1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Weekendje Cocaïne en Ketamine...

Discussie in 'Trip reports' gestart door Larocca1971, 6 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Weekendje Cocaïne en Ketamine...

Setting: Vrouw, 47 jaar, 1.90m, 78kg, vrijdag 26.10.2018 tot zondag 28.10.2018, dosis ketamine: hoog tot zeer hoog. 300-350 mg, nasaal. Cocaïne: naargelang de behoefte, nasaal. Op het ganse weekend gaat het over 2g Cocaïne en 2g ketamine - S-isomer variant.

Na maanden echt niks van drugs, was de drang vrij hoog. Nog eens nood aan een escape from reality. Ik voelde me goed. Weekendje alleen thuis, geen kids, mijn man zou pas zondag laat thuis komen.

Vrijdag door de dag regelmatig lijntje cocaïne. Eerst wat opruimen. Alles is leuker op Coke. Lang en uitgebreid bad genomen met de Coke ernaast. Scrub en dan volledig onthaard. Huid voelt dan super aan. Dan broodje gegeten en vroeg de zetel in. Paar films gekozen. Verzameling lijntjes Coke lag klaar op mijn gsm. Echt genieten. Na drie klassiekers (Divergent/Insurgent/Allegiant) was het over middernacht, genoeg C gehad ook, tijd om naar boven te gaan.

Deze tijd van het jaar is zalig. De twee ramen op slaapkamer stonden op kantel. Kamer was lekker fris. Ik had proper lakens gelegd overdag. Ik ga op bed liggen en neem de Ketamine. Leg een 8-tal lijntjes op mijn gsm. Muziek stond klaar op mijn gsm en oortjes staken in. Op korte tijd met wat tussenpoos neem ik de ketamine en ga liggen. Na 4 voelde ik al iets komen, tegen dat alles op is, begin ik het steviger te voelen. De muziek is herkenbaar. Gebruik altijd de zelfde set. De ketamine slaat nu goed in. Ik lig languit in het midden van het bed. Donsdeken over mij. Mijn armen liggen van mijn lichaam weg, op het donsdeken, mijn vingers gespreid. Alles voelt lekker koel aan. Doordat ik mij die dag volledig onthaard heb, voelen dekens zeer intens aan op je huid. Ben gek op dit gevoel. Alles is dan zeer intensief.

Gebruik steeds dezelfde muziek. Geeft me een leidraad. Voor de liefhebbers...

Nu is de ketamine volop aan het werken. Ik dwaal verder en verder af. De visuals worden sterker en sterker. De cocon rondom mij begint te sluiten. Het lijkt alsof je bewustzijn vrij in je lichaam kan bewegen. Ik verlies ook alle oriëntatie in de kamer. De werelden en beelden in de trip zijn nu een rollercoaster. Je ziet dimensies, geluid, gevoel, vreugde, emoties die overgaan in werelden en landschappen. Het lijkt of de ganse stroom een kneedbaar kluwen is van materie waaruit alles bestaat, ontstaat, wordt vormgegeven. Daarbij heb je dan nog de complexe gedachtegang die voor mij toch typisch is voor ketamine. Je verliest je er niet in, je komt er altijd wel op een verhelderende manier uit.

Ik reis mee. Ik zie beelden uit mijn jeugd. Landschappen zie je fotografisch. Soms zie je alles in rood, alles in groen, maar wel super gedetailleerd, in alle schakeringen. De werelden wisselen elkaar ook af in snel tempo. Winterlandschappen, steden, universum, ruimtes, heelal, alles passeert de revue. De druk van mijn handen lijkt ook beelden te creëren en vorm te geven. Nu lijkt mijn ganse lichaam gesloten te zijn. Ik open mijn ogen. Ik kan rondkijken, maar het is net of je vanuit een cocon kijkt. Er is geen relatie tussen de ogen en wat je ziet en je eigen lichaam. De ogen open of gesloten, doet geen afbreuk aan de trip. Ook al kijk je eens, in je onderbewustzijn voel je de trip voortrazen.

