Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er wordt inderdaad gezegd dat dat de sterkste soort is, en niet de hawaiiaanse zoals vaak gezegd wordt. Ik weet niet of er sterkere zijn, ik vind zelf hawaiiaanse precies goed, het hoeft voor mij niet veel sterker.
Ik heb zelf een keer getript op driekwart portie P. azurescens en het was een hele leuke trip. Toch denk ik dat als je hier een hele portie van neemt het niet zo heel veel sterker zal zijn dan een trip op hawaiaanse. Ik denk dat het verschil vrij klein is.
Het psilocybe gehalte per paddestoel is inderdaad wel hoog bij azurescens. Een hele portie bestaat ook echt maar uit 3 van die dunne donkere paddestoeltjes.
Azurescens zijn inderdaad wel sterker dan hawaiaanse...
Maar is Psilocybe semilanceata niet de sterkse paddo (grootste percentage psilocine/psilocybine) (denkik he)? maar is wel ook een heel kleine paddenstoel dus je hebt er veel van nodig
Azurescens zijn inderdaad wel sterker dan hawaiaanse...
Maar is Psilocybe semilanceata niet de sterkse paddo (grootste percentage psilocine/psilocybine) (denkik he)? maar is wel ook een heel kleine paddenstoel dus je hebt er veel van nodig
Psilocybe semilanceata = kaalkopjes. Heb ik ook een keer een portie van op gegeten. Waren er wel een stuk of 30 ofzo gedroogd. Was een fijne trip, maar geen hele harde ofzo.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.