wekelijks?

teonanacatl

Belezen gebruiker
gebruiken julli wekelijks? :wave:
ik gebruik wekelijks in het weekend. vooral speed en xtc dan.
maar ik neem dan nooit echt hoge dosissen.

jcutter

Badass junkie
Af en toe rook wat hasj en soms trip ik op lsd. Ik ben ook van plan om te gaan stoppen, omdat ik mijn kop helder wil houden. Daar hecht ik de laatste tijd steeds meer waarde aan.

esmee

Belezen gebruiker
Meestal wekelijks.... in het weekend vooral, maar
dat ligt eraan ik draai ook wisselende diensten dus
soms doordeweeks als ik in t weekend moet werken.

Meestal gebruik ik alcohol, speed of coke...
Af en toe eens een jointje :stoned:

Lauu

Badass junkie
af en toe wekelijk licht aan mn werk rooster...is maar beter dat ik in de Horeca werk anders gaat het fout

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben over het algemeen wel van het wekelijkse gebruik, soms vaker, heel soms wat minder...

takala

Bewuste gebruiker
ook net zoiets. Wekelijks (hoewel ik de waarde ervan begin in te zin van dit eens niet te doen em m'n hoofd wat helderder te houden) soms tijdens de week. Maar veel afwisseling he, das nodig!

Rain

Bewuste gebruiker
Ik gebruik elk weekend speed. Ik wil lekker drinken maar ik houd niet van dronken worden. In het weekend snuif ik zo'n totaal van 2 gram op.

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik gebruik 2 keer per maand maximaal. hieronder vallen alle drugs behalve lachgas. :beer:

Als ik mezelf wat beter ken op dit gebied veranderd het misschien ooit. :)

pythregius

Bewuste gebruiker
ik gebruik wanneer ik zin heb, ongeveer wekelijk lsd, paar keer per week dmt, blowen ben ik zo goed als mee gestopt, heel af en toe dus nog, en verder als ik een weekje niet lsd doe dan ben ik nuchter of zit ik aan andere middelen, alcohol drink ik vrijwel ook niet meer, puur vergif en je hebt er niks aan, nou neit helemaal waar, een kater mischien :wink:
ook hoef ik geen pep mdma en dat soort rommel meer, lsd leert me veel :wink:

greetz

azgaza

Badass junkie
Ik blow dagelijks, en LSD doe ik nu +- om de maand of twee maanden, paddo's was vroeger altijd om de 3 maanden maar ik ken niemand meer die ze wil doenen paddo's zou ik niet alleen willen doen, dus dat voorlopig helaas niet meer.
Met het (dagelijks) blowen ga ik binnenkort wel proberen te stoppen, want ik wil de aanslag op mijn longen eigenlijk niet in deze mate plegen.

hallotje

Bewuste gebruiker
1 keer per week LSD of MDMA of allebei...

Blowen dagelijks en paddo's niet meer door de zelfde reden als azgaza...

Het is wel anders geweest maar blowen haal ik nu wel met 4 gram een per week.

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
Ongeveer iedere anderhalve maand mdma, maar de periodes ertussen probeer ik steeds meer op te rekken totdat het uiteindelijk 2 a 3 maanden wordt! t Bezorgd me dan gewoon meer plezier.

Tripper

Wijs gebruiker
Vroeger blowde ik dagelijks en ging ik ieder weekend kort op de pillen en de pep. Tegenwoordig blow ik bijna niet meer en 2 of 3 keer per jaar aan de hele reutemeteut. Wel doe ik wekelijks DMT en af en toe Ayahuasca.

azgaza

Badass junkie
Ik gebruik zowel dagelijks als maandelijks. Hasj en wiet dagelijks, en tripmiddelen om de maand ongeveer.

jcutter

Badass junkie
Soms heb ik maanden waarin ik veel gebruik en soms heb ik maanden dat ik weinig tot niks gebruik. Ik heb discipline genoeg gelukkig :) Maar het leven moet ook niet te makkelijk worden...

Bovenaan