weer eens een keertje koeken

eXeCuze

Bewuste gebruiker
vanavond weer eens aan de xtc lang geleden al 4 maanden ofzo zat er daarvoor elk weekend aan. maar er doen nu 2 mensen mee die het nog nooit gedaan hebben en 1 ervan is maar een beetje een stille.
nou is mijn vraag ? wat kan ik hem beter aanraden een halve of een hele blauwe mitsu pakken ? het zijn hoogst waarsgijnlijk de echte dus dat word flink klappertanden :grin:

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik raad altijd een halve aan maar heel veel andere mensen raadden een hele aan dus daar kun niet echt een goede beslissing door nemen...
Het was voor mij maar goed dat ik van die blauwe mitsubishi toen eerst een halve heb genomen maargoed, ik ben ook maar klein en dun...

Vraag hem anders zelf wat hij wil, als hij zich goed geinformeerd heeft over xtc kan hij zelf de beslissing nemen!

:)

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ok bedankt ja ik denk toch dat ik hem een halve aanraad ik heb ooit een andere maat aangeraden om een hele te pakken maar die had iets meer tja hoe zeg je het ..... levenservaring zeg maar

Little Monk

Experimenterende gebruiker
Gewoon beginnen met een halfje.

1. 1e keer is sowieso keihard, verschil tussen half en heel is gewoon dat je even kan wennen aan t gevoel zonder meteen helemaal waus te zijn. Sommige mensen reageren heftig en willen ook alle opvolgende keren maar een halfje.

2. Hij kan altijd nog bijpakken en harder/langer door als hij wilt, paar vrienden van me houden het ook bij halfje, vinden ze prima.

3. Je kan nog slapen.

4. Je hebt t niet nodig, ik sta ook te kijken van mensen die er drie op een avond pakken, of meer zelfs...

Maar ja, dat is mijn idee er over...

groetjes en space hem :grin:

Monk(ey)

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
Zo dat worden weer 2mensen die verslaafd zullen zijn aan een goed pilletje :flushed:

In de vakantie had ik ook een vriend die zijn 1ste pilletje wou nemen met ons groepje.En ja hoor nu doet ie ook steeds mee..1of2 meer hoeft ie niet :P

Ik raad hem ook een halfje aan :wink:

J0rrit

Badass junkie
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )

Carlitos

Badass junkie
Lol,eerste keer voelde ik een halve dik goed.
Nu al tijdje gestopt er mee,maar later zat ik rond de 9 stuks maximaal.

Dusja, je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
maar een halve kan je hard voelen.

pixo207

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )

tolerantie :rolleyes:

Miss J

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:

Gewicht, tolerantie en de hoeveelheid mdma per pil zegt behoorlijk veel!

Emo

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:

miss iets minder snoepen voortaan ?

geef mij een halve en je bent me kwijt, like to keep it that way :)

J0rrit

Badass junkie
pixo207 zei:
DarkScope zei:

tolerantie :rolleyes:

Klopt, maar doe het nu al 3/4 jaar ongeveer maar 1 keer per 3 maanden. Heb nog steeds evenveel nodig, denk dat het er ook mee te maken heeft wat jijzelf als 'hard gaan' ervaart. Dat is subjectief en voor iedereen anders.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
nou heb 2 weken geleden voor het eerst mitsubitzi op
en ik begon met een halve had het 2 jaar niet gedaan ofso
en een halve had ik genoeg aan ik heb over heel de avond nacht met 3 halvjes gedaan was geweldig gewoon
alleen me na werkingen niet :tongueout: maar dat zal wel aan mij leggen

Pepnoize

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
denk dat het er ook mee te maken heeft wat jijzelf als 'hard gaan' ervaart. Dat is subjectief en voor iedereen anders.

volledig waar Darkscope!
heb ik ook altijd al gedacht. als ik er 3 op heb, heb ik al lichte hallucinaties en vind ik zelf dat ik heel hard ga. een vriend van me kapt er 3 tegelijk binnen (zelfde pillen, zelfde lading zelfs) en doet dat 3 x. en dan zegt die dat hij hard gaat.

en die gast doet het ook niet zo heel frequent.

Miss J

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Wat is koeken nou weer voor triest woord dan?

:wink: :wink: :wink:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
heeej mensen hij had een halve gepakt en daarna nog een halve alles is goed gegaan op 1 ding na. een maat van mij moest kotsen en hij kotste alleen maar schuim uit (hij had het al veel vaker gedaan nog nooit eerder schuim gekotst) en later op de avond viel hij met wegdraaiende ogen gewoon opeens achteruit met zn hoofd tegen een punt van het bed aan iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen ? hij had er overigens 2 op geloof ik en dat is nou niet echt bepaald overdreven veel. ik had er zelf 2.5 op en voelde me helemaal toppie alleen ben nu wel zo brak als iets haha

eXeCuze

Bewuste gebruiker
we hebben al gedaan maar ik heb een nieuwe vraag gepost

deze is als volgt :

alles is goed gegaan op 1 ding na. een maat van mij moest kotsen en hij kotste alleen maar schuim uit (hij had het al veel vaker gedaan nog nooit eerder schuim gekotst) en later op de avond viel hij met wegdraaiende ogen gewoon opeens achteruit met zn hoofd tegen een punt van het bed aan iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen ? hij had er overigens 2 op geloof ik en dat is nou niet echt bepaald overdreven veel.

eXeCuze zei:
niemand een idee ?

jawel, het is waarschijnlijk toch te veel geweest. Je denkt 2 maar na de eerste is de rem meestal zo weg en wie weet waren het er 3 of 4. Soms reageert je maag erg op pillen. Je kan ze daarom best met iets tegen maagzuur innemen of dat bij de hand hebben.

En als je echt kei en keihard gaat dan kan je inderdaad helemaal waus worden en ter aarde neerstuiteren...

Die mitsu's zijn ook zowat de zwaarste pillen ooit...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
^ Xtc mag je dan wel achterlijk maken, maar je kunt nog wel tellen natuurlijk. En de mitsubishi's zijn dan waarschijnlijk ook de meest nagemaakte pillen ooit.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
hij had er cker niet meer op dat is 1 ding wat cker is en troep in de pillen ? waarom zouden de andere 4 mensen die net zo veel op hadden dan nergens last van hebben ?

Bovenaan