Weinig effect 3mmc

Ik heb bijna een hele gram 3mmc vandaag gesnoven alleen ik had geen super opgewekt gevoel ofz het is wel daadwerkelijk 3mmc en niet andere tafes zooi iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb je de voorbije dagen/weken gesnoven? Zoja spreken we over tolerantie.
Heb je de 3-mmc bij een dealer gehaald of bij een online vendor?
In het geval van een dealer mag je zeggen dat deze iets anders dan 3-mmc verkoopt als je geen tolerantie hebt.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Gezien / gehoord de enorme interesse in een voortdurende beschikbaarheid van 3-mmc kan ik me voorstellen dat niet alles wat thans verkocht wordt als WC-eend ook daadwerkelijk de geest reinigt.
Zegt de Newbee.
Blijft staan de vraag: dealer of vendor ?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb bijna een hele gram 3mmc vandaag gesnoven alleen ik had geen super opgewekt gevoel ofz het is wel daadwerkelijk 3mmc en niet andere tafes zooi iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen
Een opgewekt gevoel is een subjectief effect wat niet rechtsreeks door 3-MMC veroorzaakt wordt. Ook psychologische factoren en omgevingsfactoren spelen daarin mee. Dingen zoals hartslag of bloeddruk, pupilverwijding, slaap/waak-functie, daarbij spelen zulke psychologische factoren een minder grote rol omdat ze geregeld worden door lagere breinregionen. Aan zulke effecten kun je dus wat beter de werking van een middel evalueren.

Sowieso is 3-MMC een vrij milde stimulant, dus echt heel euforisch is het nooit geweest. Maar uit je posts begrijp ik dat je wel vaker 3-MMC hebt geprobeerd en dat je nu een verschil merkt. Het is alleen nogal lastig voor ons om daar iets zinnigs over te zeggen, omdat wij niet precies weten hoeveel je dan hebt gesnoven per inname, hoeveel tijd daaroverheen ging, en wat het verschil daarvan in dosis was. Dus niet alleen de batch die je hebt kan verschillen, maar ook de manier hoe je het gebruikt. Als dat allemaal volledig gestandaardiseerd zou zijn dan kun je misschien wat verder denken van 'ligt het misschien ergens anders aan'.

Bovenaan