weggehaald

DreamWeaver

Badass junkie
Als je eraan kunt komen; LSD. Dit is echt iets wat je gedaan moet hebben als je toch niet gestoord word. Doe het met een vriend ofzo en zorg dat je goed uitgerust bent. Je kunt het vinden op Goa/psytrance feestjes, zoek er een in de buurt. Lees je vantevoren een beetje in over lsd en go with the flow; vecht niet tegen wat de drug doet, dan ga je fout.

Iets anders wat ik aan kan raden is een feestje geven en zorgen dat een groot deel van de gasten xtc doet, goede muziek op en liefde overal! Group Hug! :hearteyes: Lees je ook even in over pillen, je hebt vast wel iemand die wat kan regelen. Laat er eentje testen vantevoren (bij testcentra, google even - is gratis en veilig). Check ook dat degenen die het doen die het normaal nooit doen geen anti-depressiva gebruiken en niet te gigantisch drinken. Oververmoeidheid en uitdroging zijn de grootste gevaren.

Enjoy! :smoke:

Weednator

Bewuste gebruiker
Welke andere drugs heb je al uitgeprobeert buiten paddo's ?

Ik zou eerder gaan voor xtc, coke of pep dan ineens LSD.

Weednator

Bewuste gebruiker
zo te zien heb je al aardig wat drugs geprobeert.

Zelf heb ik nog geen LSD gedaan maar zo te zien is dit wel een ideaal moment. Zelf zou ik ervoor zorgen dat er een nuchtere persoon bij zit , je weet maar nooit :) . Als je er klaar voor bent , proberen dan maar :grin:.

Delirium

Badass junkie
Als je toch genoeg geld hebt, koop dat een mooie cactus bij een goeie smartshop. Een mescaline trip schijnt geweldig te zijn :hearteyes:

Of doe Ayahuasca :)

mercury.31

Experimenterende gebruiker
als je dan toch een feest wil geven, koop dan een bong met meerdere slangen, nog geen 30 eu, en das altijd gezellig

azgaza

Badass junkie
Ik zou wel LSD aanraden, omdat dat echt iets waar je de tijd voor nodig hebt is, gezien de lange werkingsduur (toch meestal minstens 10 uur, en dat komt haast altijd moeilijk uit met familie als je het thuis wil doen). Bij mij werkt het meestal meer dan 10 uur, mijn laatste trip duurde 14 uur op LSD, maar misschien zelfs langer want ik 14 uur na de trip gaan slapen omdat ik al te lang wakker was..
Maargoed.. als je daar niet aan kan komen; wat niet moeilijk hoeft te zijn, gewoon op een goa feestje rondvragen. Maar verder.. als je dat niet kan krijgen; ga dan voor hawaiiaanse paddo's; die zijn ook geweldig namelijk.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik zou in elk geval niet plannen al te waus gaan doen in die 3 weken.. Wat denk je van het feit dat je lcihaam moet rusten.

Ik weet niet of je van plan bent te gaan blowen..? Maar neem bijvoorbeeld dat, als je normaal elk weekend of elke week wel een keer blowt en je gaat dan elke dag blowen ben je na 3~5 dagen brak...

En al te veel verschillende psychedlics in 3 weken lijkt me ook niet zo verstandig. je moet die dingen echt verwerken man

Delirium

Badass junkie
azgaza zei:
Ik zou wel LSD aanraden, omdat dat echt iets waar je de tijd voor nodig hebt is, gezien de lange werkingsduur (toch meestal minstens 10 uur, en dat komt haast altijd moeilijk uit met familie als je het thuis wil doen). Bij mij werkt het meestal meer dan 10 uur, mijn laatste trip duurde 14 uur op LSD, maar misschien zelfs langer want ik 14 uur na de trip gaan slapen omdat ik al te lang wakker was..

Mijn eerste LSD-trip duurde 3 uur... Mijn tweede 6 uur. Ik wil ook lang trippen! :(

azgaza

Badass junkie
Delirium zei:
azgaza zei:

Mijn eerste LSD-trip duurde 3 uur... Mijn tweede 6 uur. Ik wil ook lang trippen! :(

Mijn eerste LSD trip duurde 11-12 uur en de tweede zo'n 14 uur.. Maar 3 uur is wel echt héél erg kort. Had je wel redelijk effect dan in die drie uur?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Mijn LSD trips duurden zo'n 8 uur.. Mescaline heb ik nog nooit gedaan... is toch best duur, in vergelijking met hoe hard je trip voor hetzelfde geld met paddestoelen?

Delirium

Badass junkie
azgaza zei:
Mijn eerste LSD trip duurde 11-12 uur en de tweede zo'n 14 uur.. Maar 3 uur is wel echt héél erg kort. Had je wel redelijk effect dan in die drie uur?

Ja, ik tripte best wel hard en toen ineens was het over, heel wazig... De anderen (Psycho_Chrono en Johannes de Tripper) gingen nog 10 uur door. Ik had trouwens wel een halve zegel (= 100 ug), zij een hele.

De tweede keer was wel langer gelukkig, maar na zes uur was het ook opeens over.

Ik heb gewoon een heel raar metabolisme ofzo :( Pillen duren ook nog maar 2 uurtjes, dan is 't ook weer voorbij :rolleyes:

Osi`

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
azgaza zei:

Ja, ik tripte best wel hard en toen ineens was het over, heel wazig... De anderen (Psycho_Chrono en Johannes de Tripper) gingen nog 10 uur door. Ik had trouwens wel een halve zegel (= 100 ug), zij een hele.

De tweede keer was wel langer gelukkig, maar na zes uur was het ook opeens over.

Ik heb gewoon een heel raar metabolisme ofzo :( Pillen duren ook nog maar 2 uurtjes, dan is 't ook weer voorbij :rolleyes:
Damn da's klote, alhoewel da bij mij ook vaag is, ik doe langer op de speed dan mijn maten, same as xtc.

Bovenaan