Sinds een paar weken lijkt gelukkig de vloek van de verloren speed over te zijn. Er is echter iets anders vaags voor in de plaats gekomen.
Ik ga al een behoorlijke tijd elke vrijdagavond een grammetje of 2 halen, daar deed ik dan normaal gesproken mee tot de volgende ochtend. Maar de laatste weken doe ik met 2 gram ineens 24 uur. Als ik ze dan bevoorbeeld om 10 uur s 'avonds haal dan doe ik er ook echt tot de volgende avond ongeveer dezelfde tijd mee. Dat is dus ineens ongeveer 2 keer zo lang als ik normaal altijd deed.
Ik heb niet het idee dat de kwaliteit ineens verdubbeld is en ook niet dat ik gewoon het dubbele aan speed meekrijg. Ik heb eigenlijk zelfs niet eens het idee dat ik minder ben gaan snuiven.
Behoorlijk wazig allemaal dus. Een speed binge van 24 uur is ook weer iets TE en maak ik toch maar geen gewoonte van, dus vandaar dat ik het nog ff aankijk en anders maar gewoon minder halen. En nee, ik kan er niet gewoon vanaf blijven. Zo zwak ben ik dan weer wel. :P
Maar ik vroeg me eigenlijk af, wat is nou schadelijker? Ik ben op zo'n moment 2 keer zo lang onder invloed als normaal maar wel met dezelfde hoeveelheid. Ik zou denken dat het over 24 uur uitspreiden beter is dan alles binnen 12 uur naarbinnen jassen, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee. Iemand?
Ik heb niet het idee dat de kwaliteit ineens verdubbeld is en ook niet dat ik gewoon het dubbele aan speed meekrijg. Ik heb eigenlijk zelfs niet eens het idee dat ik minder ben gaan snuiven.
Maar ik vroeg me eigenlijk af, wat is nou schadelijker? Ik ben op zo'n moment 2 keer zo lang onder invloed als normaal maar wel met dezelfde hoeveelheid. Ik zou denken dat het over 24 uur uitspreiden beter is dan alles binnen 12 uur naarbinnen jassen, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee. Iemand?