weggehaald

paupie

Bewuste gebruiker
zelf merk ik, dat ik onder paddo's de natuur echt zoooo mooi vind. Ik ben helemaal niet zo een natuur mens, maar als ik in het bos trip, dan kan ik zoveel respect voor een boom hebben ofzo :grin:.
Binnen trippen vind ik iets minder, ik heb dan ook niet zo heel veel met de omgeving/kamer waar ik trip. Wel vind ik sommige technische dingen zoals een tv of computer erg facinerend, het duurt alleen altijd ff voordat ik doorheb hoe zoiets aan moet enzo :tongueout:.

azgaza

Badass junkie
Ik vind het zelf overal en altijd prachtig; trippen in de natuur is mooi omdat de natuur heel logisch sowieso al met herhalende patronen in elkaar zit, en dat valt op paddo's heerlijk op (bomen zijn prachtig), maar binnen kan het ook geweldig absurd qua sfeer worden.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik durfde vorige keer echt niet naar bos gaan toen men trip nog een beetje aan de gang was... teveel oude eikebomen en recent heel veel bomen gekapt... slechte vibraties voel ik dan...

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik zou het niet willen, thuis trippen.
Het zou gewoon te chaotisch zijn en mischien ook dan onbekend.
En mijn eigen huis die mij niet bekend voorkomt.( ik wil er niet an denken)

Buiten raad ik aan, in de natuur wel.

Maarja het is idd allemaal eigen smaak waar je wil trippen.

Wat mij wel opvalt is dat veel mensen op dit forum toch hun huis voorkiezen om de trip door te brengen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ik vind trippen iets voor in de natuur: dus mn antwoord is ja.
het is alleszinds bij mij het geval dat ik als ik trip op paddestoelen of lsd ik mezelf echt dichter bij de natuur voel staan. ik heb ook dikwijls het gevoel dat ik dan meer het niveau van een dier krijg, maar toch ook nog een beetje menselijk kan denken...

Doodkapje

Wijs gebruiker
my home is my haven... dus thuis trippen is voorkeur nr 1. en ik heb nog niet veel tripervaring dus doe ik het liever in huis zodat ik op de zetel kan neerzinken als het too heavy wordt...

Raoulduke

Belezen gebruiker
Ik kan me goed voorstellen dat mensen het liefst thuis trippen omdat je er alles heb wat je nodig zou kunnen hebben. tot nu toe 5 x bij iemand thuis gedaan en 1 x op een festival. Hopelijk word de volgende keer in de natuur.

teebo

Bewuste gebruiker
thuis heb je een stereoketen...
bomen zijn wel leuk om naar te kijken maar muziek toch niet onderschatten

-spaceman-

Badass junkie
TS ik begrijp precies wat je bedoeld:

ik voelde me ook alle keren met paddo's zeer verbonden met de natuur... ook al mijn vrienden zijn het er over eens dat paddo's een drang geven om te genieten van de natuur... vanzelfsprekend is mijn favo paddo-trip omgeving dan ook de natuur...

het is trouwens niet toevallig ofzo.. want paddo's worden al duizenden jaren gebruikt om de natuur (en voor sommige natuur-goden) beter te begrijpen... kijk naar al die zuid-amerikaanse stammen enzo...

over het algemeen heb ik tijdens de trip ook een afkeer voor de moderne maatschappij, alles is zo lelijk gemaakt terwijl de natuur zo mooi is en in veel mindere mate aanwezig is...

azgaza

Badass junkie
Ik weet wel dat toen ik lsd op had op het strand en terug liep, eigenlijk al half uit de trip, maar toch nog steeds best vaag, zo'n 12 uur na de daadwerkelijke trip. Iniedergeval; toen we bij de weg kwamen had ik echt zo iets van 'oja dat bestaat ook nog' over auto's en huizen.
Ik zei ook letterlijk 'oja, dat bestaat ook nog'. Ze waren erg van onzelfsprekend geworden die nacht.

-spaceman-

Badass junkie
deceptive zei:
Ja, ik fiets altijd in grote afkeer door de urbane omgeving terug naar huis na een trip, vorige keer al scheldend tegen een rode auto vanwege het lelijke geluid.

zeer bekend,
ik heb ook regelmatig het gevoel, dat achter elk raam dat ik tegenkom, ogen zitten die me bespieden..dan vooral in druk bebouwde gebieden.. terwijl ik dat gevoel helemaal niet heb met ''dingen'' in de natuur

liquid state

Belezen gebruiker
Ik hou van mijn kamer ik woon anti-kraak dus ik heb veel ruimte hier hebben ik en mn kornuiten genoeg ruimte om te lopen,struinen zweven en spacen. Ik heb een brede muziek keuze om goed te trippen van dance tot pop tot rock tot ambient. ik heb veel matrassen en 3 banken en een dikke luie reclyner uit de jaren 70.
een soort van kunstwerk op de muur wat bestaat uit een raster met daarin gewoon weer normale muur hieronder staat : "don't look at this" wat soms nogal voor de vreemde discussies zorgt.

Voor de rest kan ik door een heel pand lopen. Dus als mijn huisgenoten me zien rondstruinen met wat maten en een aantal voorwerpen uit vorige trips dan weten zij hoe laat het is.

Voor zover buiten. Ik ben nog maar 1 keer naar buiten gezweefd en dat beviel me wel de hele urban sfeer trok me wel. Maar ik hou het liever gewoon binnen of anders in het kleine parkje bij mij in de buurt en zelfs dat park is vrij urban (ligt midden in de wijk)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Buiten trippen vind ik heerlijk, maar dan wel in de natuur, of in een park ofzo. De duinen en/of bos krijgen dan altijd echt zo'n wildernis gevoel, en een park meer een soort tekenfilm gevoel als het ware, omdat je ook nog wat contact hebt met de beschaafde wereld. Allebei vind ik leuk om z'n eigen redenen.

Thuis is ook wel leuk, maar daar voel ik me toch altijd een beetje opgesloten en wil ik liever buiten zijn, lekker in de open buitenlucht.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik ben nog in de experimentele fase dus doe het liever thuis waar ik alles bij de hand heb om mezelf comfortabel te voelen. :grin:

Bovenaan