Wegvallen door XTC

eevaa

Newbie
Ik heb een paar keer xtc gebruikt.
Toen ik het een paardagen geleden voor het laatst weer gebruikte gebeurde er iets wat mij daarvoor nooit was overkomen.
Ik begon met een halfje ( paarse partyflocks ).
Heb een hele leuke avond gehad, toen ik dacht dat het een beetje begon uit te werken nam ik het andere halfje. Ik ging hard en kon niet stoppen met bewegen, ook had ik hele erge dorst, ik bleef water drinken, als ik dat niet deed was ik alweer meteen uitgedroogd.

Later die avond kreeg ik het heel warm.
Ik begon te lopen door huis en opeens werd het helemaal zwart voor me.
Ik zakte door mijn knieen ( heb ik gehoord ) want ik voelde niks toen ik op de grond viel. Ik werd opgetild en ik kon niks meer zien en horen, het leek heel eventjes alsof ik in een andere wereld terecht kwam. Opeens kwam ik weer bij bewust zijn doordat degene die mij optilde begon te praten. Ik vroeg de hele tijd wat er was gebeurd.

Ik snap zelf nog steeds niet echt wat er nou gebeurde, heeft iemand dit ook een keer meegemaakt?

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Je hebt waarschijnlijk te veel gehad of je hebt teveel gedanst. Ik heb zelf ook wel eens een blackout gehad van xtc maar dat was toen ik nog stomme dingen deed zoals meer dan 7 pillen op een avond slikken en shit

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Tja als je out gaat is je lichaam meestal gewoon op. Te weinig water, te weinig suiker. Neem volgende keer een pakje dextro mee. Als je je tussendoor iets flauw voelt neem je er eentje en krijg je weer genoeg energie. Nadeel is wel dat je xtcgevoel sneller weggaat. Maar alsnog beter dan flauwvallen toch?

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hoeveel heb je gehad ? want kdenk dat je niet zo snel out gaat van xtc natuurlijk zoals hierboven zegt als je domme dingen doet zoals 7 pillen nemen kan het wel (sorry bedoel er niets slecht mee) maar kan mss wel kloppen dat je een beetje te hard bent geweest mss volgende keer om het uur een 15 min rusten ofzo, heb het zelf nog nooit meegemaakt maar wel dat ik wat te hard ga en als ik dan even ga zitten of wat tegen een muurtje ga leunen me veel beter voelen.

grtzz

walnootje

Belezen gebruiker
Te weinig suikers/vitamines kan inderdaad de oorzaak zijn, ik ben wel eens 3 dagen door gegaan op XTC wat al een slecht eetpatroon met zich meebrengt. (wat uiteindelijk gewoon stom van mij was) en de 4e dag op mijn werk zakte ik ook door mijn knieén wat vooraf ging aan geruis in mijn oor en draaierig beeld, alsof je even geen lucht krijgt. Ik bleef nog wel bij bewust zijn maar het had niet langer moeten duren..

Had je wel genoeg en gezond gegeten??

Bovenaan