Weet niet wat het is met me

Jerree

Newbie
Onlangs een weekje geleden
Heb ik eens iets nieuws geprobeert (voor mij toch)
Salvia 35x

had niet zo'n leuke trip, hoewel het normaal ongeveer 15 minuten duurt , duurde hij bij mij 4u
had niets van andere drug erbij genomen.
Ik kan enkel denken aan(voor redenen):
-Mijn pijnlijke zenuw in mijn tand
-Medicatie die ik moest pakken deze maand (ibuprofen)
-Mijn pa had die dag zitten verven op mijn kamer en heb daar gezeten (primer)

Trip:
Het begint met een zachte stijging (zoals bij een vlieger)
dan begin ik gepiep gaan te horen en dat wordt steeds erger en erger
ineens voelde ik mij zoals een robot, ik voelde me zoals een robot wandelen, ik at een kebab en voelde die milimeter per milimeter zakken en toen krijg ik een stikkend gevoel ben ik maar naar buiten gelopen heb daar gezeten toen kreeg ik een geluidje van ERROR ERROR ERROR soms harder soms zachter en toen kreeg ik rood beeld met cijfers in. Ik was compleet bewust dat de mensen rond me zaten dat voelde ik nog goed aan.
Ik evenaarde mij met de natuur (enigste pluspunt :) )
Als ik mijn keel aanraakte verbrandde ik die precies alsof mijn hand 100 °C had. Achteraf nog keelpijn van gehad (zal gewoon een gedacht geweest zijn)
als ik mijn hand op mijn voorhoofd legde kon ik door mijn hoofd...

Maar nu is het probleem dat ik als ik gewoon een jointje rook het gevoel van die verbrande keel terug krijg.. (ik denk dat het puur in mijn hoofd zit)

Of heeft iemand een andere verklaring hiervoor?

KoxBox

Badass junkie
Raar verhaal... In die zin dat ik het nog nooit eerder gehoord heb. Toch zeker niet dat het 4u aanhoud.

Heb je echt effectief 4u getript of was het meer een half uur hard trippen en 3,5u comedown?

Jerree

Newbie
4u effectief

ja ik vond het ook nogal raar

ik ben echt alles aan het uitzoeken wat ik die dag heb gedaan...

KoxBox

Badass junkie
Normaal gezien duurt het bij het roken max. 30-40min en oraal max. 2u.
Ik veronderstel dat je het gerookt hebt, ik kan niet direct een oorzaak vinden waarom het bij jou zo lang aanhield.

Jerree

Newbie
KoxBox zei:
Normaal gezien duurt het bij het roken max. 30-40min en oraal max. 2u.
Ik veronderstel dat je het gerookt hebt, ik kan niet direct een oorzaak vinden waarom het bij jou zo lang aanhield.

Ja weet ik :)

weet ook niet bepaald een oorzaak, ik zou denken door die primer verf die ik ingeademt hebt..

KoxBox

Badass junkie
Lijkt me sterk dat het door het inademen van verf zou komen, misschien ben je er gewoon hypergevoelig aan ofzo.

Heb je nog nooit bij andere drugs gemerkt dat je bij geringe hoeveelheden al zeer sterke effecten kan waarnemen? Of toch veel sterker dan je vrienden ofzo?

Jerree

Newbie
KoxBox zei:
Lijkt me sterk dat het door het inademen van verf zou komen, misschien ben je er gewoon hypergevoelig aan ofzo.

Heb je nog nooit bij andere drugs gemerkt dat je bij geringe hoeveelheden al zeer sterke effecten kan waarnemen? Of toch veel sterker dan je vrienden ofzo?

Betwijfel ik sterk want ik ben net degene die amper iets voelt..
Bijvoorbeeld bij paddo's ben ik diegene die het niet zo hard voel
en mijn vriend dan wel (zelfde dosis)

Jerree

Newbie
taurus zei:
mss was je pitta gewoon te warm als je die al trippen
aan het vreten waard :wink:

Dat is mogelijk( had ik nog niet over nagedacht lol)

maar hoe verklaar je dan dat ik het terug heb gehad?
mss gewoon omdat ik eraan dacht?

edit:
heb ook zo zitten denken,
kan het ook niet gewoon zijn omdat ik ziek ben geweest?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Je zoekt het wat te ver.

Medicatie in de vorm van ibuprofen kun je 100% wegstrepen.
Eveneens je pijnlijke zenuw.

Waar je wel eens zou kunnen checken is tussen je oren.
Daar zit namelijk een heel ingewikkeld systeem, die de meest rare dingen kan producren, zeker als het geholpen word door een psycho actief middel.

Nee zonder gekkigheid, je nam voor je eerste keer x35 ( een van de sterkste, misschien wel het sterkste) extract. Dan kan het vrij heftig zijn..

Maar als ik de effecten zo lees, dan gaat er afgezien van de geluiden die je hoorde niet echt een belletje rinkelen. Ook heb ik nog nooit iemand in een ''effectieve'' salvia trip een broodje kebap zien eten. Dat is in mijn ogen zelfs onmogelijk bij salvia.

