wiet roken tijdens een paddo trip maakt me meestal wat meer op/in mezelf gericht. Het roken zelf HAAT ik, omdat ik het niet goed voel en de paddo smaak in mn keel erdoor toeneemd. Ik haat het omdat ik de bodyload van paddos erdoor ga haten omdat ik niet van het roken kan genieten terwijl ik dat op dat moment wel wil/verwacht. Zelfde geld voor sigaretten.
Toch rook ik altijd wiet en sigaretten tijdens matige paddo trips. (ach die HAAT valt ook wel mee, op een keer na waar het een al verpeste trip nog veel meer verpeste, de bodyload gaan haten is niet echt bevorderlijk voor een leuke trip, allemaal puur psychologish natuurlijk, dus als je er niets van verwacht kan het geen kwaad. Denk je: ''Zo nu ff heerlijk een joint/peukie roken om tot rust te komen'' dan word die verwachting in mijn ervaring meestal hard de grond in geslagen)
Wiet na of aan het einde van een trip brengt het trippen weer een beetje terug, maar je gaat er alleen maar meer van denken dus als je zo snel mogenlijk wilt slapen na de trip kan je in mijn ervaring beter pas blowen als het echt helemaal uitgewerkt is.