azgaza zei:Ik zou wel LSD aanraden, omdat dat echt iets waar je de tijd voor nodig hebt is, gezien de lange werkingsduur (toch meestal minstens 10 uur, en dat komt haast altijd moeilijk uit met familie als je het thuis wil doen). Bij mij werkt het meestal meer dan 10 uur, mijn laatste trip duurde 14 uur op LSD, maar misschien zelfs langer want ik 14 uur na de trip gaan slapen omdat ik al te lang wakker was..
Delirium zei:azgaza zei:Ik zou wel LSD aanraden, omdat dat echt iets waar je de tijd voor nodig hebt is, gezien de lange werkingsduur (toch meestal minstens 10 uur, en dat komt haast altijd moeilijk uit met familie als je het thuis wil doen). Bij mij werkt het meestal meer dan 10 uur, mijn laatste trip duurde 14 uur op LSD, maar misschien zelfs langer want ik 14 uur na de trip gaan slapen omdat ik al te lang wakker was..
Mijn eerste LSD-trip duurde 3 uur... Mijn tweede 6 uur. Ik wil ook lang trippen!![]()
azgaza zei:Mijn eerste LSD trip duurde 11-12 uur en de tweede zo'n 14 uur.. Maar 3 uur is wel echt héél erg kort. Had je wel redelijk effect dan in die drie uur?

Damn da's klote, alhoewel da bij mij ook vaag is, ik doe langer op de speed dan mijn maten, same as xtc.Delirium zei:azgaza zei:Mijn eerste LSD trip duurde 11-12 uur en de tweede zo'n 14 uur.. Maar 3 uur is wel echt héél erg kort. Had je wel redelijk effect dan in die drie uur?
Ja, ik tripte best wel hard en toen ineens was het over, heel wazig... De anderen (Psycho_Chrono en Johannes de Tripper) gingen nog 10 uur door. Ik had trouwens wel een halve zegel (= 100 ug), zij een hele.
De tweede keer was wel langer gelukkig, maar na zes uur was het ook opeens over.
Ik heb gewoon een heel raar metabolisme ofzoPillen duren ook nog maar 2 uurtjes, dan is 't ook weer voorbij
![]()