Weer iets vaags

Deranged

Badass junkie
Sinds een paar weken lijkt gelukkig de vloek van de verloren speed over te zijn. Er is echter iets anders vaags voor in de plaats gekomen. :confused: Ik ga al een behoorlijke tijd elke vrijdagavond een grammetje of 2 halen, daar deed ik dan normaal gesproken mee tot de volgende ochtend. Maar de laatste weken doe ik met 2 gram ineens 24 uur. Als ik ze dan bevoorbeeld om 10 uur s 'avonds haal dan doe ik er ook echt tot de volgende avond ongeveer dezelfde tijd mee. Dat is dus ineens ongeveer 2 keer zo lang als ik normaal altijd deed.

Ik heb niet het idee dat de kwaliteit ineens verdubbeld is en ook niet dat ik gewoon het dubbele aan speed meekrijg. Ik heb eigenlijk zelfs niet eens het idee dat ik minder ben gaan snuiven. :confused: Behoorlijk wazig allemaal dus. Een speed binge van 24 uur is ook weer iets TE en maak ik toch maar geen gewoonte van, dus vandaar dat ik het nog ff aankijk en anders maar gewoon minder halen. En nee, ik kan er niet gewoon vanaf blijven. Zo zwak ben ik dan weer wel. :P

Maar ik vroeg me eigenlijk af, wat is nou schadelijker? Ik ben op zo'n moment 2 keer zo lang onder invloed als normaal maar wel met dezelfde hoeveelheid. Ik zou denken dat het over 24 uur uitspreiden beter is dan alles binnen 12 uur naarbinnen jassen, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee. Iemand?

Colaiuta

Bewuste gebruiker
hmm ja, ik wilde in deze trend ook een vraag stelle, als je nou je 2 gr over de hele week uitspreid (iedere dag een lijntje of 2) (jaja veel verslavender kweet t) is dat dan slegter of juist minder schadelijk??

Daan

DrumnBass

Newbie
Hey, ohh ik heb het nog nooit gehad dat ik er in een keer langer mee doe. Maar wel dat ik zeg maar als ik heel veel gebruik in een week, ik het op het einde niet meer mijn neus in krijg? en dan doe ik het echt met moeite.. Misschien moet je idd wat minderen. Of eens wat anders proberen. Doe ik ook wel eens en dan weer speed en dan vind ik het weer helemaal wreed..

Mac...

Badass junkie
Hmm, beide hele interessante vragen. Ik denk dat het beter is om niet iedere dag te snuiven iig. Ook al blijft de schade wel beperkt doordat je jezelf niet compleet van de wereld afsnuift en waarschijnlijk nog wel in staat bent om te eten en te slapen (mits red. ervaren gebruiker). Maar van deranged zou ik het echt niet weten, ging je normaal slapen dan als je pep op was? Kan ik me ook moeilijk voorstellen. Ik denk dat het in jouw geval helemaal geen ruk uitmaakt. Maar weet het allemaal niet zeker.

Deranged

Badass junkie
Nee ik ga dan nooit slapen. Dan ging ik gewoon zaterdagavond weer wat halen. Heb ik de afgelopen keren ook gedaan dus eigenlijk was het in totaal nog langer dan 24 uur. Non stop van vrijdagavond tot zondagochtend met in totaal 3 gram, en dan zondagavond slapen.

Deranged

Badass junkie
Had trouwens ook nog wat aan een maat gegeven dus het was in totaal 2.5 ofzo. Ik heb zat weekenden gehad waarbij ik vrijdag en zaterdagnacht elk 2 gram gebruikte. Dus qua hoeveelheid valt het juist heel erg mee, het duurt gewoon langer. :confused:

JewCookie

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
hmm ja, ik wilde in deze trend ook een vraag stelle, als je nou je 2 gr over de hele week uitspreid (iedere dag een lijntje of 2) (jaja veel verslavender kweet t) is dat dan slegter of juist minder schadelijk??

Daan

ik denk dat het aan de ene kant wel beter is, maar aan de andere kant niet,, het is idd veel verslavender.

als je door de weeks normaal blijft eten, en zorgt dat je voldoende slaapt. dan zal het voor je lichaam beter zijn. alleen voor je hersenen zal het (denk ik) slechter zijn. ik denk dat onder andere je dopamine niveau veel ernstiger verstoord zal raken, en dit geld ook voor je spijsverterings stelsel. omdat dit de hele week veel sneller zal gaan zal dit ook niet goed zijn.

JewCookie

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Had trouwens ook nog wat aan een maat gegeven dus het was in totaal 2.5 ofzo. Ik heb zat weekenden gehad waarbij ik vrijdag en zaterdagnacht elk 2 gram gebruikte. Dus qua hoeveelheid valt het juist heel erg mee, het duurt gewoon langer. :confused:

ik herken het wel, de ene keer heb ik ook dat ik veel meer voel van de speed, en dat het ook langer door gaat.. mja dat heeft bij mij meestal met de sfeer te maken, als ik der niks aan vind, dan voel ik ook bijna niks van de speed.. maar als ik het heel gezellig vind, of uit men pan kan gaan op muziek dan duurt het een stuk langer, en sta ik ook opeens een stuk strakker.. :wink:

A

Anonymous

Gast
Hmm, ik heb geen andere posts gelezen dan de start, maar ik denk dat langer doorhalen op speed(op dezelfde hoeveelheid) niet direct meer schade doet, maar indirect door bijvoorbeeld slaaptekort, je eet minder omdat je langere tijd geen honger hebt, je lichaam is voor een langere periode van slag enz. Logica? Dit kwam in me op.

Maar aan de andere kant, je gebruikt minder in meer tijd, dus je lichaam heeft minder moeite om het te verwerken.

Dit is wel een raadsel, goeie vraag D.

Bovenaan