Onlangs een weekje geleden
Heb ik eens iets nieuws geprobeert (voor mij toch)
Salvia 35x
had niet zo'n leuke trip, hoewel het normaal ongeveer 15 minuten duurt , duurde hij bij mij 4u
had niets van andere drug erbij genomen.
Ik kan enkel denken aan(voor redenen):
-Mijn pijnlijke zenuw in mijn tand
-Medicatie die ik moest pakken deze maand (ibuprofen)
-Mijn pa had die dag zitten verven op mijn kamer en heb daar gezeten (primer)
Trip:
Het begint met een zachte stijging (zoals bij een vlieger)
dan begin ik gepiep gaan te horen en dat wordt steeds erger en erger
ineens voelde ik mij zoals een robot, ik voelde me zoals een robot wandelen, ik at een kebab en voelde die milimeter per milimeter zakken en toen krijg ik een stikkend gevoel ben ik maar naar buiten gelopen heb daar gezeten toen kreeg ik een geluidje van ERROR ERROR ERROR soms harder soms zachter en toen kreeg ik rood beeld met cijfers in. Ik was compleet bewust dat de mensen rond me zaten dat voelde ik nog goed aan.
Ik evenaarde mij met de natuur (enigste pluspunt
)
Als ik mijn keel aanraakte verbrandde ik die precies alsof mijn hand 100 °C had. Achteraf nog keelpijn van gehad (zal gewoon een gedacht geweest zijn)
als ik mijn hand op mijn voorhoofd legde kon ik door mijn hoofd...
Maar nu is het probleem dat ik als ik gewoon een jointje rook het gevoel van die verbrande keel terug krijg.. (ik denk dat het puur in mijn hoofd zit)
Of heeft iemand een andere verklaring hiervoor?
Heb ik eens iets nieuws geprobeert (voor mij toch)
Salvia 35x
had niet zo'n leuke trip, hoewel het normaal ongeveer 15 minuten duurt , duurde hij bij mij 4u
had niets van andere drug erbij genomen.
Ik kan enkel denken aan(voor redenen):
-Mijn pijnlijke zenuw in mijn tand
-Medicatie die ik moest pakken deze maand (ibuprofen)
-Mijn pa had die dag zitten verven op mijn kamer en heb daar gezeten (primer)
Trip:
Het begint met een zachte stijging (zoals bij een vlieger)
dan begin ik gepiep gaan te horen en dat wordt steeds erger en erger
ineens voelde ik mij zoals een robot, ik voelde me zoals een robot wandelen, ik at een kebab en voelde die milimeter per milimeter zakken en toen krijg ik een stikkend gevoel ben ik maar naar buiten gelopen heb daar gezeten toen kreeg ik een geluidje van ERROR ERROR ERROR soms harder soms zachter en toen kreeg ik rood beeld met cijfers in. Ik was compleet bewust dat de mensen rond me zaten dat voelde ik nog goed aan.
Ik evenaarde mij met de natuur (enigste pluspunt
Als ik mijn keel aanraakte verbrandde ik die precies alsof mijn hand 100 °C had. Achteraf nog keelpijn van gehad (zal gewoon een gedacht geweest zijn)
als ik mijn hand op mijn voorhoofd legde kon ik door mijn hoofd...
Maar nu is het probleem dat ik als ik gewoon een jointje rook het gevoel van die verbrande keel terug krijg.. (ik denk dat het puur in mijn hoofd zit)
Of heeft iemand een andere verklaring hiervoor?