Aan de hand van de muziek weet ik dat ik op de top van de trip moet zitten. Als een auto voorbijrijdt, doet dat geen afbreuk aan de trip, soms schijnt een autolicht de kamer binnen. Het voelt als onwerkelijk aan. Ik voel me zeer gelukkig. Alles lijkt ook logsich. Alles heeft een rede. Het is goed. Zeer complexe gedachtegangen leiden tot oplossingen voor situaties of problemen lijken ook niet te bestaan. Je ziet alles en weet alles. Tijdens de trip kijk je soms letterlijk tegen je eigen binnenste en eigen leven aan. Het lijkt alsof dat je opzoekingen kan doen in je eigen leven en je eigen verleden.

Emoties zijn zalig. Soms lach je haast. Soms voel je je verdrietig, maar niet op een bezwarende manier. Wel een bevrijdende. Ketamine heeft het allemaal en geeft het allemaal.

Omdat het lang geleden is, kom ik niet toe aan relaxatie oefeningen of andere denkoefeningen die ik soms kan toepassen. Heb ook mijn positie op bed niet kunnen wijzigen. Volgende keer aan denken, geeft toch een extra dimensie aan de trip. Ketamine is voor mij ook niet echt een drug om achterover te zakken en niks te doen. Ik wil experimenteren met gedachten en denk patronen, temperatuur, locatie, aanvoelen van en sensitiviteit huid, bewustzijn verplaatsen naar buiten het lichaam,...

Ik voel dat de druk van mijn handen in het donsdeken iets minder wordt. Het helse ritme van de trip is ook aan het voorbij gaan. Alles wordt wat zachter. De visuals nemen wat af. Ik weet dat het nu verder gaat afzwakken en draai me op mijn zijde en ga in foetus houding liggen. De oortjes laat ik in maar zet de muziek iets stiller. Voel me en ben ook moe. Ik voel me erg geborgen en gelukkig. Na een tijdje val ik in slaap. Ik word ’s morgens wakker als het al licht is, een brede smile op mijn gezicht. Ketamine kan zo’n een verademing zijn.

Zaterdag neem ik een bad, ga wat wandelen in de bossen hier. Dan paar broodjes met beleg. Dan zelfde procedé als vrijdag. Overdag en ’s avonds Coke. Alleen, zaterdag trip ik tweemaal. 1x rond middernacht, andere trip rond 4 uur. Ik slaap niet boven, maar val in slaap op de zetel.

Ik word pas tegen de middag wakker. Bad, iets eten, wat wandelen. Sla de rest van de Coke erdoor de uren voor mijn man thuis komt. Rond 22.00 is hij thuis. Hij moest nog enkele zaken voor werk afmelden, maar ik ga al naar boven.

Wil de laatste ketamine nemen. Maar daar gaat het fout. Alles is klaar, maar ik moest mijn laptop nog weg zetten en oortjes insteken en muziek klaarzetten. Ik had echter al twee lijntjes genomen. Door de Coke vermoed ik had ik kleine wonde in mijn neus. Ik voel de ketamine haast direct in kicken. Ik neem direct twee lijntjes bij. En dan ga ik de mist in. Ik weet alleen dat ik mijn laptop heb proberen weg te zetten en oortjes in te steken. Dat is achteraf gebleken niet gelukt.

Het eerste dat ik terug besef van realiteit is dat mijn man met een handdoek naast mij op bed zit en hoor ik hem vragen of ik drugs genomen heb. Moest hij niet vragen, zakje met rest ketamine lag in bed met buisje erbij.

Ik herinner me van de trip zelf alleen het einde. Ik lag aan de radiator op mijn oude kamer. Ik zag allemaal beelden van vroeger, aftellend, terug naar het begin. Ik had alleen het besef dat alles bestond uit een kneedbare materie. Daaruit kwam alles voort. Mijn leven, mijn gedachten. Dan was de dood daar. Geen probleem deze keer. Alles begint gewoon weer opnieuw. Dan krijg ik voor het eerst echt besef wat er gaande is. Ik heb overal pijn. Mijn man droogt me af. Ik vraag waar ik ben en wat er gebeurd is. Scherm telefoon is gebarsten. Bed ligt vol korrels ketamine. Na een tijdje kom ik beter en beter tot bewustzijn en kan ik praten met mijn man. Eerst bekennen natuurlijk. Dan vertelt hij. Hij hoorde plots veel kabaal. Is naar boven gekomen. Ik lag op de grond te spartelen en had de radiator vast. Hij heeft me moeten loswrikken en op bed slepen. Dan wachten en praten en me nat maken tot ik bij zinnen kwam. Mijn enkels, ellebogen knieën, …. Alles ziet blauw en doet nu nog pijn. Spastische ritmische bewegingen op een stenen vloer doen nadien wreed pijn. Geloof me.