Mijn theorien:

1. Heb je misschien iets in de zin van Mao-remmers gehad?

2. Je hebt wel degelijk getript, maar doordat de ervaring zo intens was en je wat ziekig bent geweest is de comedown wat langer en harder blijven hangen. Op het moment dat je denkt dat het niet normaal is dat je nu nog tript gaat het balletje al rollen en beginnen je eigen hersenen een beetje met je te dollen. Als je dan nog een warm broodje naar binnen werkt ( misschien niet goed gekauwd of te warm) dan kan je wel last krijgen van je keel.

Ik heb niet zo gek veel ervaring met salvia ( alleen 5x) maar ik ben me nooit bewust van de mensen om me heen, kan zolang ik echt trip niet lopen en als ik een broodje in me hand zou krijgen gedouwd, zou je misschien nog iets grappigs te zien krijgen.

Dat als je een jointje rookt en het gevoel weer terug krijgt is een stuk minder vreemd dan dat je zo lang tripte. Het is bekend dat wiet weleens voor flashbacks kan zorgen, dat er bepaalde elementen, emoties of gevoelens uit een trip weer terug naar boven komen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Waar je wel eens zou kunnen checken is tussen je oren.
Daar zit namelijk een heel ingewikkeld systeem, die de meest rare dingen kan producren, zeker als het geholpen word door een psycho actief middel.

:tearsofjoy:

azerty1987

Belezen gebruiker
bij slavia 35x kan je geen kebab meer eten hoor!
bij 10x heb ik iemand gezien die dacht dat hij een ventilator was..
en iemand zien kwijlen en ze dacht dat ze een waterval was...

Jerree

Newbie
PepTalk zei:
Je zoekt het wat te ver.

Nee zonder gekkigheid, je nam voor je eerste keer x35 ( een van de sterkste, misschien wel het sterkste) extract. Dan kan het vrij heftig zijn..

ja sorry was vergeten te vermelden dat ik x10 en x15 ook al had gedaan maar geen effect toen..

En dat van tussen je oren, ik denk dat je er gelijk mee hebt hoor :)
is nu volledig over..

En bedankt voor dat flashback gedeelte :)

Ik moest gewoon bevestiging hebben :), want wist het niet meer zeker

ik ben terug volledig in orde, kan terug helder nadenken.. en vooral gewoon leven

Jerree

Newbie
Is denk ik min of meer toch blijven hangen :)
want als ik eraan denk dan voel ik dat precies terug
best raar maarja :grin:
ik kan er met leven :)

lolnoob

Bewuste gebruiker
Dit is echt vaag, laat maar weer zien dat er niet zoveel bekend is over Salvia.

Misschien was je wel knockout op het hoogtepunt van de trip (dat kan met zo'n sterk extract) en had je 4 uur lang een comedown maar dacht je dat dit de trip was omdat je de echte trip helemaal vergeten was.

Bij de Salvia plateau's is de A amnesia.

SjaakT

Experimenterende gebruiker
Waarom necro je je eigen thread Jerree? :P Is toch al een thread van 7 maanden oud :P

Jerree

Newbie
lolnoob zei:
Dit is echt vaag, laat maar weer zien dat er niet zoveel bekend is over Salvia.

Misschien was je wel knockout op het hoogtepunt van de trip (dat kan met zo'n sterk extract) en had je 4 uur lang een comedown maar dacht je dat dit de trip was omdat je de echte trip helemaal vergeten was.

Bij de Salvia plateau's is de A amnesia.

Geen idee kan me eigenlijk alles nog perfect herinneren ..

en ja sorry SjaakT maar ik wou het even nog kwijt :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
lolnoob zei:
...Misschien was je wel knockout op het hoogtepunt van de trip (dat kan met zo'n sterk extract) en had je 4 uur lang een comedown maar dacht je dat dit de trip was omdat je de echte trip helemaal vergeten was...quote]

Ja, zoiets zou ik me nog kunnen indenken. Zelf heb ik Salvia nu een aantal keren gebruikt waarvan het 20x extract het hoogste was, maar dan wel 1 gram in 1x opgerookt :wink:
De comedown was bij mij ook vrij lang, maar de trip zelf zo'n 20min. die wel erg heftig was trouwens :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De trip zelf 20 min? Zonder come down??

Ik trip op salvia hoogstens 5 min. Met nog eens maximaal 10 minuten come down.
In een kwartiertje is het toch echt helemaal gedaan bij mij hoor.

Damm ik zou willen dat ik ook zo lang bleef trippen..
Net als bij N2O word ik altijd een beetje verdrietig dat het al weer klaar is.. :cry:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Nah moet er wel bijzeggen dat dat de laatste keer was die 20min.

De eerste keer was het 7min (weet het nog goed) en de één na laatste keer was het met 15x zo'n 10-13min. maar langer dan 20min. (met 25x) is nog nooit gelukt hoor.
Wie weet een keer die 35x extract scoren, maar ik weet het niet....ik vind het zo tyfus duur gewoon.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Uit jouw ervaring blijkt dus hoe sterker het extract, hoe langer de trip duurt?
Of had het denk je meer met heftigheid te maken?

Vooral de sterkere extracten zijn erg duur ja!
Je kan een paar ons bladeren kopen, en het zelf extraheren.
Of het de moeite waard is? Geen idee, nog nooit iets over gelezen eigenlijk.

Jerree

Newbie
zou het niet weten

maar ik weet in ieder geval dat ik ooit nog eens een lachkick heb gehad van ongeveer 1uur en half op salvia (was toen 15x als ik me kan herinneren)

Bovenaan