers

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind pep gebruiken puur om wakker te blijven best vaag eigenlijk. Ik heb geen probleem nachten op rij wakker te blijven zonder dope. Ik zie eigenlijk niet waarom ik dat zou doen.. 't is natuurlijk wel een voordeel tegenover pakweg alcohol, dat als het 5u 's ochtends is ofzo dat je daar nog steeds fit staat en niet tam wordt. Dat pep je wakkerhoudt vind ik af en toe + en af en toe -. Ik neem het omdat ik het echt wel lekker vind, wars van of je er nu van kunt opblijven of niet. Als ik dan aan het afkicken ben en ik kan nog niet slapen vind ik het eerder een nadeel. Dan hoor ik altijd "das toch de bedoeling?" :rolleyes:

JunkXL

Bewuste gebruiker
psychopsychedelic zei:
@JunkXL je zegt dat je niet om de verkeerde redenen gebruikt maar je zegt ook dat je geen verplichtingen hebt op dit moment en dat het er in is geslopen, heeft dat te maken met dat je je gewoon kei hard verveeld want dat is tog een verkeerde reden naar mijn mening
Peace

Ik heb inderdaad geen verplichtingen waardoor ik in vele ogen een ongestructureerd leven zou hebben. Mijn structuur bestaat niet uit werken of school waardoor ik dagelijks onder de pannen ben. Toch heb ik structuur nodig in mijn leven. En die maak ik zelf. Ik vul zelf mijn dag in. Ik kan mij prima vermaken en verrijken met mijn dagelijkse dingetjes. Soms verveel in me wel helemaal kapot (maar jij niet dan?) maar dat is voor mij een reden om mezelf weer te gaan ontplooien op welke manier dan ook. Geen reden dus op te snuiven..
De beredenering dat vervelen gelijk staat aan een reden om te snuiven snap ik daarom ook niet. Of dat ik me kapot verveel?

Zoals ik al zei: verveling is voor mij een reden om mezelf te ontplooien. De zelfrealisatie die ik nastreef zorgt in ieder geval nooit voor verveling! Net wat een mens wil in het leven he!
Een goede reden om te snuiven was mijn afgelopen nacht :grin:.
Een maat vierde zijn verjaardag wat eigenlijk al een leuke gelegenheid is! Zijn vader was ook van de partij. Die heeft zijn wilde haren al wel verloren maar is zoals ik het noem gewoon een lekkere: waaskaas. Uren heb ik met die kerel lopen praten over toen en nu. En verschil van 30 jaar. Samen wat gesnoven, geblowd en gedronken. Ik heb afgelopen nacht kortom uren lopen filosoferen met iemand die meer levenservaring als mij beschikt. Heerlijk vond ik het om die kant ook eens te horen! En al die inzichten van een ander helpen weer mee aan mijn zelfontplooiing. Wat ik al een goede rede vind om te snuiven. De beste is nog steeds omdat ik het leuk vind!!

En ik ga geen moeite doen om uit te leggen dat speed sneaky is...

:wave:

"One thing leads to another”? Not always. Sometimes one thing leads to the same thing. Ask an addict.
George Carlin

Bovenaan