Dit is de vierde keer op 4 jaar dat ik de mist inga met ketamine. Zeer onaangenaam. Voorzichtigheid met hogere dosering is echt wel aangeraden. Best ook niet alleen. Ketamine is super als het goed gaat. Als het slecht gaat, niet leuk. Dat is zacht uitgedrukt. Maar het zal me niet weerhouden het opnieuw te doen. De inzichten en de trip met ketamine zijn zeer verhelderend en zaligmakend voor mij. Het is een ontsnappen uit de realiteit door bezig te zijn met die realiteit maar op een andere manier. Je krijgt wel meer ervaring in de trip met ketamine na verloop van tijd en herhalen. De muziek helpt en geeft een leidraad, zonder die muziek was ik echter verloren. Ketamine blijft toch iets waar je zeer voorzichtig moet mee zijn vind ik. Los van dit alles. Ik gebruik liever drugs in de winter. Weet niet waarom. Misschien omdat de nacht langer is en je beter controle kan uitoefenen met temperatuur qua afkoelen en zo. Nog eens over nadenken.

Ondanks de afknapper op het einde, toch een voldaan gevoel. Ik weet vrij goed wat er misgelopen is, die ervaring neem ik mee voor het geval dit nog eens gebeurd. Vooral het sterven was minder beangstigend dan de keren ervoor. Het kwam nu meer als een wedergeboorte over en ik panikeerde niet. Ik weet dat ik gewoon blijven liggen ben tot er iets van leven was in mij of rond mij, er meer bewustzijn was. Misschien zoals het einde van K-Pax...

Xx

Eik, verwondering, Rebell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker Donateur

Vergeef me maar ik wil eerst een vraag stellen aangezien ik nu de tijd en eerlijk gezegd motivatie niet heb om het te lezen haha sorry.

Maar is Ketamine niet een narcosemiddel? Is het wel veilig om dit samen met Cocaïne te doen? lijkt mij dat het elkaar juist tegenwerkt, nou kan dit naar gevoel heel anders voelen maar ik doel meer op het lichamelijke, daarbij heb ik dan ook geen ervaring met Ketamine en ben ook niet plan om het binnenkort te proberen aangezien het niet als een zeer veilig middel overkomt :lolol:

Als ik er zo overheen kijk heb je redelijk wat moeite in dit trip report gestoken dus ik kom zeker later vanavond even terug een kijkje nemen..

3. Iskra

Iskra Belezen gebruiker

Je hebt mij opzicht best nieuwschierig gemaakt naar ketamine, tenminste je eerste trip. Klonk heel mooi en mooi beschreven ook.

K-pax ❤️

Laatst bewerkt: 6 nov 2018
  4. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Je hebt wel een hele aparte manier van Keta gebruik.
    Ik ken het wel ik heb andere in deze groep ook gehoord dat ze juist voor die K-hole gaan en veel nemen alleen.

Wij doen het juist in een bepaalde setting samen of met een vrienden groep.
    Maar proberen juist niet te veel te nemen zodat iedereen juist gezellig word.

Ik gebruik coke bij de keta als ik het gevoel heb dat ik te veel heb gesnoven en het wil afremmen.
    Maar niet de hele tijd door elkaar.
    Maar heb wel een pakje erbij vaak achter de hand.

En wij gebruiken het samen met coke en alcohol als er een avond is dat iedereen de hele avond aan de coke en drank is.
    Iedereen wil maar meer coke en eigelijk voel je er toch niet beter door.
    Zo een bepaalde sfeer waar ik niet zo fan van ben.
    Dan kan een pakje keta de boel weer leven in blazen maar dan moeten die andere 2 (coke en drank) op een heel laag pitje.

Maar ik vond het interessant om te lezen.
    Gewoon een paar dikke lijnen erin terwijl je op bed ligt in je eentje.
    Die coke zal ik dan helemaal niet gebruiken die houd het alleen maar tegen.
    Gebruik het dan pas wanneer het je allemaal teveel word, dan haalt het je weer terug.
    Maar dan moet je niet al de hele dag aan de coke zijn geweest want dan werkt het weer niet zo.

5. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Hallo, werkt best na coke hoor. Als je een tweede trip wil doen is coke tussendoor wel handig om vlugger om bij positieven te komen. ik heb geen verschil in werking met of zonder coke vooraf. Neus effe spoelen en klaar. Ik gebruik Ketamine alleen voor de trip en liefst plat op bed, muziek erbij. Kan echt heftig zijn. Zijn de mooiste trips voor mij.
    Drink nooit alcohol in combinatie met drugs. Is bij mij zeer onvoorspelbaar. Soms teveel drank dan of teveel drugs, vlug blackouts. Ben dag erop een halve dag vergeten dan. Geen aanrader voor mij dus.
    Ik heb ook nooit Ketamine gebruikt wegens de negativiteit die er rond hing, tot vier jaar geleden. Is nu mijn favoriet als het op diepe trips aankomt. Kan wel mislopen. Maar de trip wint het. Die is machtig. Zeer intens.

6. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Dat is er natuurlijk wel zo dat het invloed heeft dat is een feit en geen speculatie.

Zo werkt het natuurlijk niet drugs word opgenomen in je bloedbaan en dan kan je spoelen wat je wilt maar dan zit het er natuurlijk al in.

Ketamine en alcohol was ook geen aanrader.
    Het was gewoon een uitleg hoe wij het gebruiken in tegenstelling hoe jij het gebruikt.

De tip met coke was een goed bedoelde tip.
    Coke dempt de Keta en dan heb je veel meer nodig om de trip te ervaren die zocht vandaar dat ik het zei.

7. Eik

Eik Bewuste gebruiker Tripreporter

@Larocca1971

Beetje late reactie hier. Interessant verhaal weer hoor! Ik heb zelf nog helemaal geen ervaring met Ketamine. Wat is het nu precies aan Ketamine dat dit je nieuwe favourite drug is geworden? Het klinkt mij alsof het een soort van "afstandelijke trip" is ofzo. Alsof je LSD hebt genomen maar je niet persoonlijk betrokken voelt bij wat er gebeurt. Maar goed ik weet niet echt waar ik het over heb want ik heb het nog nooit gedaan... Ben gewoon nieuwsgierig naar wat jou zo lovend over Ketamine maakt...

Anunnaki vindt dit leuk.
  8. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Boeiend report! Maar het klinkt ook wel alsof je een hele heftige reactie op ketamine hebt, ook al gaat het ook wel om een hoge dosis. Je bent in een soort volledige staat van verwarring opgestaan en gevallen begrijp ik? Dat heb ik niet eerder gelezen. Toch inderdaad de volgende keer maar zorgen dat er iemand bij je is, hoor, met deze doseringen! Veiligheid boven alles.

Ik twijfel een beetje of ik me in de beschrijving 'afstandelijke trip' kan vinden. Vind dat iets te kil klinken voor de ervaring die ik met keta heb. Op sub-K-hole dosis vond ik de trippy roes heel erg warm en dromerig. Ik zweefde door het universum. Je hebt het gevoel dat je je lichaam (deels) verlaat. Mja, dat zou je dus wel op een bepaalde manier als afstandelijk kunnen interpreteren, want de connectie met je gevoelens vervaagt, maar het geeft ook wel een interessant eigen perspectief. Het heeft iets buitenaards, maar weer op een heel andere manier dan bijvoorbeeld DMT.

De K-hole heb ik trouwens wel als kil/mechanisch ervaren maar dat is ook echt wel een ervaring opzich. Totaal andere gedaante/verschijningsvorm van dezelfde drug. Keta is eigenlijk een (minimaal) 3-voor-de-prijs-van-1-knaller. :wink:

Vind het effect van ketamine zodanig verschillend van zoiets als LSD dat het eigenlijk appels met peren vergelijken is. Het is gewoon een andere vorm/manier van trippen. Zoals je een psychedelica-wereld hebt heb je ook een keta-wereld (of een dissociatieven-wereld).

Rebell, Anunnaki en Fenrir vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Weekendje Cocaïne Ketamine
  1. fgamer
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    5.372
  2. Realities
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.038