Sublimo zei:De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.
Sublimo zei:De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.
KoxBox zei:Sublimo zei:De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.Wie heeft je dat wijsgemaakt???
Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?Sublimo zei:KoxBox zei:Sublimo zei:De pil is tot je 21ste zelfs gratis in België.Wie heeft je dat wijsgemaakt???
Wist je dat echt niet ?![]()
KoxBox zei:Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?
Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
Dan geef ik je gelijk, dat wist ik niet dat echt alles terug betaald werd.Sublimo zei:KoxBox zei:Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?
Of bedoel je dat social security zo goed als (zo niet, alles) alles terug betaald?
Alles wordt terug betaald. Dan is het toch gratis. :P
KoxBox zei:Dan geef ik je gelijk, dat wist ik niet dat echt alles terug betaald werd.Sublimo zei:KoxBox zei:Waarom moet dan zowat ieder meisje dat ik ken betalen voor de pil?
Alles wordt terug betaald. Dan is het toch gratis. :P![]()
Sublimo zei:Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.
Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis.![]()
Dat komt omdat ze hier in nederland,de pil,een aantal x vergoeden per jaar.De overige mnd/kwartaal moet je zelf betalen.D.m.v-eigen risico.Dat is toch de eerste 155-euro is voor jezelf.Ik zeg nu dit wel maar,..bij mijn vriendin werkt het wel zo,kan mischien ook aan je zorgverzekeraar liggen hoor!!OnderDeEik zei:Sublimo zei:Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.
Misschien dat er in heel uitzonderlijke gevallen mensen gaan zijn die wel een klein beetje moeten betalen, dat kan. Maar de meeste krijgen het toch gratis.![]()
Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
OnderDeEik zei:Sublimo zei:Normaal gezien betaal je niks bij het afrekenen. De rekening wordt verzonden naar de ziekenkas.
Toch vreemd dan, mijn vriendin moet de ene keer wel betalen en dan weer niet. :P
Drientje zei:Prikpil kan ik je wel afraden.
Ik heb hem nu 1,5 jaar gehad en heel veel aangekomen en erg vaak stevige buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echt zo erg dat ik met een kruik op de bank zat.
Nu ik ermee gestopt ben ben ik ook weer heel erg ongesteld. Niet normaal, alsof mijn lichaam alle keren dat ik niet ongesteld ben geweest in moet halen.
Dat is wel het enige voordeel aan de prikpil, je word niet ongesteld.
Mijn moeder gebruikt de prikpil al jaren, en heeft nergens last van.Drientje zei:Prikpil kan ik je wel afraden.
Ik heb hem nu 1,5 jaar gehad en heel veel aangekomen en erg vaak stevige buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echt zo erg dat ik met een kruik op de bank zat.
Nu ik ermee gestopt ben ben ik ook weer heel erg ongesteld. Niet normaal, alsof mijn lichaam alle keren dat ik niet ongesteld ben geweest in moet halen.
Dat is wel het enige voordeel aan de prikpil, je word niet ongesteld.
Lauu zei:Op een of andere manier dacht ik dat jij veel ouder was Endor....geen id waarom.
de lsd begint te werken.En drientje ook!!.Maar het kan wel wat je zegt ,..Drientje zei:Vraag me eigenlijk wel een beetje af hoe jouw meisje op haar 17e al aan een abortus komt.
Je zou van de tegenwoordige meisjes toch wel denken dat ze weten dat je van neuken kindjes kan krijgen.
En het is twee maanden geleden. Dus toen ze jou al kende? Of net niet? Ik vraag me ernstig af hoe die situatie is want als ze zwanger geworden is van een ex vind ik dat jullie elkaar nogal behoorlijk snel opgevolgd zijn. Als het geen vriendje was maar een 'tussendoor' neukertje en ze is zwanger geworden zou ik haar meteen laten voor wat ze is want onveilige seks vind ik echt absoluut nogo.
En als het een verkrachting of tegen de wil in zaak is vind ik dat jullie helemaal geen seks mogen hebben.
Dat kun je onmogelijk verwerkt hebben na 2 maanden.
No offense maar ik vind het een vreemd verhaal, zeker na twee maanden geleden een abortus laten doen. Dan zou ik sowieso hele erge beschermde seks hebben met condoom en alles.
Drientje zei:Vraag me eigenlijk wel een beetje af hoe jouw meisje op haar 17e al aan een abortus komt.
Je zou van de tegenwoordige meisjes toch wel denken dat ze weten dat je van neuken kindjes kan krijgen.
En het is twee maanden geleden. Dus toen ze jou al kende? Of net niet? Ik vraag me ernstig af hoe die situatie is want als ze zwanger geworden is van een ex vind ik dat jullie elkaar nogal behoorlijk snel opgevolgd zijn. Als het geen vriendje was maar een 'tussendoor' neukertje en ze is zwanger geworden zou ik haar meteen laten voor wat ze is want onveilige seks vind ik echt absoluut nogo.
En als het een verkrachting of tegen de wil in zaak is vind ik dat jullie helemaal geen seks mogen hebben.
No offense maar ik vind het een vreemd verhaal, zeker na twee maanden geleden een abortus laten doen. Dan zou ik sowieso hele erge beschermde seks hebben met condoom en alles.

Als het niet onze bussiness is moet je het niet op een forum zetten.W.F.L. zei:Drientje zei:Vraag me eigenlijk wel een beetje af hoe jouw meisje op haar 17e al aan een abortus komt.
Dat vroeg ik me ook al af, but maybe it's none of our business.
![]()
cropp zei:![]()
Okeeeeee
Lol.Dreuge zei:Anticonceptie?? Ik heb liever die euro! :P