Weekje gestopt, nu steeds moe

paddoski

Newbie
Hi all,

Ben nu ongeveer een weekje gestopt met smoken..
Vanaf toen kan ik gewoon elk moment gaan slapen.
Ik ben sneller moe dan ooit ter voren :cry:

Het is nu ongeveer 3 weken geleden dat ik X geslikt heb..
Maar daarmee heeft et niets meet te maken vermoedt ik?
In enkele dagen moet ik bloed laten trekken, hopelijk vinden ze de oorzaak.

Kan dit nu zijn door te kappen met blowen?

Greetz

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
gaat over het algemeen over nadat de shit uit je systeem is... weekje of 6... geduld en blijven stoppen,

van alle mensen die ik heb gehoord die wilden stoppen met blowen zagen de meeste er enorm tegenop maar vonden ze het heeeeel erg meevallen hoe langer ze gestopt waren hoe beter

ze klagen wel vaak over verveling, daar moet je wel wat op zoeken alvast zou ik zeggen

BacingsPen

Badass junkie
mja al ken k het wel een beetje. Als ik na een tijd veel smoren stop dan ben ik soms ook ineens moe en denk ik, ik kan net zo goed gaan slapen. Volgens mij worden je hersenen op een bepaalde manier actiever ofzo :P

Mja op andere gebieden juist niet haha dus tja, toeval misschien?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
de hele shit is gewoon uit balans in je hersens, cannabis werkt niet zoals bv speed of valium op bepaalde gebieden, maar net als alcohol, op veel verschillende gebieden in het brein, als je stopt herstelt het zich, bij cannabis althans, eigenlijk altijd, na een paar weken is 60% van de geheugenproblemen bv. over die je bij excessief gebruik vaak ziet

Bal0n

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
de hele shit is gewoon uit balans in je hersens, cannabis werkt niet zoals bv speed of valium op bepaalde gebieden, maar net als alcohol, op veel verschillende gebieden in het brein, als je stopt herstelt het zich, bij cannabis althans, eigenlijk altijd, na een paar weken is 60% van de geheugenproblemen bv. over die je bij excessief gebruik vaak ziet

Heb je hier een bron van? Ik dacht dat alcohol redelijk voor alle delen in je hersenen slecht was?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
dat bedoel ik ook, dat het op veel zo niet alle gebieden in de hersenen werkt, verschil is dat het met cannabis vaak herstelt en alcohol minder of niet

proost :beer:

BacingsPen

Badass junkie
Bal0n zei:
fneawognfkgln zei:

Heb je hier een bron van? Ik dacht dat alcohol redelijk voor alle delen in je hersenen slecht was?

Dat zei hij toch ook? :P Wel goed lezen he balon, anders gelooft men jouw zelfs niet meer :P

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
t was ook beter geweest als ik wat interpunctie had gebruikt enzo dan is het makkelijker te lezen, maar daar ben ik ff te lui voor :grin:

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
haha, taal, wat is het toch een raar ding

Wiskunde zou de taal moeten zijn, dan zijn er iig ook geen uitzonderingen en is het maar op 1 manier te interpreteren :wink:.

Of chinees, maar dat is weer zoveel om te leren :P

paddoski

Newbie
fneawognfkgln zei:

Mooi gezegd! Thanks :wink:

fneawognfkgln zei:
gaat over het algemeen over nadat de shit uit je systeem is... weekje of 6... geduld en blijven stoppen,

van alle mensen die ik heb gehoord die wilden stoppen met blowen zagen de meeste er enorm tegenop maar vonden ze het heeeeel erg meevallen hoe langer ze gestopt waren hoe beter

ze klagen wel vaak over verveling, daar moet je wel wat op zoeken alvast zou ik zeggen

Verveling, dit zou het wel kunnen zijn ja!
Ik doe alvast men best om er af te blijven.. het ligt allemaal in handbereik, maar toch..

Greetz en bedankt voor snelle reacties!!

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
sporten helpt bij het stoppen van bijna alle drugs

en het is nog gezond en je wordt er sterk van ook

sportschool, hardlopen, vereniging whatever

opdrukken bij opkomende trek werkt ook nog wel eens, niet zozeer als straf, maar omdat je je dan ergens anders op richt

Jeller

Badass junkie
ik had dit ook en dit gaat vlug over, binnen een week zal je wel kunne slapen.. en nog een tip, doe wat sport of iets intensief zodat je lichaam meer vermoeid is s avonds en dan zal je wel goed inslape

matthijs

Badass junkie
Jeller zei:
ik had dit ook en dit gaat vlug over, binnen een week zal je wel kunne slapen.. en nog een tip, doe wat sport of iets intensief zodat je lichaam meer vermoeid is s avonds en dan zal je wel goed inslape
Hmm, ik geloof dat hij juist daar geen problemen mee heeft :wink:

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
Jeller zei:
Hmm, ik geloof dat hij juist daar geen problemen mee heeft :wink:

idd! Hoe gaat het nu trouwens?

Ik kan je trouwens vertellen dat Cannabis zeker als upper kan werken. Bepaalde delen van de hersenen worden gewoon actiever. Als dit de delen zijn die jij als persoon veel gebruikt, dan zal je je minder actief voelen wanneer je stopt...

althans, dat lijkt mij aannemelijk. Maja, het kan natuurlijk ook heel goed dat het bij mij vooral m'n fantasie prikkelt :grin:

Boner

Belezen gebruiker
Als ik stop(omdak geen heb), dan kan ik niet slapen omdat ik er heel de tijd aan denk!!! (kut!)

En als ik gesmoked heb dan kan ik lang wakkerliggen maar halfslapen dromen oftewel direct in slaap dommelen!

acidboy

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
opdrukken bij opkomende trek werkt ook nog wel eens, niet zozeer als straf, maar omdat je je dan ergens anders op richt

Grappig, dat doe ik nu ook als ik zin krijg in ofwel een sigaret of joint..

Bovenaan